  • 301. Data: 2014-04-30 00:06:08
    Temat: Re: Wesołych Świąt
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Użytkownik Pszemol napisał:
    > "ACMM-033" <v...@i...pl> wrote in message
    [..]
    > Skąd taka histeria u otrzymujących PLONKa?

    Powtórzę i ja, nie o plonka chodzi a o formę i powód jego zaserwowania.

    [..]
    > A jeśli chodzi Ci o to, że za swoją działalność ucierpiałeś karę, bo
    > ktoś kto mógłby Ci pomóc nie pomaga Ci - no cóż, witaj w klubie,
    > każdy kto ma w jakikolwiek sposób inne poglądy od reszty musi
    > się z tym liczyć że wypowiadanie otwarcie poglądów w towarzystwie
    > "kosztuje" a cena zależy od wielu czynników.

    No właśnie i o to też mniej więcej kaman, masz być jednomyślny, nie
    wolno Ci mieć własnego zdania jeśli jest ono niezgodne ze zdaniem wodza
    naczelnego.

    > W jaki sposób wiedzę zaprzepaszcza??? :-) Chyba się tu mylisz...
    > Ta jego wiedza Tobie jest potrzebna, to Ty ją zaprzepaszczasz.

    Błędne podejście, jestem poważnie zdziwiony że nie dostrzegasz tego o
    czym piszemy.

    [..]

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html

  • 302. Data: 2014-04-30 02:00:44
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "AlexY" <a...@i...pl> wrote in message
    > [..]
    >
    > Powtórzę i ja, nie o plonka chodzi a o formę i powód jego zaserwowania.

    O co Ci chodzi z tą formą???? Jednolinijkowiec ze słowem PLONK.
    Sylwester dostał pierwsze ostrzeżenie aby poszedł na pl.soc.religia.
    Potem Sylwester zaserwował dwa posty w pierwszym zaczął coś
    straszyć przezywaniem męk Jezusa a potem, 9 minut później,
    coś zaczął majaczyć o Judaszu, jak potłuczony co zapomniał połknąć
    pigułkę od psychiatry...
    Na co dostał PLONK. Ani forma ani powód jego zaserowania nie
    budzi we mnie żadnych wątpliwości co do tego że Sylwester w pełni
    na to sobie zasłużył.

    > [..]
    >
    > No właśnie i o to też mniej więcej kaman, masz być jednomyślny, nie wolno
    > Ci mieć własnego zdania jeśli jest ono niezgodne ze zdaniem
    > wodza naczelnego.

    Ależ nie. Nie masz być jednomyślny - wręcz przeciwnie...
    Ale masz mieć świadomość że wolność ma swoją cenę.
    Tylko tchórze i słabi charakterem nie są w stanie tej ceny zapłacić.
    Ale wtedy ich się traktuje jak szmaty, prostytutki, skoro sprzedają
    swoje zdanie, swoją wolność wypowiedzi tego zdania, za cenę
    tego że komuś się to zdanie może nie spodobać i zapłacą cenę...

    > Błędne podejście, jestem poważnie zdziwiony że nie dostrzegasz
    > tego o czym piszemy.

    Zrozum, że Romana wiedza szerzy się tu bez przeszkód...
    To, że jeden AlexY dostał plonka nie ma znaczenia w pełnej skali
    zjawiska. Roman udziela się na tej grupie czynnie i dużo ludzi
    korzysta z jego wiedzy więc nie jest ona zaprzepaszczona tylko
    dlatego, że Ty czy Sylwester dostaliście plonka. Nie schlebiaj sobie :-)

  • 303. Data: 2014-04-30 12:04:35
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Użytkownik Pszemol napisał:
    [..]

    Szkoda strzępić klawiaturę. EOT

  • 304. Data: 2014-05-01 05:11:46
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "AlexY" <a...@i...pl> wrote in message
    > Użytkownik Pszemol napisał:
    > [..]
    >
    > Szkoda strzępić klawiaturę. EOT

    Czyli zrozumiałeś że się myliłeś? To powiedz tak otwarcie...

  • 305. Data: 2014-05-01 10:57:47
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Użytkownik Pszemol napisał:
    > "AlexY" <a...@i...pl> wrote in message
    >
    > Czyli zrozumiałeś że się myliłeś? To powiedz tak otwarcie...

    Której literki w EOT nie zrozumiałeś?
    Odpowiadając na pytanie: nie, mam swoje zdanie w tym temacie, nie podoba
    się to mnie sobie splonkuj.

  • 306. Data: 2014-05-01 20:35:57
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "AlexY" <a...@i...pl> wrote in message

    > Której literki w EOT nie zrozumiałeś?

    Skąd pomysł, że nie zrozumiałem EOT?

    A jesteś pewny, że Ty rozumiesz? :-))
    Bo to była Twoja własna deklaracja, której właśnie nie uszanowałeś...

    > Odpowiadając na pytanie: nie, mam swoje zdanie w tym temacie,
    > nie podoba się to mnie sobie splonkuj.

    Nie mam takiego zwyczaju. Co do zdania w tym temacie to wiem
    że masz swoje, przecież właśnie o tym zdaniu dyskutujemy...
    Zarzuciłem Ci, że nie masz powodów obrażać się za *formę*
    w jakiej Roman dał PLONK Sylwestrowi, bo nie było w tej formie
    nic obraźliwego - poprosiłem o uzasadnienie Twojej opinii że
    jego *forma* była nieodpowiednia i nie dostałem jej - wycofujesz się.
    Może to oznaczać że zrozumiałeś że Twoje zarzuty były bezpodstawne :-)

  • 307. Data: 2014-05-02 01:33:25
    Od: "nowyr" <d...@y...pl>

> [...]

    > jego *forma* była nieodpowiednia i nie dostałem jej - wycofujesz się.
    > Może to oznaczać że zrozumiałeś że Twoje zarzuty były bezpodstawne :-)

    Panowie, jesteście elektronikami :-) Chyba nie zapominacie o tym i przed
    pracą nie wykonujecie rytalnych tańców i rytualnych gestów w celu poprawy
    sił witalnych, płodności i inteleku? :-)

  • 308. Data: 2014-05-02 05:00:24
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "nowyr" <d...@y...pl> wrote in message
    > Panowie, jesteście elektronikami :-) Chyba nie zapominacie o tym
    > i przed pracą nie wykonujecie rytalnych tańców i rytualnych gestów
    > w celu poprawy sił witalnych, płodności i inteleku? :-)

    :-) Nie, ja nie wykonuję żadnych rytuałów - no - może jeden:
    nalewam sobie kawy z dzbanka...
    A co to ma do rzeczy w kwestii wysłania PLONK do Sylwestra?

  • 309. Data: 2014-05-03 01:47:55
    Od: "nowyr" <d...@y...pl>

    > :-) Nie, ja nie wykonuję żadnych rytuałów - no - może jeden:
    > nalewam sobie kawy z dzbanka...
    > A co to ma do rzeczy w kwestii wysłania PLONK do Sylwestra?

    Sylwestrowi coś się stało :-) Taka przemiana to coś się musiało z nim stać
    :-) Ja obstawiam aspekt medyczny :-)