  • 11. Data: 2017-09-12 18:26:11
    Temat: Re: Wydrukowac i schowac w aucie bo podobno wyrok prawomocny :-)
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-09-12 o 17:56, J.F. pisze:

    >Dobra zmiana wydała jakieś nowe zarządzenie odnośnie dochodzeniom
    >wobec policjantom. I mam wrażenie ze nie chodzi im o ułatwienie
    >tuszowania wybryków.

    A kto ich, tzn wladze, bedzie potem bronil ?
    Wladza musi dobrze zyc ze swoja zbrojna reka :-)

    Czyli paru pozwalniaja, swoich zatrudnia, a potem trzeba bedzie
    zarzadzenie zmienic.
    Albo swoich obsadzic w komisji tuszujacej :-)
    A potem przyjdzie kolejna dobra zmiana, i zmieni komisje na swoja :-)

    >A za trzy tysiące w gotówce to warto poświęcić kilka dni swojego
    >czasu, odmówić dmuchania, a potem wygrać w sądzie.
    >Szkoda tylko że wtedy ne będą mieli czasu na prawdziwych pijaków.

    Na poczatek to az tak duzo czasu nie stracili - ze dwie godziny na
    badanie, potem ze dwie godziny na papierologie - ale to juz moze inny,
    potem z godzina w sadzie na swiadku plus pewnie pare godzin na
    wewnetrznych ustaleniach/wyjasnieniach.

    Tylko co ma z tego wyjsc - ze sad stwierdzi "kto odmawia dmuchania,
    ten sam sie naraza na 6 tygodni bez PJ" ?
    Czy, ze w kazdym szpitalu postawia szybkie laboratorium ?
    Czy, ze kazdy policjant wpisze w protokol "wyczulem lekka won
    alkoholu" i udowodnij mu, ze nie :)

    J.

  • 12. Data: 2017-09-12 19:10:39
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 12.09.2017 o 18:11, RadoslawF pisze:

    > Dobra zmiana wydała jakieś nowe zarządzenie odnośnie dochodzeniom
    > wobec policjantom.

    Jak dobra zmiana wydała jakieś rozporządzenie, to wiadomo, że chodzi o
    co innego niż ma chodzić. Tak kurwy już mają.

    Shrek

  • 13. Data: 2017-09-12 19:30:29
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Jak dobra zmiana wydała jakieś rozporządzenie, to wiadomo, że chodzi
    >o co innego niż ma chodzić. Tak kurwy już mają.

    Z drugiej strony miales chocby ten przypadek we wroclawskim
    komisariacie ... trudno powiedziec, ze poprzednia wladza zle dzialala,
    ale ze dobrze dzialala to tez sie nie da powiedziec :-)

    J.

  • 14. Data: 2017-09-12 19:42:35
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 12.09.2017 o 19:30, J.F. pisze:

    > Z drugiej strony miales chocby ten przypadek we wroclawskim komisariacie

    No i gdzi ich zasługa? Że policjanci człowieka zabili, czy że jak szambo
    wybiło, to w końcu stwierdzili, że szambo wybiło?

    > ... trudno powiedziec, ze poprzednia wladza zle dzialala, ale ze dobrze
    > dzialala to tez sie nie da powiedziec :-)

    Wiesz, że polityka poznać, że kłamie jak gębę otwiera to jedno. Ci po
    prostu nawet się nie silą na jakiekowiek uprawdopodobnienie swojego
    kłamstwa. I to jest nowa zupełnie nowa jakość - no może porównywalna ze
    starym urbanem, ale to nie wszyscy pamietają.

    Tak czy inaczej - jak dobra zmiana coś szykuje dla kierowców, to na
    pewno nic dobrego dla nich z tego nie wyniknie.

    Shrek

  • 15. Data: 2017-09-12 19:43:32
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-09-12 o 18:26, J.F. pisze:

    > A kto ich, tzn wladze, bedzie potem bronil ?
    > Wladza musi dobrze zyc ze swoja zbrojna reka :-)

    Totalna opozycja tyle już nakrzyczała że organizując OT partia
    swoja zbrojna bojówkę organizuje. Nie mieli racji i partii
    jednak policja będzie potrzebna?

    > Czyli paru pozwalniaja, swoich zatrudnia, a potem trzeba bedzie
    > zarzadzenie zmienic.
    > Albo swoich obsadzic w komisji tuszujacej :-)
    > A potem przyjdzie kolejna dobra zmiana, i zmieni komisje na swoja :-)

    Jakich swoich. Naprawdę sądzisz że jakiś działacz pokusi się na
    etat krawężnika w drogówce?

> [...]
    > badanie, potem ze dwie godziny na papierologie - ale to juz moze inny,
    > potem z godzina w sadzie na swiadku plus pewnie pare godzin na

    Główna strata która ich boli to przerwanie łapanki bo nieposłusznego
    trzeba odpowiednio potraktować.

> [...]
    > Czy, ze w kazdym szpitalu postawia szybkie laboratorium ?
    > Czy, ze kazdy policjant wpisze w protokol "wyczulem lekka won alkoholu"

    W opisywanym przypadku sąd stwierdził że pokrzywdzonemu należy się
    zadośćuczynienie finansowe. Co stwierdzi w innych zobaczymy.

    Pozdrawiam

  • 16. Data: 2017-09-12 19:46:11
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 12.09.2017 o 16:28, Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:
    > Bo, żeby wsiąść wiedząc, że się wydmucha
    > ponad limit, to trzeba chujem być.

    Ale wiesz, ze w cywilizowanym świecie jak masz 0,2 to życzą szerokiej
    drogi. Nie popieram jazdy po _pijaku_ , ale szanujmy logikę - 0,2 to nie
    jest "pijany kierowca". W ogóle coś koło 2/3 "pijanych kierowców" po
    drugiej stronie Odry byłoby trzeźwych. Ten akurat byłby trzeżwy nawet w
    azjatyckiej części Europy. Więc... Limity mamy azjatyckie, policję też
    czasem azjatyckją...

    Shrek

  • 17. Data: 2017-09-12 20:02:46
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    >nie jest "pijany kierowca". W ogóle coś koło 2/3 "pijanych kierowców"
    >po drugiej stronie Odry byłoby trzeźwych.

    niestety - ciagle mamy 60 tys zlapanych na ponad 0.5 promila i tylko
    18 tys z 0.2-0.5
    I to same pojazdy mechaniczne - bez rowerzystow.

    Z ciekawostek - statystyki odnotowaly 1 wypadek spowodowany przez
    nietrzezwego kierujacego w grupie 7-14 lat ... rowerzysta ?

    J.

  • 18. Data: 2017-09-12 20:12:28
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 12.09.2017 o 20:02, J.F. pisze:

    > niestety - ciagle mamy 60 tys zlapanych na ponad 0.5 promila i tylko 18
    > tys z 0.2-0.5

    Więc tym bardziej jest to argument za dostosowaniem limitów do Europy.

    > I to same pojazdy mechaniczne - bez rowerzystow.

    No właśnie... A przecież rozwerzysta po browarku to "pijany kierowca". I
    w ten sposób 2/3 "pijanych kierowców" wcale pijanymi kierowcami nie
    jest. I jakkolwiek nie popieram jazdy po pijaku, tak tak samo nie
    popieram kontroli bez powodu przez policję. Dlatego, że tu nie chodzi o
    bezpieczeństwo a o "wyniki".

    > Z ciekawostek - statystyki odnotowaly 1 wypadek spowodowany przez
    > nietrzezwego kierujacego w grupie 7-14 lat ... rowerzysta ?

    A jesteś pewny, że spowodowanego? Bo żeby wypadki spowodowane przez
    pijanych znaleźć w statystykach, to musisz się wczytać. Wyróżnianie są
    "z udziałem nietrzeźwych uczestników ruchu"... na przykład pieszych albo
    pasażerów;) Jak widać, mimo, ze 2/3 "pijanych kierowców" jest z dupy
    wziętych, to dalej trzeba problem pompować;)

    Shrek.

  • 19. Data: 2017-09-12 20:14:47
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Totalna opozycja tyle już nakrzyczała że organizując OT partia
    >swoja zbrojna bojówkę organizuje. Nie mieli racji i partii
    >jednak policja będzie potrzebna?

    Tak mi sie widzi, ze OT policji nie zastapi ... ale jak sie
    policjantow wywali, to moze pomoc :-)

    >Jakich swoich. Naprawdę sądzisz że jakiś działacz pokusi się na
    >etat krawężnika w drogówce?

    Od razu dzialacz. Sa dzieci, jest dalsza rodzina.
    A krawezniki zostaja kiedys komendantami ... jak dzialacz chce zostac
    komendantem to jak ma to zrobic ? :-)

    A poza tym ... kto pomoze, jak dzialacza zlapia po pijaku ?
    Krawezniki tez sie przydaja :-)
    A najlepiej tacy, na ktorych jest kilka hakow :-)

    >Główna strata która ich boli to przerwanie łapanki bo nieposłusznego
    >trzeba odpowiednio potraktować.

    Trudno mi powiedziec, bo zasadniczo to im wszystko jedno powinno byc
    co robia w ramach sluzby.
    Moze nawet lepiej sie po cieplym szpitalu wozic niz na chlodzie stac.

    I dopiero jakies statystyki moga ich zabolec, jak komendant upomni
    czemu tak malo skontrolowanych w raporcie, albo czemu tak malo
    zlapanych.
    Ale kto wie - moze wlasnie delikwent zrobil im statystyke - ilosc
    zatrzymanych PJ +1 :-)

    >W opisywanym przypadku sąd stwierdził że pokrzywdzonemu należy się
    >zadośćuczynienie finansowe. Co stwierdzi w innych zobaczymy.

    No ale co proponujesz docelowo ?
    Sad ma kazdemu chetnemu wyplacac, czy zatrzymaniu PJ na 6 tygodni nie
    ma nic zlego ?

    J.

  • 20. Data: 2017-09-12 20:17:52
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >No i gdzi ich zasługa? Że policjanci człowieka zabili, czy że jak
    >szambo wybiło, to w końcu stwierdzili, że szambo wybiło?

    Ale opublikowali informacje.
    Poprzednia wladza jakos wolala tego nie robic.

> [...]

    >Tak czy inaczej - jak dobra zmiana coś szykuje dla kierowców, to na
    >pewno nic dobrego dla nich z tego nie wyniknie.

    Np wprowadzą pierwszenstwo pieszego na przejsciu :-)
    I powiedzą, ze to Dobra Zmiana, zapominając, ze poprzednio glosowali
    przeciw :-)

    A moze nie wprowadza? Taka Dobra Zmianę doceniam :-)

    J.