  • 21. Data: 2014-04-20 22:54:59
    Temat: Re: Wyrobienie prawa jazdy poza Polska
    Od: "Andrzej Guziak" <a...@p...pl>

    dyskusyjnych:1...@p...pl.inv
    alid...

    Hello Andrzej,

    Sunday, April 20, 2014, 7:47:44 PM, you wrote:

    [....]

    Dlaczego odpowiadasz w podpisie i to nie swoim?

    --
    Best regards,
    RoMan

    Jeżeli coś nie tak to przepraszam.
    Odpowiedziałem pod podpisem Jarka
    i podpisałem Andrzej.

    Co było nie tak?

    Andrzej

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 22. Data: 2014-04-20 23:00:35
    Od: "Andrzej Guziak" <a...@p...pl>

    pod podpisem Jacka

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 23. Data: 2014-04-21 09:52:59
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 20 Apr 2014 23:00:35 +0200, Andrzej Guziak napisał(a):

    > pod podpisem Jacka

    1. Ustaw w swoim Live Mailu żeby zauważał i honorował delimiter w postaci
    "--" (nie wiem czy się w ogóle da :))
    2. Ustaw w swoim antywirusie by nie dołączał swojej stopki (to się da na
    pewno).
    --
    Jacek

  • 24. Data: 2014-04-21 10:59:05
    Temat: Re: Wyrobienie prawa jazdy ... na ileś lat.
    Od: "Loskon" <e...@4...pl>

    Użytkownik "Jacek Maciejewski" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Chyba nie mówisz tego poważnie. Takie myślenie to smutny relikt epoki
    > pseudokomunistycznej, kiedy państwo odpowiadało za wszystko. Kraj nasz
    > jest
    > znany z nadregulacji prawnej i należy dążyć do uproszczenia prawa,
    > wycofania państwa z wielu obszarów regulacji prawnej i zwrotu obywatelom
    > zagrabionej bezpodstawnie wolności osobistej.
    > Dodatkowa korzyść to zwolnienie sporej armii bezkarnych urzędników.
    > --
    > Jacek

    Coś ta epoka komunizmu zdegenerowała ci mózg.
    Napiszę prosto, może zrozumiesz.

    Chodziło tylko o to, aby kierowcy znali prawo o ruchu drogowym,
    bo w przeciwnym wypadku zagrożone jest bezpieczeństwo.
    Nie ma lepszej metody sprawdzenia - tylko egzamin co ileś lat.

    Bezkarni urzędnicy ??
    Może co niektórym przypadkowo się udało. Teraz nawet funkcjonariusze Partii
    Franciszka, w coraz większym stopniu, nie mogą czuć się bezkarni.

    Zwolnienie urzędników ??
    Najlepiej zwolnić tych, gdzie akurat ty masz jakąś sprawę do załatwienia.

  • 25. Data: 2014-04-21 11:47:14
    Temat: Re: Wyrobienie ...
    Od: "Loskon" <e...@4...pl>

    Uzytkownik "RoMan Mandziejewicz" <r...@p...pl.invalid> napisal w
    wiadomosci news:117892318.20140420213612@pik-net.pl.invalid...
    > Hello Andrzej,
    >
    > Sunday, April 20, 2014, 7:47:44 PM, you wrote:
    >
    > [....]
    >
    > Dlaczego odpowiadasz w podpisie i to nie swoim?
    > RoMan

    O co ci chodzi ? Odpowiedzial na koncu postu.
    U mnie tez bardzo rzadko sie zdarza, ze w linijkach brakuje znaku >.
    Tylko w niektórych odpowiedziach.
    Powyrzucaj te 2 linijki smieci z swojego postu na koncu.

  • 26. Data: 2014-04-21 12:22:02
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Loskon e...@4...pl ...

    > O co ci chodzi ? Odpowiedzial na koncu postu.

    Odpowiedział po delimiterze.
    Tak sie nie robi przynajmniej z kilku powodów (wygoda, czytelnosc etc)

  • 27. Data: 2014-04-21 12:28:48
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 21 Apr 2014 10:59:05 +0200, Loskon napisał(a):

    > Chodziło tylko o to, aby kierowcy znali prawo o ruchu drogowym,
    > bo w przeciwnym wypadku zagrożone jest bezpieczeństwo.
    > Nie ma lepszej metody sprawdzenia - tylko egzamin co ileś lat.
    Blabla. Jasne, chodzi tylko o to żeby kierowcy znali prawo o ruchu, piloci
    prawo o locie, fizycy prawo termodynamiki a przedszkolacy prawo o zabawie.
    Wtedy wszyscy tak dalece znają prawo że zapominają o rozumie. Nadmiar prawa
    demoralizuje i ubezwłasnowalnia.

    > Bezkarni urzędnicy ??
    > Może co niektórym przypadkowo się udało. Teraz nawet funkcjonariusze Partii
    > Franciszka, w coraz większym stopniu, nie mogą czuć się bezkarni.
    Wpadnij na pl.soc. prawo to się dowiesz czegoś o bezkarności. Nie słyszałem
    o urzędniku ukaranym np. za niegospodarność czy bezmyślność. Zwłaszcza o
    jego odpowiedzialności finansowej. A spróbuj się dowiedzieć np. w
    magistracie kto jest odpowiedzialny za źle postawiony znak albo za
    przyklepanie bezdennie głupiego projektu, np. DDR-a, chodnika, skrzyżowania
    etc....

    > Zwolnienie urzędników ??
    > Najlepiej zwolnić tych, gdzie akurat ty masz jakąś sprawę do załatwienia.
    A jeszcze prościej zlikwidować urząd razem z jego niepotrzebnymi sprawami.
    Wytłumacz mi po co komu "karta pojazdu"? Albo "dowód rejestracyjny"?

    --
    Jacek

  • 28. Data: 2014-04-21 12:37:39
    Od: tá´Ź

    janusz_k wrote:

    > Ale tu się z Tobą nie zgodzę, spryskiwacz jest ważny podobnie parkowanie
    > 5m przed przejazdem a są tacy giganci, niech chociaż teoretycznie wiedzą
    > gdzie wolno a gdzie nie.

    Zbiornik do płynu do spryskiwania szyb w cudzym aucie jest zupełnie
    nieważny, a co do parkowania, to każdy się tego z czasem nauczy, najwyżej
    kilka pierwszych razów wysiądzie z auta i poprawi albo będzie wybierał
    szersze miejsca.

    Egzamin na PJ nie sprawdza niczego pożytecznego, choćby tego, czy ktoś
    umie wyprzedzać. To polega na snuciu się 45 km/h po mieście lub 5 km/h po
    jakimś parkingu i przepierdalaniu się przez egzaminatora do każdej
    bzdury. Rzecz kompletnie oderwana od realnego prowadzenia pojazdu i w
    takiej formie całkowicie zbędna.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 29. Data: 2014-04-21 12:39:43
    Od: tá´Ź

    Wiwo wrote:

    > Znam kobietę po 40 która zdała teorię za pierwszym razem...

    Kobiety zazwyczaj zdają, chociaż nie potrafią jeździć. One nauczą się
    wszystkich pierdół, okolicznych skrzyżowań na pamięć, a nawet parkowania
    na pamięć, tylko potem okazuje się, że nie potrafią jeździć w normalny
    sposób, bo tego nikt na egzaminie akurat nie sprawdza.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 30. Data: 2014-04-21 12:41:46
    Od: tá´Ź

    Loskon wrote:

    > Świetny argument za tym, aby prawo jazdy było ważne ileś lat i potem
    > egzamin z przepisów.

    Co za bełkot. Przecież jeśli ktoś jeździ 20 lat i nie stracił PJ za
    punkty, to najlepszy dowód na to, ze potrafi (w granicach tego, czego
    potrzebuje). Niezależnie czy zna np. przepisy dotyczące przyczepki, z
    którą nie będzie jeździł. Nikt znienacka mu jej nie doczepi, jak będzie
    miał taką potrzebę, to sprawdzi.

    --
    ss??q s? ??u??ou??