  • 11. Data: 2014-04-18 23:08:47
    Temat: Re: Wyrobienie prawa jazdy poza Polska
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 18 Apr 2014 21:42:28 +0200, ToMasz napisał(a):

> [...]
    > "Oj jakie te studia i egzamin na lekarza są trudne"
    > To dobrze czy źle - ja się pytam? Dla mnie, pacjenta - bardzo dobrze, bo
    > wiem ze lekarzami będą najlepsi, i oni będą mnie leczyć. JA, podkreślam,
    > ja, jestem zadowolony z tego że egzaminy, jakiekolwiek są trudne.
    > obojętnie czy zdanie egzaminu gwarantuje profesjonalizm, czy też jest
    > sitem dla nieprzystosowanych, dla nieuków czy mało zdolnych. JEśli
    > będzie łatwo - to egzamin jest zbyteczny. Będzie miał wartość taką jak
    > dyplom ukończenia przedszkola - wszyscy dostają...

    PJ troche takie jest - prawie kazdy jest zdolny do prowadzenia, prawie
    kazdy wiec to w koncu zda, a wiec nobilitacja zadna, zreszta nikt nie
    chce nobilitowanych kierowcow, moze z wyjatkiem Cavallino.

    Tym niemniej ... jesli ktos nie zdal bo na egzaminie niebezpiecznie
    pojechal - dobrze, pouczy sie dalej i zda. Jak nie zdal, bo nie
    potrafil zaparkowac z dokladnoscia do 10 cm ... podobno odeszlismy od
    tych metod.
    Ale jak nie zdal, bo nie potrafil wskazac zbiornika spryskiwacza pod
    maska, czy nie wiedzial w lakiej odleglosci od przejazdu nie wolno
    parkowac ... oj, mam watpliwosci.

    A teraz jakies nowe testy, minister nie chce ujawnic, pare podobno
    przykladowych bylo, IMO - czesciowo bledne.
    A mamy przyklad USA, kursow nie ma, teoria to farsa, egzamin bliski
    farsy, a wszyscy jezdza.

    J.

  • 12. Data: 2014-04-19 02:00:32
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik ToMasz n...@n...neostrada.pl ...

> [...]
    > To dobrze czy źle - ja się pytam? Dla mnie, pacjenta - bardzo dobrze, bo
    > wiem ze lekarzami będą najlepsi, i oni będą mnie leczyć.

    Ale kierowcami nie sa najlepsi. W koncu i tak kazdy zda.
    Natomiast trudnosc egzaminu chyba nie wpływa na poprawianie jakosci
    kierowców, skoro ci ktorzy jezdza 20 lat i jezdzic umieja - egzaminu nie sa
    w stanie zdac, opierajac sie na swojej wiedzy.

  • 13. Data: 2014-04-19 02:52:26
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Wiwo pisze tak:

    > Twoje doświadczenie można wytłumaczyć na kilka sposobów:
    >
    > 1. Starzy ludzie powinni być kierowani na ponowne szkolenie ;-)
    > 2. Kupiliście prawo jazdy za kilka kurczaków
    > 3. Macie wiedzę o przepisach sprzed 20 lat, patrz p. 1
    > 4. Byliście pijani
    > 5. itp.
    >
    > :-)

    6. dwóch zapomniało okularów
    7. okienko flasha miało 200 x 200 px
    8. łącze 1Mbit/s, flash przycinał

    no i byliśmy pijani :) ale dumni, bo zabrakło tylko 2pkt.

    --
    Piter

  • 14. Data: 2014-04-20 06:30:53
    Od: "Loskon" <k...@g...pl>

    Użytkownik "PiteR" <e...@f...pl> napisał w wiadomości

    > Rozwiązywaliśmy test we czterech. Wiek 45, 55, 56 i 64 lata. Najkrócej
    > prawko od 24 lat.
    >
    > Test oblany :)
    > Piter

    Świetny argument za tym, aby prawo jazdy było ważne ileś lat i potem
    egzamin z przepisów.

  • 15. Data: 2014-04-20 09:40:19
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 20 Apr 2014 06:30:53 +0200, Loskon napisał(a):

    > Użytkownik "PiteR" <e...@f...pl> napisał w wiadomości

    > Świetny argument za tym, aby prawo jazdy było ważne ileś lat i potem
    > egzamin z przepisów.

    Chyba nie mówisz tego poważnie. Takie myślenie to smutny relikt epoki
    pseudokomunistycznej, kiedy państwo odpowiadało za wszystko. Kraj nasz jest
    znany z nadregulacji prawnej i należy dążyć do uproszczenia prawa,
    wycofania państwa z wielu obszarów regulacji prawnej i zwrotu obywatelom
    zagrabionej bezpodstawnie wolności osobistej.
    Dodatkowa korzyść to zwolnienie sporej armii bezkarnych urzędników.
    --
    Jacek

  • 16. Data: 2014-04-20 16:37:36
    Od: tá´Ź

    Wiwo wrote:

    > Wystarczy się nauczyć i zdać. Ewentualnie pogodzić z faktem, że
    > prowadzenie samochodu nie jest dla Ciebie...

    ROTFL

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 17. Data: 2014-04-20 19:47:44
    Od: "Andrzej Guziak" <a...@p...pl>

    et...

[...]

    ============

    No to pojechałeś.
    Rzecz w tym, że we wstrętnej komunie, z tym akurat było lepiej.

    Andrzej

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 18. Data: 2014-04-20 21:36:12
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Andrzej,

    Sunday, April 20, 2014, 7:47:44 PM, you wrote:

    [....]

    Dlaczego odpowiadasz w podpisie i to nie swoim?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 19. Data: 2014-04-20 21:58:29
    Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl>

    W dniu 2014-04-18 15:04, vicent pisze:
    > Witam

    Cześć.

    > W naszym kraju niedługo będzie łatwiej zostać lekarzem niż kierowcą,

    Od czasu wprowadzenia nowych egzaminów w Polsce wydano około 400000
    nowych praw jazdy. Czyli nie jest tak trudno, skoro 400 tysiącom osób
    się udało.

    > związku z czym moje zapytanie:
    > gdzie można legalnie i w najłatwiejszy sposób wyrobić sobie prawo jazdy
    > w Europie?

    Z tego co pamiętam, jeżeli jesteś obywatelem jednego z krajów EU możesz
    wyrobić PJ w dowolnym innym kraju EU. Musisz tylko przebywać w tym kraju
    minimum chyba 180 dni w ciągu roku - czyli praktycznie tam mieszkać i
    być powiązanym zawodowo lub rodzinnie z tym miejscem.

    Pozdrawiam

    Seco

  • 20. Data: 2014-04-20 22:42:38
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 18.04.2014 o 23:08 J.F. <j...@p...onet.pl> pisze:

    > Ale jak nie zdal, bo nie potrafil wskazac zbiornika spryskiwacza pod
    > maska, czy nie wiedzial w lakiej odleglosci od przejazdu nie wolno
    > parkowac ... oj, mam watpliwosci.
    Ale tu się z Tobą nie zgodzę, spryskiwacz jest ważny podobnie parkowanie
    5m przed przejazdem a są tacy giganci, niech chociaż teoretycznie wiedzą
    gdzie wolno a gdzie nie.

    --

    Pozdr
    Janusz