  • 81. Data: 2014-10-09 17:39:59
    Temat: Re: Wyrok SN - SM może prowadzić "czynności" (z nasłuchu PR)
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 9 Oct 2014, Dominik & Co wrote:

    > A to wiadomo.

    > Nie wiem. Mandatu raczej nie nałoży.

    No właśnie.
    Może to być jedna z motywacji - aby móc skończyć sprawę mandatem
    i nie musieć fatygować się sądem.

    > Może. Może też połączyć przyjemne z pożytecznym i zapytać
    > o dwa naraz w jednym piśmie. Nijak nie mogę wymyśleć,
    > by to się gryzło.

    Hm... no tu ćwieka zabiłeś.
    Jako że sprawa pewnie "się wyprostuje", niniejszym pasuję
    z próbą wyjaśnienia "dlaczego" :)

    pzdr, Gotfryd

  • 82. Data: 2014-10-09 17:56:17
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 9 Oct 2014, m wrote:

    > Ale czy żeby było to drugie, nie musiałoby w przepisach stać coś na kształt
    > "obywatel ma obowiązek zapewnić możliwość ustalenia komu powierzył pojazd,

    Ze względu na incydentalność takiej potrzeby - być może (co
    napisałem poprzednio).
    Jakby taka potrzeba była "pewna", to IMO już zapisu nie trzeba:
    przecież nikt nie wskazuje, że masz sobie zapisać w notatniku
    do kiedy trzeba złożyć deklarację podatkową, tudzież nie nakazuje
    wozić przymieru celem odmierzenia 15m od przystanku, obywatel
    sobie już "zapewnia" jak chce)

    > m.in. poprzez prowadzenie ewidencji"?

    To już byłoby nadmiarowe, jeśli chodzi o cel.
    Ale oczywiście możliwe - tyle, że IMVHO "m.in." oznaczałoby że
    ewidencja ma być (a oprócz tego mogą być jeszcze inne środki)

    pzdr, Gotfryd