  • 51. Data: 2016-11-19 00:16:01
    Temat: Re: Znalezienie przerwy w kablu
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F.,

    Friday, November 18, 2016, 6:08:35 PM, you wrote:

    > Tylko ze jesli chodzi o WN, to jest przetwornica zaporowa/fly-wheel.
    > I takie 100V 3055 prawdopodobnie osiagnie.
    > 200V juz nie powinien.

    W standardzie PAL/SECAM masz czas powrotu plamki 8us i czas
    ,,ładowania" rdzenia 56us. Wychodzi dokładnie 96V przy zasilaniu 12V -
    takie napięcie bezpośrednio typowy 2N3055 raczej nie wytrzyma.
    Oryginalne w latach 70-tych wytrzymywały ale potem na rynku pojawiło
    się mnóstwo podróbek.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 52. Data: 2016-11-19 22:11:11
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2016-11-17 o 21:45, Desoft pisze:

    > Użytkownik "Kamil" <m...@t...pl> napisał w wiadomości

    > Coś nie tak z tymi zębami...
    > Elektronika WŁ100 - tranzystor odchylania GT905A - 60V, 7A germanowy.

    Ale Kamil ma rację, w duzych TV chodziły w stopniu mocy WN tranzystory
    wysokonapięciowe w zależności od przekątnej były od 800v do nawet 1700V,
    małych przenośnych TV zasilanych najczęściej z 12V chodziły różne
    "wynalazki" z 2n3055 na czele, sam mam jeszcze takie moduły z tv neptun.
    Jako że najczęściej padały duże tv bo było ich najwięcej to z takimi w
    servisie się najczęściej spotykał, więc nie ma żadnej sprzeczności w tym
    co pisze.

    --
    Pozdr

    Janusz_K

  • 53. Data: 2016-11-20 20:13:17
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2016-11-18 16:01, Kamil wrote:

    > Doceniam wiedze Romana, ale jego zgryźgliwość i złosliwość nie pasuje do
    > grupy dyskusyjnej.

    Jestem przeciwnego zdania, grupa news to nie "wersal" ani elektroda.

    Włodek

  • 54. Data: 2016-11-20 20:44:56
    Od: "HF5BS" <h...@j...pl>

    Użytkownik "Włodzimierz Wojtiuk" <"WBodzimierz Wojtiuk"> napisał w
    wiadomości news:5831f5cd$0$15204$65785112@news.neostrada.pl...

    > Jestem przeciwnego zdania, grupa news to nie "wersal" ani elektroda.

    http://rtfm.killfile.pl zapodaje, że niekiedy na takie grzeczności po prostu
    nie mamy czasu. A co do tematu, to uczciwie, nie mam o co się w tym momencie
    do Romana przyczepić. Serwis pod przytoczonym linkiem uważam, że
    wystarczająco takie sprawy wyjaśnia. Zresztą sam Roman, bardzo, ale to
    bardzo się poporawił, na duży plus.

    Śmiejmy się z głupich, choć i przewielebnych. - I.Krasicki "Monachomachia"

  • 55. Data: 2016-11-20 21:38:14
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc [kropka] pl>

    W dniu 2016-11-20 o 20:44, HF5BS pisze:

> [...]
    > uważam, że wystarczająco takie sprawy wyjaśnia. Zresztą sam Roman,
    > bardzo, ale to bardzo się poporawił, na duży plus.

    Istnieje jednak spora różnica między brakiem zwrotów grzecznościowych,
    na które rzeczywiście możemy nie mieć czasu, a chamskimi wstawkami tupu
    "miernoto".
    A przed RoManem jeszcze długa droga...
    I nie tylko przed nim.

    Pozdrawiam,
    P.P.

  • 56. Data: 2016-11-20 22:39:04
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Włodzimierz,

    Sunday, November 20, 2016, 8:13:17 PM, you wrote:

    > Jestem przeciwnego zdania, grupa news to nie "wersal" ani elektroda.

    Panienki na grupie teraz strasznie wrażliwe są.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 57. Data: 2016-11-26 20:25:46
    Od: "Kamil" <m...@t...pl>

    Użytkownik "HF5BS" napisał:

    > nie mam o co się w tym momencie do Romana przyczepić.

    Nie oczekuję, abyś przyczepiał się do Romana. Ja jednak uważam, że nazywanie
    kogoś miernotą jest przejawem totalnego schamienia. Tak zachowuje się burak,
    ćwok i cham. Znamionuje pochodzenie ze środowiska spod budki z piwem.

    pzdr

  • 58. Data: 2016-11-26 22:50:49
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Kamil"

> [...]

    ćwok i cham. Znamionuje pochodzenie ze środowiska spod budki z piwem.
    ---
    Powiedziałbym, że standard niusowy, ale oczywiście nie jest to właściwe.