  • 11. Data: 2014-07-20 00:14:47
    Temat: Re: Zrzuta na Snickersy?
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

    news:6obz9gzil6hw.s1hsavlfhuva$.dlg@40tude.net...

    > Moze jednak konkretny link - przeciez tam ich pelno, co chwila nowe
    > dochodza, starsze znikaja, chcesz zebysmy 46.18 szukali ?
    >
    > J.

    jest miedzy kaczynskim a agentem tomkiem;)

    --
    pozdr

    tck(at)top.net.pl

  • 12. Data: 2014-07-20 00:15:35
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** J.F. pisze tak:

    > Moze jednak konkretny link - przeciez tam ich pelno, co chwila nowe
    > dochodza, starsze znikaja, chcesz zebysmy 46.18 szukali ?

    0680,Zabral_bezdomnego_do_marketu_i_zaplacil_za_jego
    _zakupy_.html

    --
    Piter

    golf - 350 tyś km, nic nie póka nic nie stóka
    Niemiec pod kocem trzymał. Płakał jak sprzedawał.

  • 13. Data: 2014-07-20 01:14:26
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello PiteR,

    Sunday, July 20, 2014, 12:15:35 AM, you wrote:

    0680,Zabral_bezdomnego_do_marketu_i_zaplacil_za_jego
    _zakupy_.html

    Mądry człowiek mi na FB zwrócił uwagę - kto o 22:27 widział pod
    marketem żebrzącego bezdomnego?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 14. Data: 2014-07-20 01:30:22
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F.,

    Sunday, July 20, 2014, 12:04:27 AM, you wrote:

    > Moze jednak konkretny link - przeciez tam ich pelno, co chwila nowe
    > dochodza, starsze znikaja, chcesz zebysmy 46.18 szukali ?

    https://www.google.com/search?q=46%2C18+site:gazeta.
    pl

    u mnie trzeci link

    :P

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 15. Data: 2014-07-20 07:06:56
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** RoMan Mandziejewicz pisze tak:

    > Mądry człowiek mi na FB zwrócił uwagę - kto o 22:27 widział pod
    > marketem żebrzącego bezdomnego?

    tzn?

    Bo ja widuję ich non stop pod Tesco. Chodzę pomiędzy 1oo a 2oo żeby
    nie było ludzi.

    --
    Piter

    golf '87 - 350 tyś km, igła, nic nie póka nic nie stóka
    Niemiec pod kocem trzymał. Płakał jak sprzedawał.

  • 16. Data: 2014-07-20 07:58:16
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 20 Jul 2014 01:14:26 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał(a):
> [...]
    _zakupy_.html

    > Mądry człowiek mi na FB zwrócił uwagę - kto o 22:27 widział pod

    Ja widzialem.

    J.

  • 17. Data: 2014-07-20 08:04:14
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 20 Jul 2014 00:13:34 +0200, PiteR napisał(a):
    > Mnie fascynuje, że nie ma w Polsce nawet takiej pracy prostej jak np
    > koszenie trawników, że grzebanie w śmietnikach jest opłacalne.

    Dla ludnosci, czy dla miasta ?

    Dla ludnosci to wiesz - vat, zus, pit, kosiarka, i kto takiego
    bezdomnego do ogrodka wpusci. No i czy zechce zaplacic te wszystkie
    podatki czy powie "sam sobie skosze".

    Dla miasta/gminy/powiatu to widze czasem ze kosza trawniki, rowy,
    pobocza.

    Gdzies tam chyba jeszcze przepisy sa przeciw - skosisz taki trawnik w
    tydzien, a prawo do zasilku stracisz na miesiac.

    J.

  • 18. Data: 2014-07-20 08:52:44
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "PiteR" <e...@f...pl> napisał w wiadomości grup

    > Mnie fascynuje, że nie ma w Polsce nawet takiej pracy prostej jak np
    > koszenie trawników, że grzebanie w śmietnikach jest opłacalne.

    E tam nie ma.
    Syn (student) znalazł robotę na wakacje w 1 dzień.
    Mało płatna (pakowanie ciuchów na magazynie) i ciężka, ale chętnych biorą
    jak leci, wszystkich.
    Widać jest ich za mało, bo nawet rozmowy o pracę nie robią.

    Ogłoszenia o niej wiszą też na słupach.
    Czyli nie jest tak, że roboty nie ma, tylko wtedy czasu na chlanie nie
    zostaje, bo takim dniu pracy to raczej odespać trzeba.

  • 19. Data: 2014-07-20 09:03:18
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > Mnie fascynuje, że nie ma w Polsce nawet takiej pracy prostej jak np
    > koszenie trawników, że grzebanie w śmietnikach jest opłacalne.

    W tym akurat przypadku, facet niema pracy z powodu _naszych_ decyzji.
    Pracy jest w Polsce od groma. Tylko o ile jesteś lekarzem, inżynierem,
    informatykiem, to jest dobrze. gorzej, jeśli szukający pracy jest
    uczciwy, ale jego umiejętności są niskie. Nikt mu nie zapłaci 2 tyś za
    zbieranie śmieci, grabienie trawnika albo odśnieżanie chodnika. Niestety
    ustanowiliśmy taki filtr, który filtruje tych mniej zaradnych i pozbawia
    ich legalnej pracy. Wiesz już o czym mówię? Ten filtr nazywa się płaca
    minimalna

    ToMasz

  • 20. Data: 2014-07-20 10:33:47
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello PiteR,

    Sunday, July 20, 2014, 7:06:56 AM, you wrote:

    > tzn?
    > Bo ja widuję ich non stop pod Tesco. Chodzę pomiędzy 1oo a 2oo żeby
    > nie było ludzi.

    Mieszkasz we Włocławku?

    --
    Best regards,