    From: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: arduino, początki, inny edytor
    Date: Tue, 25 Apr 2017 22:16:57 +0200

    witam
    Piszę prosty program który ma się wykonywać na arduino. tyle że robi mi
    się cholernie długi. Dla programisty, to pewno byłby pikuś, ale dlamnie
    uciążliwe staje się odgadywanie co chciałem zrobić wczoraj i dlaczego to
    tak zapisałem. kiedyś cośtam robiłem w basicu i może to właśnie
    pokutuje, bo brakuje mi "goto"
    tak czy owak, wieki temu podczas edukacji miałem jakieś podstawy c++ i
    edytor, środowisko programistyczne umożliwiało lepsze ogarnięcie
    programu. nie pamiętam ale jakieś kolorki były.... Teraz jak mi braknie
    średnika na końcu lini to mam pierdylion błędów - żaden nie wspomina o
    średniku. czy jest jakis inny niż ten arduinowy edytor w którym można
    pisać program na arduino?

    ToMasz

    Ps nie chodzi mi o to aby program pisać za pomocą klocków, puzzli albo
    basica. muszę się nauczyć myślęć w c++. ale na razie boli