  • 11. Data: 2014-04-19 15:00:31
    Temat: Re: było?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik RoMan Mandziejewicz r...@p...pl.invalid ...

    > BMW wyjeżdżało spod znaku STOP. Jakie masz zastrzeżenia?

    Twoje pytanie IMO potwiedzać panującą o Tobie opinie... :)

  • 12. Data: 2014-04-19 15:00:31
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik megrimsES m...@i...pl ...

    > http://www.youtube.com/watch?v=9n1dptH5LSY#t=125
    > teraz właściciele bmw Z NOŻAMI WYSKAKUJĄ.

    Jeden gorszy od drugiego.
    Za skrzyzowaniem i tak wszystko stoi ale przeciez po co puscic ze stacji
    kogoś kto chce przejechać w poprzek...
    A gośc z BMW - cóż, kilka pigułek i jak nowo narodzony. Nerwom się nie
    dziwie ale nóż...

  • 13. Data: 2014-04-19 19:59:17
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Rafał,

    Saturday, April 19, 2014, 12:56:58 PM, you wrote:

> [...]
    ^^^^^^^^^^^^
    > A co ma stop do rzeczy? Przeciez i tak wlaczal sie do ruchu...

    Chyba zgubiłeś wątek.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 14. Data: 2014-04-19 20:31:14
    Od: uzytkownik <a...@s...pl>

    > BMW wyjeżdżało spod znaku STOP. Jakie masz zastrzeżenia?

    Art.3 pkt.1
    Art. 25 pkt. 4 ppkt.1

  • 15. Data: 2014-04-19 21:23:22
    Od: mlodz <b...@m...pl>

    Dnia Sat, 19 Apr 2014 19:59:17 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał(a):

    > ^^^^^^^^^^^^
    > Chyba zgubiłeś wątek.

    Niekoniecznie. Ten znak w ogóle nie ma nic do rzeczy. ;>

  • 16. Data: 2014-04-20 00:53:06
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 19.04.2014 10:03, uzytkownik pisze:

    > W tym przypadku ten debil, który to filmował powinien dostać wpierdal za
    > nieznajomość Prawa o Ruchu Drogowym oraz za chamskie zachowanie.

    O, czyżby to twoja parszywa morda była na tym filmie?

  • 17. Data: 2014-04-20 00:55:14
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 19.04.2014 08:35, megrimsES pisze:
    > http://www.youtube.com/watch?v=9n1dptH5LSY#t=125
    > teraz właściciele bmw Z NOŻAMI WYSKAKUJĄ.

    Cóż, pierwotny sposób to było pokazanie fiuta (u innych naczelnych nadal
    ta tradycja obowiązuje, u ludzi zanikło chyba w okolicach początków
    epoki brązu), ale widocznie ten pilot bolidu młodzieżowego wiejskiego
    musiał się protezą wspomagać jak go atawizm dopadł ;->

  • 18. Data: 2014-04-20 01:08:58
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 19.04.2014 15:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik megrimsES m...@i...pl ...

    > Jeden gorszy od drugiego.
    > Za skrzyzowaniem i tak wszystko stoi ale przeciez po co puscic ze stacji
    > kogoś kto chce przejechać w poprzek...

    Masz szklaną kulę na wyposażeniu? Na pierwszy rzut oka wyglądał jak
    typowy cwaniaczek omijający kawałek korka i wciskający się kawałek
    dalej, a jak paru takich się wciśnie to człowiek robi się na nich
    uczulony...

    Przykład: Al. Krakowska w kierunku do Warszawy na wysokości ul. Szkolnej
    (to chyba jeszcze Raszyn, ale głowy nie dam). Cwaniaczki regularnie
    zasuwają pasem do skrętu w lewo, ignorują "zebrę" wyłączenia z ruchu na
    wysokości ul. Szkolnej i jadą dalej kończącym się kawałek dalej pasem.
    Takich celowo nie wpuszczam i nie widzę powodu (ani w przepisach, ani w
    uprzejmości), dla którego takiego miałbym wpuścić.

    > A gośc z BMW - cóż, kilka pigułek i jak nowo narodzony. Nerwom się nie
    > dziwie ale nóż...

    Hej, ja też sobie czasem mamroczę pod nosem "no wpuście mnie, lebiegi",
    ale bardziej w ramach upuszczania własnego ciśnienia, bo tak na poważnie
    to nie mają obowiązku ustąpić pierwszeństwa, więc z awanturą nie
    wyskakuję, bo nie ma do tego podstaw.

    Równie dobrze mógłbyś w ten sam sposób uzasadniać awanturę za to, że
    ktoś kapelusza nie uchylił przy powitaniu ;->

  • 19. Data: 2014-04-20 09:52:43
    Od: uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2014-04-20 00:53, Andrzej Lawa pisze:

    > O, czyżby to twoja parszywa morda była na tym filmie?

    Gdyby była moja to wpierdal by dostał, a nie straszyłbym scyzorykiem.
    Co do wpierdalu to obydwaj powinni dostać.

  • 20. Data: 2014-04-20 10:00:27
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Andrzej Lawa a...@l...com ...

> [...]
    > typowy cwaniaczek omijający kawałek korka i wciskający się kawałek
    > dalej, a jak paru takich się wciśnie to człowiek robi się na nich

    Hmm, źle widziałem na filmiku? Wydawało mi się, że pojechał w lewo w
    stosunku do kierunku jazdy tego co nagrywał.

> [...]
    > Takich celowo nie wpuszczam i nie widzę powodu (ani w przepisach, ani w
    > uprzejmości), dla którego takiego miałbym wpuścić.

    Nie twierdzę, że takei sytuacje się nie zdarzają.
    Ale zdaje się, że jak ktoś wyjezdza z podporządkowanej to tego nie wiemy...
    Tak czy siak - dla mnie nie wpuszczenie w takiej sytuacji kogoś z boku jest
    po prostu niezrozumiałe, nawet jakby chciał jechać w te samą stronę, co ja.

> [...]
    > ale bardziej w ramach upuszczania własnego ciśnienia, bo tak na poważnie
    > to nie mają obowiązku ustąpić pierwszeństwa, więc z awanturą nie

    Alez oczywiście ze nie ma.
    Ja o kulturze, nie o prawie mówię...
    Prawo mówi tylko, żeby nie wjezdzac na krzyzówki, jak nie mozna zjechać...

    > Równie dobrze mógłbyś w ten sam sposób uzasadniać awanturę za to, że
    > ktoś kapelusza nie uchylił przy powitaniu ;->

    Nie uchylenie kapelusza nie wpływa na moje poruszanie się.