  • 21. Data: 2014-04-20 10:03:02
    Temat: Re: było?
    Od: uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2014-04-20 01:08, Andrzej Lawa pisze:

> [...]
    > się kawałek dalej pasem. Takich celowo nie wpuszczam i nie widzę
    > powodu (ani w przepisach, ani w uprzejmości), dla którego takiego
    > miałbym wpuścić.

    > Hej, ja też sobie czasem mamroczę pod nosem "no wpuście mnie,
    > lebiegi", ale bardziej w ramach upuszczania własnego ciśnienia, bo tak
    > na poważnie to nie mają obowiązku ustąpić pierwszeństwa, więc z
    > awanturą nie wyskakuję, bo nie ma do tego podstaw.
    >
    > Równie dobrze mógłbyś w ten sam sposób uzasadniać awanturę za to, że
    > ktoś kapelusza nie uchylił przy powitaniu ;->

    Na pierwszy rzut oka to ten z BMW chciał przejechać w poprzek na
    skrzyżowaniu, a debil, który nagrał film jak tylko zauważył BMW to
    celowo się wpier....ł na skrzyżowanie tylko po to, żeby przyblokować
    tego z BMW. Wjechał na to skrzyżowanie choć zgodnie z PoRD nie powinien
    był wjeżdżać. Zwróć uwagę, że to było celowe zachowanie. W czasie 1:32
    widać jak BMW ustawia się do przejazdu przez skrzyżowanie na wprost. W
    tym momencie debil nagrywający firm przyspiesza, aby przyblokować BMW i
    uniemożliwić kierowcy BMW wjazd na skrzyżowanie. Zachowuje się jak
    skończony cham i burak, o czym dodatkowo świadczy jego słownictwo.

  • 22. Data: 2014-04-20 10:16:05
    Od: uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2014-04-20 10:00, Budzik pisze:

    > Hmm, źle widziałem na filmiku? Wydawało mi się, że pojechał w lewo w
    > stosunku do kierunku jazdy tego co nagrywał.

    Dobrze widziałeś. Poza tym w czasie 1:32 widać, że BMW się ustawia do
    przejazdu w poprzek, a nie do skrętu w prawo i włączenia w kierunku
    jazdy debila nagrywającego film.

    > Nie twierdzę, że takei sytuacje się nie zdarzają.
    > Ale zdaje się, że jak ktoś wyjezdza z podporządkowanej to tego nie wiemy...
    > Tak czy siak - dla mnie nie wpuszczenie w takiej sytuacji kogoś z boku jest
    > po prostu niezrozumiałe, nawet jakby chciał jechać w te samą stronę, co ja.

    Ja dla przykładu stosuję zasadę. Nie wjeżdzam na skrzyżowanie,
    przepuszczam jadących w poprzek i wpuszczam skręcających w prawo czyli
    jadących w moim kierunku na zasadzie "zamka błyskawicznego", czyli jeden
    z prawej i jeden na wprost.
    Tylko dzięki temu można usprawnić ruch na drodze.

    > Alez oczywiście ze nie ma.
    > Ja o kulturze, nie o prawie mówię...
    > Prawo mówi tylko, żeby nie wjezdzac na krzyzówki, jak nie mozna zjechać...

    Nie tylko, bo także mówi, że nie wolno jest utrudniać ruchu innych.
    Zatem jeżeli nie mam możliwości opuszczenia skrzyżowania to powinienem
    przepuścić wszystkich, którzy mogą kontynuować jazdę w poprzek.

    > Nie uchylenie kapelusza nie wpływa na moje poruszanie się.

    Tyle, że przyrównywanie obowiązków, które wynikają z Prawa o Ruchu
    Drogowym do zasad kulturowych wychowania jest niewspółmierne.

  • 23. Data: 2014-04-20 11:06:17
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 19 Apr 2014 08:35:11 +0200, megrimsES napisał(a):
    > http://www.youtube.com/watch?v=9n1dptH5LSY#t=125
    > teraz właściciele bmw Z NOŻAMI WYSKAKUJĄ.

    No i dwoch chamow sie spotkalo.
    Ciekawe - obaj w BMW ?

    J.

  • 24. Data: 2014-04-20 12:31:35
    Od: mlodz <b...@m...pl>

    Dnia Sun, 20 Apr 2014 10:03:02 +0200, uzytkownik napisał(a):

> [...]
    > celowo się wpier....ł na skrzyżowanie tylko po to, żeby przyblokować
    > tego z BMW. Wjechał na to skrzyżowanie choć zgodnie z PoRD nie powinien

    Tyle że to nie było skrzyżowanie, tylko wyjazd ze stacji - dlatego tak
    to podkreślałem wcześniej. Bmw włączało się do ruchu, pozostaje zatem
    zasada nieutrudniania życia innym, czyli najzwyklejszej 'normalności'
    na drodze.

    A tej brakło obydwóm kierownikom.

  • 25. Data: 2014-04-20 12:58:27
    Od: uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2014-04-20 12:31, mlodz pisze:

> [...]
    > to podkreślałem wcześniej. Bmw włączało się do ruchu, pozostaje zatem
    > zasada nieutrudniania życia innym, czyli najzwyklejszej 'normalności'

    Jak nie było skrzyżowania, jak było?
    Przypatrz się wcześniej, a zobaczysz znak i drogę z lewej.
    Oczywiście z prawej nie było drogi przecinającej skrzyżowanie, lecz
    wyjazd, ale to jednak nie zmienia faktu, że w tym miejscu było
    skrzyżowanie, a prawodawca nie zwalnia z niestosowania się do Art. 25
    pkt.4 ppkt. 1 tylko dlatego, że skrzyżowanie test w kształcie litery T
    zamiast +

  • 26. Data: 2014-04-20 15:47:22
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik uzytkownik a...@s...pl ...

> [...]
    > jeden z prawej i jeden na wprost.
    > Tylko dzięki temu można usprawnić ruch na drodze.

    Ano, postepuje bardzo podobnie.

  • 27. Data: 2014-04-20 15:47:23
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik megrimsES m...@i...pl ...

    > http://www.youtube.com/watch?v=9n1dptH5LSY#t=125
    > teraz właściciele bmw Z NOŻAMI WYSKAKUJĄ.

    megrimsES - rozumiem ze to nie jest Twój filmik?

  • 28. Data: 2014-04-20 21:19:08
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 20.04.2014 09:52, uzytkownik pisze:

    > Gdyby była moja to wpierdal by dostał, a nie straszyłbym scyzorykiem.
    > Co do wpierdalu to obydwaj powinni dostać.

    A kto ci rączki rozbuja, kibordłorriorze?

  • 29. Data: 2014-04-20 21:25:39
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 20.04.2014 10:00, Budzik pisze:

    > Hmm, źle widziałem na filmiku? Wydawało mi się, że pojechał w lewo w
    > stosunku do kierunku jazdy tego co nagrywał.

    Potem tak. Ale jak to byś rozpoznał w momencie jak stał z prawej i
    koniecznie chciał się wcisnąć?

    [ciach]

> [...]
    > po prostu niezrozumiałe, nawet jakby chciał jechać w te samą stronę, co ja.

    Ale jest legalne. Taki klimat ;)

    Swoją droga skoro tak mu się strasznie śpieszyło, to po co tracił czas
    na robienie awantury??

    > Alez oczywiście ze nie ma.
    > Ja o kulturze, nie o prawie mówię...
    > Prawo mówi tylko, żeby nie wjezdzac na krzyzówki, jak nie mozna zjechać...

    Technicznie to można argumentować, że to było już poza skrzyżowaniem -
    wyjazd ze stacji nie liczy się jako skrzyżowanie a ten łuk w lewo
    właśnie się kończył.

    > Nie uchylenie kapelusza nie wpływa na moje poruszanie się.

    No to nieotworzenie drzwi przed kimś obładowanym paczkami.

    Przyszło by ci do głowy robić awanturę, bo ktoś nie był uprzejmy?

  • 30. Data: 2014-04-20 21:37:59
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 20.04.2014 10:03, uzytkownik pisze:

    > Na pierwszy rzut oka to ten z BMW chciał przejechać w poprzek na
    > skrzyżowaniu, a debil, który nagrał film jak tylko zauważył BMW to
    > celowo się wpier....ł na skrzyżowanie tylko po to, żeby przyblokować

    Na pierwszy rzut oka to nie wiadomo. Na drugi też - dopiero jakby dało
    się zauważyć przednie koła (czy do skrętu czy nie) to można by coś
    wnioskować.

    > tego z BMW. Wjechał na to skrzyżowanie choć zgodnie z PoRD nie powinien
    > był wjeżdżać.

    Wyjazd z posesji (w tym stacji paliw) skrzyżowania nie stanowi, a ten
    skręt w lewo to właściwie już minął.

    > Zwróć uwagę, że to było celowe zachowanie. W czasie 1:32

    Z doświadczenia przypuszczam, że podejrzewał bumiarza o cwaniakowanie i
    faktycznie celowo nie chciał wpuścić przed siebie, do czego miał pełne
    prawo.

> [...]
    > uniemożliwić kierowcy BMW wjazd na skrzyżowanie. Zachowuje się jak
    > skończony cham i burak, o czym dodatkowo świadczy jego słownictwo.

    No i? To legalne.

    Swoją drogą skoro temu bumiarzowi tak się strasznie śpieszy - po co
    traci czas na awanturę po wepchnięciu się?

    A skoro mu się (z jak z powyższego wynika) się nie śpieszy, to po co go
    przepuszczać?

    PS: limituj conieco cytaty, hmm?