  • Data: 2019-07-24 19:21:07
    Temat: captcha google
    Od: pueblo <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Od przejścia na Vectrę pojawia mi się dość często przy wchodzniu na
    wyszukiwarkę captcha z informacją "wykryliśmy podejrzany ruch w twojej
    sieci"
    Tak się składa, że ostatnio tylko ja jestem podłączony do mojego routera.
    Zakładając, że nie mam żadnego "wirusa" i nikt się potajemnie nie łączy
    przez mój AP, to o co chodzi?
    Czy mam rozumieć, że jeszcze kupa ludzi ma to samo IP co ja? Niby mam IP
    zmienne, ale od tygodni jest to samo.
    W neti też było zmienne ip, ale coś takiego mi się nie zdarzyło.
    Zastanawiam się ilu w takim razie klientów jednego operatora może mieć to
    samo IP - 10, 100, 1000? Można w ogóle jakoś sprawdzić?