    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Thu, 1 Dec 2016 01:53:42 -0800 (PST)
    Subject: czy mobile.de jest wyznacznikiem cen
    From: Bolko <s...@g...com>

    zadałem na forum renault pytanie:

    są dwie renówki:

    http://otomoto.pl/oferta/renault-laguna-gtskora4cont
    rolnavigacjaparktronikbixenonvat-23-ID6yxB19.html

    http://otomoto.pl/oferta/renault-laguna-gt4-controls
    koranavibixenongrzane-foteleparktronik170km-ID6yEyIP
    .html

    Każda kosztuje koło 47 kzł

    wchodzę na mobile.de

    http://otomoto.pl/oferta/renault-laguna-gt4-controls
    koranavibixenongrzane-foteleparktronik170km-ID6yEyIP
    .html

    rocznik 2011 i 2012
    a ceny 50 + kzł.
    A jeszcze handlarz musi zarobić.

    Ja wiem że te auta z Holandii i zwrot podatku itd ale aż taka różnica.

    ps
    dzwoniłem do Panów auto 100% bezwypadkowe i rok gwarnacji.

    =====
    w odpowiedzi przeczytałem:

    Handlarze nie kupuja z mobile.de tylko po znajomosciach, z placow, serwisow itp.

    Kupuja kilka aut i dzieki temu negocjuja cene.

    Ale kupuja tez glownie auta brudne, przytarte itp.
    Sa licytacje.

    Generalnie dobry handlarz, ma zrodla takie, ze bierze udzial w licytacji czy
    wlasciwie w skladaniu ofert, i dopiero jak nikt nie kupi, oferty beda za slabe, to
    trafiaja na jakies tam strony jak autoscout czy mobile.de

    Polski rynek wymusil takie zmiany.

    i inny:

    Tymi cenami z mobile.de niezupelnie mozna sie sugerowac. Ja ogladam w DE przewaznie
    2,3 auta w miesiacu i czesto te najdrozsze sa poprostu hu...we. W zeszlym tygodniu w
    salonie Renault na Bawarii ogladalem Koleosa. 2008 rok,przebieg 90tkm,zostawiony w
    rozliczeniu przez pierwszego wlasciciela,cena 10000EUR,czyli najdrozszy z tego
    rocznika na calym portalu.

    Zajezdzam na miejsce,a tu obtarty przedni i tylny blotnik,przedni i tylni
    zderzak(wszystko do malowania),z przodu brakuje jednego czujnika parkowania,prog
    wgnieciony ze sladami rdzy,relingi zniszczone,srodek chlew,zniszczony jak
    cholera,uwaga wyposazenie Expression:-)

    W Magdeburgu w salonie Renault LIII 2009 rok,2.0 dci Dynamique za 8900EUR,przebieg
    130tkm. Rdza na blotniku i drzwiach,wyje..ne hamulce i opony:-)

    Takze zdjecia i ceny to jedno,wszystkiego do jednego wora nie mozna wrzucic:-)

    Robilem kiedys u handlarza z Walbrzycha,zajmowalem sie papierami i powiem tylko,ze
    mozna niedrogo kupic fajne auto,ale trzeba miec znajomosci,firme i checi.

    to jak przejmować się mobile czy nie?