  • Data: 2017-09-08 09:14:01
    Temat: dylemat wyborze platformy pc
    Od: Heraklit <t...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Przymierzam się do wymiany kompa i nie mogę się zdecydować, którą stronę
    wybrać. Z jednej strony wybrałem Core i7 7700K + płyta na chipie z270 i
    to kosztuje około 2000zł. Z druga strona to AMD Ryzen 7 1700 + płyta
    x370. I to też około 2000zł. Komp przeznaczony do gier i "obróbki"
    filmów z efektami. W pierwszym odruchu byłem zdecydowany na Intela, ale
    poczytałem o AMD i zwątpiłem w ten wybór. Jednak patrząc na testy w
    grach to jednak Intel - I ku temu się skłaniam. Ale może jest coś co
    skłoniłoby mnie do wyboru AMD...?

    --
    Pozdrawiam,

    Post stworzono 08-09-2017 09:01:08