  • Data: 2003-05-16 09:36:20
    Temat: Re: Blokowanie kol bezprawne ?
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> napisał:

    >Chodzi może przypadkiem o znak "tu wolno parkować" ?
    ZTCW nie ma takiego znaku :-D
    Chodziło o znak D-44 "strefa parkowania".

    >I do której funkcji znaku drogowego kierowca nie
    >stosuje się parkując w danym miejscu ?
    Sęk w tym, że do żadnej. jest to tylko informacja, z której może, ale
    mie musi skorzystać.

    > znak "ostry zakręt" ustanawia jednocześnie zakaz wyprzedzania
    1. Znów takiego nie ma :-D
    2. Nie 'ustanawia niczego jednocześnie', ale np. A-2 "Niebezpieczny
    zakręt w lewo", ostrzega o niebezpiecznym zakręcie w lewo i tylko tyle
    (jeśli chodzi o znak)

    >Tylko kombinuję czy zakręcanie za znakiem "uwaga ostry zakręt"
    >też jest wykroczeniem :)
    A co to jest "zakręcanie" :-D
    O Gotfryd, Gotfryd wyrażaj się poprawnie (pamiętam jak kiedyś pisałeś
    o 'podskrzyżowaniach' itp -sądziłem, że to już historia !)

    Artur Golański