    From: "ikarek" <i...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: iphone/android --> alpine IVA-520R (automapa)
    Date: Mon, 2 Mar 2015 13:28:54 +0100

    Witam (sorry jeśli to zła grupa na takie pytanie) - czy ktoś z Szanownych
    może coś powiedzieć na temat działania smartfona iphone 5s lub innego
    (z androidem), jako komputera nawigacyjnego, gdzie "front end" stanowiłaby
    stacja samochodowa alpine iva-520r?

    Obecnie do automapy używam komputer nawigacyjny audiomedia nav108e.
    Działa on bardzo ładnie z tym alpine (obraz, dźwięk, funkcje dotykowe), ale
    po 3 latach trochę się zestarzał (ma procek 400Hz i Win CE 5.0).

    Zastanawiam się czy da sie go w tej roli zastąpić iphonem lub tel. z
    androidem.
    Znalazłem kabel do iphone KCU-451iv, natomiast nie mam pojęcia czy jak
    uruchomię tam automapę, to obraz będzie się ładnie skalował na pełen ekran.
    Poza tym, co się stanie gdy ktoś do mnie zadzwoni (czy AM zniknie, czy będę
    mogł odebrać rozmowę przez bluetooth/jakoś inaczej - telefon leżałby
    schowany
    w schowku, gdzie wyprowadziłbym kabel i raczej nie chciałbym do niego
    sięgać).

    Gdyby ktoś wiedział coś na ten temat, będę wdzięczny za info.