  • 151. Data: 2016-08-02 12:00:39
    Temat: ot:flame
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    uwielbiam to:) wakacje, maly ruch na grupach a wystarczy wylać benzynę i
    rzucić zapałkę a od razu widać, że grupa żyje i ma się dobrze:D

  • 152. Data: 2016-08-02 12:41:22
    Temat: Re: ot:flame
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2016-08-02 o 12:00, sirapacz pisze:
    > uwielbiam to:) wakacje, maly ruch na grupach a wystarczy wylać benzynę i
    > rzucić zapałkę a od razu widać, że grupa żyje i ma się dobrze:D

    tak tłumaczy się większość myślących inaczej

  • 153. Data: 2016-08-02 12:57:28
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** sirapacz pisze tak:

    > uwielbiam to:) wakacje, maly ruch na grupach a wystarczy wylać
    > benzynę i rzucić zapałkę a od razu widać, że grupa żyje i ma się
    > dobrze:D

    w końcu mamy najlepszych troli w usenecie ;)

    --
    Ausfahrt. The biggest city in Germany.

  • 154. Data: 2016-08-02 13:24:17
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > w końcu mamy najlepszych troli w usenecie ;)

    bo na pms liczy sie jakosc a nie ilość ;)

  • 155. Data: 2016-08-02 15:16:22
    Temat: Re: kto ma pierwszeństwo na rondzie
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 02.08.2016 10:24, J.F. wrote:

    > A po co jest, skoro poprawnym oznakowaniem jest zakaz skretu ?

    Bywają bardziej skomplikowane skrzyżowania niż zwykła krzyżówka.

    Shrek

  • 156. Data: 2016-08-02 20:38:13
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "J.F."

    >Dlatego powtarzam, że trzeba patrzeć na znaki, a nie jechać odruchowo.

    Taaa, nie tylko na znaki, ale takze na ich brak :-)
    Stosowna tablica informujaca moglaby duzo zaoszczedzic.

    Tu akurat jakies osiedlowe rondko, gdzie pewnie sami lokalni jezdza,
    ale w tych Katowicach to by warto postawic ...
    ---
    Jak dla mnie kwestia jest by takie ronda miały swoje oznakowanie tak samo
    jak te zwykłe. Tabliczki nie są właściwym sposobem informowania bo trzeba je
    czytać, nie zauważysz zmienionego opisu jak jej nie przeczytasz a jeszcze
    może być tak, że nie pasuje język.

  • 157. Data: 2016-08-02 21:00:37
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik re r...@r...invalid ...

    > Pisanie prawdy?
    > Ogromne...
    > ---
    > Czemu tak sądzisz ?

    Bez komentarza...

  • 158. Data: 2016-08-23 17:27:56
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W radiowej trójce mówią o tych rondach z tego wątku.
    Może będzie jakaś konkluzja na koniec.
    Nie słuchałem od początku, ale z tonu wypowiedzi wynika, że nikt nie
    neguje ich legalności.

    Robert

  • 159. Data: 2016-08-23 17:36:19
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    > W radiowej trójce mówią o tych rondach z tego wątku.
    > Może będzie jakaś konkluzja na koniec.
    > Nie słuchałem od początku, ale z tonu wypowiedzi wynika, że nikt nie
    > neguje ich legalności.

    Mówią, nie mówią... :-)
    Temat przewodni, ludzie dzwonia z przykładami tych rond.

    Robert