  • 11. Data: 2016-07-31 20:27:01
    Temat: Re: kto ma pierwszeństwo na rondzie
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 31.07.2016 o 20:23, PiteR pisze:

    > skoncentrujmy się na tym nienormalnym :)

    No to jak wjeżdżałeś, miałeś go na tym wjeździe z lewej i spowodowałeś u
    niego zakłócenie w ruchu, to wina Twoja.

  • 12. Data: 2016-07-31 20:33:23
    Od: Kaczin <j...@p...interia.pl>

    W dniu 31.07.2016 o 20:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik Kaczin j...@p...interia.pl ...

    > Na rondzie oczywiście Liwiusz ma rację.

    Znasz choćby jeden przykład takiego ronda w Polsce?
    Idąc tym tokiem rozumowania to żaden problem żeby świnie latały - np.
    samolotem, w luku bagażowym. Takie VIPy - Very Important Pig.

    --
    Kaczin

  • 13. Data: 2016-07-31 20:39:13
    Od: <6...@5...203913.invalid> (Tom N)

    Kaczin w

    > Znasz choćby jeden przykład takiego ronda w Polsce?

    Owszem.

    --
    'Tom N'

  • 14. Data: 2016-07-31 20:39:47
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 31.07.2016 o 20:33, Kaczin pisze:

    > Znasz choćby jeden przykład takiego ronda w Polsce?

    https://groups.google.com/forum/#!search/messageid$3
    Annleqa$246r8$2...@n...news.atman.pl/pl.misc.samoch
    ody/X8xeTcsYS_c/q_fAeqtsBgAJ

    > Idąc tym tokiem rozumowania to żaden problem żeby świnie latały - np.
    > samolotem, w luku bagażowym. Takie VIPy - Very Important Pig.

    --
    Czarek

  • 15. Data: 2016-07-31 20:49:16
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-07-31 20:23, PiteR wrote:
    > skoncentrujmy się na tym nienormalnym :)

    A jesteś pewny że na takim cie opieprzono? Rondo w Katowicach przelatuje
    5 dni w tygodniu po dwa razy. Jesli gdzieś chcesz zobaczyć jak komuś
    oczy wychodza z orbit i wymachuje pięsciami to tam jest właściwe
    miejsce. Czasem rozmawiam z ludzimi i świadomośc ze istnieja *takie*
    ronda na których to inaczej działa jest zerowa. Własnie się okazało że
    na grupie też oscyluje w pobliżu eksperów od awiacji świń.

    W Katowicach sytuacji ratują znaki poziome i linie z trójkątami. Ale
    jest wiele takich bez oznaczeń. Świetne miejsce do zrobienia lewej strony.

  • 16. Data: 2016-07-31 20:51:47
    Od: Kaczin <j...@p...interia.pl>

    W dniu 31.07.2016 o 20:39, Czarek pisze:

    .

    > https://groups.google.com/forum/#!search/messageid$3
    Annleqa$246r8$2...@n...news.atman.pl/pl.misc.samoch
    ody/X8xeTcsYS_c/q_fAeqtsBgAJ

    Podałeś link do TEGO wątku - jest w tym jakiś ukryty cel?
    Chcesz zagiąć czasoprzestrzeń czy jak?
    Naprawdę wystarczą mapy google.

    --
    Kaczin

  • 17. Data: 2016-07-31 20:52:05
    Od: Kaczin <j...@p...interia.pl>

    W dniu 31.07.2016 o 20:39, (Tom N) pisze:
    > Kaczin w

    > Owszem.

    Udowodnij.

    --
    Kaczin

  • 18. Data: 2016-07-31 20:54:04
    Od: Kaczin <j...@p...interia.pl>

> [...]
    >
    > W Katowicach sytuacji ratują znaki poziome i linie z trójkątami. Ale
    > jest wiele takich bez oznaczeń. Świetne miejsce do zrobienia lewej strony.

    Pieprzysz bez sensu zamiast podać lokalizację tego magicznego ronda.

    --
    Kaczin

  • 19. Data: 2016-07-31 21:00:47
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Dawid x...@n...pl ...

    > Porady tutaj są super, aż dziw że jeszcze żyjecie.

    Uwazasz, ze Liwiusz napisał nieprawde o takim wyjątkowym w Polsce przypadku
    jak czyste rondo bez innych znaków?

  • 20. Data: 2016-07-31 21:25:44
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-07-31 20:54, Kaczin wrote:
    > Pieprzysz bez sensu

    To warto udowdnić.

    > zamiast podać lokalizację tego magicznego ronda.

    Podałem w postaci linka do street view. Tu masz jeden klik dalej:

    http://tinyurl.com/h288kws