  • 11. Data: 2016-07-23 15:11:54
    Temat: Re: ładowarka samochodowa
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2016-07-23 o 11:16, Alf/red/ pisze:

    > To nie jest głupie* -

    Ja się przez chwilę zastanawiałem jak uciu sprawdził, że
    przy korzystaniu z sieciowej nie ma problemu.
    Bo jednak chyba stacjonarne podpięcie smarka do sieciowej
    i uruchomienie nawigacji to chyba jednak nie to samo,
    co stały pobór danych przy przemieszczaniu się.

  • 12. Data: 2016-07-23 16:00:39
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik sirapacz n...@s...pl ...

    > bedzie siać

    ok, ale tak samo?
    W poprzednim aucie po podłaczeniu Cb yły duze szumy.
    Zmieniłem podłączenie i podłączyłem CB bezpośrednio do aku i szumy bardzo
    sie zmniejszyły.
    Przypadek?

  • 13. Data: 2016-07-23 17:18:05
    Od: j...@i...pl

    On Sat, 23 Jul 2016 10:00:40 +0000 (UTC), Budzik
    <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    >Niestety dosc mocno zakłuca radio. I co gorsza - w poniedziałek sie zespuła
    >- przestała ładować. Czyli za długo nie podziałała.
    >
    >Kupiłem wiec griffina - pradów jeszcze nie sprawdziłem, ale co do zakłuceń
    >- tak samo jak usams.

    Długo szukałem ładowarki z dwoma lub trzema wyjsciami USB. Wszystko co
    mi się udało kupić szybko wracało do sprzedawcy. Wszystkie zakłócały
    radio FM. Nawet Belkin (jednowyjściowy Belkin daje radę, ten
    dwuwyjściowy już nie). W końcu (za namową byłego grupowicza) kupiłem
    coś takiego:

    http://pl.aliexpress.com/item/Dodocool-Micro-USB-Car
    -Charger-Mobile-Phone-Chargers-MFi-Apple-Certified-H
    igh-Speed-3-Port-IC/32625567821.html?spm=2114.130106
    08.0.73.ohVkWC

    Dokładnie od tego sprzedawcy. I jestem pozytywnie zaskoczony. Dodam że
    używam do zasilania kamerki (G1W), iPhona i jakiegoś Samsunga, który
    robi za navi (NE + Yanosik w tle).

    P.S. Ktoś inny (też były grupowicz) polecił mi własnie Griffina - też
    lipa. Zakłówca radio nawet bez obciążenia. Tamte zaczynało dopiero po
    podpięciu jakiegoś odbiornika prądu.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 14. Data: 2016-07-23 17:23:41
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > http://pl.aliexpress.com/item/Dodocool-Micro-USB-Car
    -Charger-Mobile-Phone-Chargers-MFi-Apple-Certified-H
    igh-Speed-3-Port-IC/32625567821.html?spm=2114.130106
    08.0.73.ohVkWC

    ale nie sieje w ogóle czy bez obciążenia?
    dogaduje się z telefonami odnosnie ladowania szybkiego czy standardowo
    500-700mA?

  • 15. Data: 2016-07-23 18:00:58
    Od: j...@i...pl

    On Sat, 23 Jul 2016 17:23:41 +0200, sirapacz <n...@s...pl> wrote:

    >ale nie sieje w ogóle czy bez obciążenia?

    U mnie (Ford Focus) nie sieje. Co nie oznacza, że u kogoś innego
    będzie tak samo.

    >dogaduje się z telefonami odnosnie ladowania szybkiego czy standardowo
    >500-700mA?

    Tego nie wiem. Nie mam telefonów z QC, zresztą ta ładowarka nie
    obsługuje QC.
    Jeżeli chodzi o prąd ładowania, to iPhone idzie na jakieś 900 mA,
    Samsunga nie sprawdzałem.

  • 16. Data: 2016-07-23 20:20:01
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-07-23 o 10:03, Chris pisze:
    > Więc proponuję szukać czegoś firmowego a nie po taniości z Chin choćby
    > nawet pisali że jest w stanie ładować teslę.

    Dokładnie :-)

    Właśnie zakończyłem test oryginalnej ładowarki samsunga z tel. Galaxy S2
    http://allegro.pl/oryg-ladowarka-samochodowa-samsung
    -galaxy-2a-s4-s5-i5802140071.html
    Zapłaciłem 55 zł w galerii ;-) ale sprzedawca zarzekał się że zadziała a
    jak nie to odda pieniądze :-)

    Po 8 godzinach pracy z autommapą i yanosikiem
    ładowanie z 42 wzrosło do 100%

    PS. Ktoś tu kiedyś zachwalał ajfony że mają zbilansowane, dopieszczone
    pod każdym względem zarządzanie energią. Nie to co te inne gorsze firmy.
    Nawet byłem skłonny mu przyznać rację po kilu nieudanych ładowarkach :-)
    Trzeba było kupić po prostu dobrą oryginalną ładowarkę :-)

  • 17. Data: 2016-07-24 08:46:18
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 23.07.2016 o 20:20, z pisze:

> [...]
    > jak nie to odda pieniądze :-)
    >
    > Po 8 godzinach pracy z autommapą i yanosikiem

    Rozumiem, że chodziło o NAładowanie?

  • 18. Data: 2016-07-24 11:04:14
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Fri, 22 Jul 2016 21:15:27 -0700 (PDT), uciu napisał(a):

    > czesc,
    >
    > grupa samochodowa wiec da rade podciągnąć:-)
    >
    > Doradzadzcie jakąś dobrą ładowarkę samochodową o dużym prądzie do smartfona.
    > Do czego zmierzam. Przy korzystaniu z nawigacji żadna do tej pory (a kupiłem już 3
    różne) nie jest nawet w stanie podtrzymać istniejącego naładowania, juz nie mówiąc o
    doładowaniu. Pro prostu systematycznie spada poziom naładowania telefonu przy
    korzystaniu z googlmaps.

    Mam LG G3 i miałem ten sam problem podczas używania nawigacji.
    Rozwiązaniem kóre go wyeliminowało to kupno oryginalnej ładowarki, w moim
    przypadku to LG CLA-400

    Nawet używając nawigacji bateria jest ładowana (zwiększa się procent
    naładowania).
    P.S. Ładowarka ta działa też z Samsungiem Galaxy J3

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]

  • 19. Data: 2016-07-24 11:13:55
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Sat, 23 Jul 2016 12:34:41 +0200, sirapacz napisał(a):

    > bedzie siać

    Nie będzie siać.
    Osobny kabel zasilający prosto z akumulatora, owinąć parę razy na rdzeniu
    ferrytowym, można wymontować ze starego zasilacza komputerowego.

    Sprawdzone i zamontowane osobiście w moim samochodzie.

  • 20. Data: 2016-07-24 14:26:21
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

> [...]
    > ferrytowym, można wymontować ze starego zasilacza komputerowego.
    >
    > Sprawdzone i zamontowane osobiście w moim samochodzie.

    hmmm ferryt powiadasz...
    i sam ferryt ci wyciął szumy?