  • 31. Data: 2014-04-28 00:00:13
    Temat: Re: "ludzie to żyją w ciemnościach"
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    news:slrnllqt3c.l10.jaros@falcon.lasek.waw.pl...
    > Jeśli średnica kabla będzie zbyt mała, a wszystko się na full odkręci
    > -- to i zapach lasu będzie.

    Oby tylko nie było to miejsce, gdzie się tak zdarzyło, iż raczyło się w
    pobliżu odkasztanić jakieś leśne zwierzątko :)) Albo ptasiek jakowyś, jak
    się przypali, to zapewniam, że przy tym megacuchnąca płytka selenowa z
    powielacza, to zapach ambrozji, róży, najpyszniejszej, ekhm... czekolady :))
    Ale ja tam na szczęście patrzę, czy cuś się do mojej żywicy nie przykleiło
    nie teges, a co odkręcenia na full - powstanie sytuacja znana z reklamy
    chipsów paprykowych ostrych, jak goście (IMHO wyglądają na totalnych dupków
    i kretynów, z twarzy postaci granych przez aktorów to wyziera) pozwalają
    sobie trochę pobekać po zjedzeniu tego ostrego smaczku, tylko, że w niej
    samych czipsów nie będzie :)
    Nic to, browarem się ugasi, choć kapsaicynę, to tłustym mlekiem lepiej...
    A sprzęt żywicą lutowany - cuś się wymyśli, stanowiące niespełnienie
    warunków gwarancji, może np. że siła głosu była nastawiona na wartość
    parzystą, a można słuchać tylko przy nieparzystej? :)) (albo jeszcze
    bardziej kretyńskie, jak reklamy, wytłumaczenie)?

    PS Hehe, przypomina mi się takie "cudo", jak Burmester 931 :P Dla mnie taka
    maszynka, to skakanie wyżej chuja...

    --
    Spamerów i "pytaczy" informuję, iż bardzo narażają się na to, że ich
    adresy e-mail będą podawane harwesterom służącym do rozsyłania spamu.

  • 32. Data: 2014-04-28 00:24:50
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    > Proszę sie we właściwym czasie odezwać, wyślę numer konta.

    Ależ będę pamiętał, jeśli tylko przyjdzie co do czego :)