  • 11. Data: 2018-11-15 20:31:53
    Temat: Re: na zarowke
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 15.11.2018 o 18:59, Budzik pisze:

    > Spotkałem się z czyms podobnym - proszenie w czasie obsługi innego
    > klienta o podanie chusteczek do nasa i za chwile mandacik za brak
    > paragonu...

    Osobiście?

    Shrek

  • 12. Data: 2018-11-15 23:38:54
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** J.F. pisze tak:

    > Okazało się, że dwie panie w tarapatach to pracownice urzędu, które
    > postanowiły zrobić prowokację."

    żeby nie umkło szerokiej publiczności to nie była jakaś tam bamberska
    wioska w Polsce A tak hołubionej przez tow. Gierka tylko Bartoszyce.

    Miejscowość gdzie powinni dopłacać, że ktoś w ogóle chce tam mieszkać a
    nie nasyłać skarbówkę. Sam car Jarosław nadmieiał coś o wyrównywaniu
    szans.

    Proces w żadnym wypadku nie powinien być wyciszony a transmitowany
    przez największe stacje tv, żeby się pośmiać.

    No i kolejne info pomiędzy werszami. Baba jak chce to wie jak wyciągnąć
    żarówkę.

    --
    Piter

    Sweet little girl I prefer
    You behind the wheel
    Me the passenger

  • 13. Data: 2018-11-15 23:40:57
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 15 Nov 2018 19:13:47 +0100, w
    <a...@n...neostrada.pl>, Marek <f...@f...com>
    napisał(-a):

    > Za darmo podać może.

    To podatek od wzbogacenia się nalezy.

  • 14. Data: 2018-11-16 00:35:18
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 15 Nov 2018 23:40:57 +0100, "r...@k...pl"
    <r...@k...pl> wrote:
    > To podatek od wzbogacenia się nalezy.

    Tylko powyżej pewnej kwoty (720? Nie pamiętam dokładnie).

    --
    Marek

  • 15. Data: 2018-11-16 01:15:36
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-11-15 o 23:38, PiteR pisze:
    [...]
    > No i kolejne info pomiędzy werszami. Baba jak chce to wie jak wyciągnąć
    > żarówkę.

    Niech sobie na słoik usiądzie :]

    --
    LordBluzg(R)
    ?Sukces WOŚP klęską PiS?

  • 16. Data: 2018-11-16 02:57:09
    Temat: na zarowke
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Obstawiam ze zostal podpierdolony przez niezadowolonego klienta. Nie wbijanie na kase
    fiskalna w nieduzych warsztatach samochodowych to standard. Przy placeniu daja
    propozycje nie do odrzucenia. Jak rachunek, mogacy byc np. podstawa do reklamacji, to
    23% wiecej. I to jest skurwysynstwo bo jak spytac o cene naprawy to mowia iles a przy
    placeniu i rachunku 23% drozej. Efekt akcji jest taki ze przez jakis czas w okolicy
    prawie 100% wplywow bedzie nabijanych na kase. I taki jest cel kontroli robionych
    przez urzedy skarbowe. Ida w teren i jak zlapia jednego to w okolicy sie roznosi ze
    kontroluja i natychmiast wplywy do US rosna. Dalej juz nie szukaja bo nie idzie o
    zlapanie a o prewencje. Za niewinnosc nikt kary nie dostal. Niewinnosc to wstukanie
    na kase, oderwanie paragonu i polozenie go w takim miejscu zeby placacy mogl go sobie
    zabrac.

  • 17. Data: 2018-11-16 04:35:06
    Od: l...@g...com

    Jak na prowokację to zrobione po dziadowsku. Trzeba było odstawic samochód do naprawy
    i przy braku paragonu wszcząć kontrolę/postępowanie.

  • 18. Data: 2018-11-16 06:49:07
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 15.11.2018 o 17:22, J.F. pisze:

    > Ale jest sprawiedliwosc w PiS
    0452,final-kuriozalnej-prowokacji-skarbowki-na-zarow
    ke-za-10-zl.html

    A jak piszę, że państwo należy traktować jak okupanta, to zawsze znajdą
    się tacy, co mają wątpliwości:P

    Shrek

  • 19. Data: 2018-11-16 08:36:03
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2018-11-15 o 18:59, Budzik pisze:
    > Spotkałem się z czyms podobnym - proszenie w czasie obsługi innego
    > klienta o podanie chusteczek do nasa i za chwile mandacik za brak
    > paragonu...

    Na poczcie to norma, że ludzie z kolejki (i spoza kolejki) proszą np. o
    kopertę i płacą za nią wysyłając list w okienku.
    Prowokacji nie spotkałem, ale... swój swojego nie ruszy :)
    Po takim numerze panie z US musiałyby pewnie same dostarczać wszelkie
    pisma i wezwania.

    Pozdrawiam

  • 20. Data: 2018-11-16 08:43:47
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 16 Nov 2018 08:36:03 +0100, Miroo napisał(a):

    > Na poczcie to norma, że ludzie z kolejki (i spoza kolejki) proszą np. o
    > kopertę i płacą za nią wysyłając list w okienku.
    > Prowokacji nie spotkałem, ale... swój swojego nie ruszy :)

    Skoro koperte wydano za darmo, to i obrotu nie bylo.

    A tu jak sie domyslam - za chusteczki podano odliczona kwote ...

    J.