  • 31. Data: 2014-10-04 21:57:51
    Temat: Re: nieoznakowani
    Od: megrimsES <m...@i...pl>

    W dniu 2014-10-04 o 21:42, jerzu pisze:

    > Z PRLu videorejestratory? Hmm...
    >
    > W Niemczech autami z videorejestratorami jeżdżą policjanci w cywilu.
    > Pewnie też im to z PRLu zostało :)

    2 razy mnie zatrzymali: raz za 108/80 i 160/120. Dostałem 300 DM i
    Fahrverbot na miesiąc.

    Innym razem tylko kontrola i zalecili abstand halten.

  • 32. Data: 2014-10-04 23:25:41
    Od: "Witolko" <v...@b...pl>

    Użytkownik "Trybun" <I...@j...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > powinien dostać porządnego kopa w d*ę, ci co to zatwierdzili po dwa
    > kopniaki. Musisz stanąć pod groźbą kary bo byle chłystek w cywilnych

    Który artykuł to reguluje, tego lizaka ?

  • 33. Data: 2014-10-05 02:13:10
    Od: Przemek <p...@g...com>

    Dokładnie, działa idealnie na takich pacjentów.
    Co prawda, najlepiej sprawdza się przy dużych prędkościach, ale przy mniejszych też
    daje radę :)

  • 34. Data: 2014-10-05 10:44:08
    Od: Trybun <I...@j...com>

> [...]
    > WPROWADZIŁ, a tego kto NIE COFNĄŁ, to musiałbyś się namachać, kopiąc
    > po kolei w każdej większości sejmowej komplet obecnych, kontuzja

    Owszem, było w kodeksie drogowym to juz za PRLu, tylko że wtedy czysto
    teoretycznie, czyli gdyby zachodziła ważna potrzeba, a teraz to normalna
    codzienna praktyka.
    Od początku lat 80tych mam prawko i ani razu nie zatrzymywał mnie
    milicjant z cywilnego auta, a co tu mówić o ukaraniu mandatem.

  • 35. Data: 2014-10-05 10:45:16
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-10-04 23:25, Witolko pisze:
    > Użytkownik "Trybun" <I...@j...com> napisał w wiadomości
    > Który artykuł to reguluje, tego lizaka ?

    Kodeks o ruchu drogowym. Punkt o kontroli pojazdów i kierowców.

  • 36. Data: 2014-10-05 12:41:14
    Od: "Witolko" <x...@w...pl>

    > Kodeks o ruchu drogowym. Punkt o kontroli pojazdów i kierowców.

    Pytalem o nr artykułu. Nie pytałem o przypuszczenia.

  • 37. Data: 2014-10-05 13:13:01
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-10-05 12:41, Witolko pisze:

    > Pytalem o nr artykułu. Nie pytałem o przypuszczenia.

    Najprosciej sobie poszukaj skoro nie wiesz, i skąd/z czego ta mowa o
    przypuszczaniu?

  • 38. Data: 2014-10-06 11:12:39
    Od: masti <g...@t...hell>

    Witolko wrote:

    > Użytkownik "Trybun" <I...@j...com> napisał w wiadomości

    > Który artykuł to reguluje, tego lizaka ?

    <http://www.infor.pl/prawo/prawo-karne/policja/21756
    1,Kontrola-ruchu-drogowego-przez-Policje.html>

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 39. Data: 2014-10-07 03:26:58
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 4 Oct 2014, jerzu wrote:

> [...]
    ^^^^^^^^^^^^^

    [...]
    > Z PRLu videorejestratory? Hmm...

    Czytajcie a znajdziecie ;)
    Video jest tylko narzędziem "stróża prawa".
    To czy stróż ma miecz czy pistolet i videorejestrator jest
    już sprawą drugorzędną.

    > W Niemczech autami z videorejestratorami jeżdżą policjanci w cywilu.
    > Pewnie też im to z PRLu zostało :)

    Pewnie nie :)
    Oni mieli takiego gościa z wąsikiem, a jak znam życie, nawet jakby
    Niemcy chcieli, nie dało się nie zachować "ciągłości prawnej" państwa
    (choćby to że okupanci by nie pozwolili z powodu ewentualnych roszczeń
    odszkodowawczych), więc niewykluczone, że "nieoznakowani" w .de RÓWNIEŻ
    pozostali przez "nieskreślenie".
    Tylko wygenerowane dekadę wcześniej niż PRL ;)
    Zresztą, który rząd nie miał "nieoznakowanej policji".

    pzdr, Gotfryd

  • 40. Data: 2014-10-07 03:29:14
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 5 Oct 2014, Trybun wrote:

    > Owszem, było w kodeksie drogowym to juz za PRLu,
    > tylko że wtedy czysto teoretycznie, [...]
    > a teraz to normalna codzienna praktyka.

    Ba, to chyba "zwykły tryb" rządowy, niestety :(

    pzdr, Gotfryd