  • 21. Data: 2014-10-01 10:55:08
    Temat: Re: nieoznakowani
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-10-01 10:26, Kapibara wrote:

    > Nie można zgłosić na policję, podając że samochód o nr takim a takim nie
    > zachowywał bezpiecznej odległości?

    A jak myślisz, co oni z tym zrobią?

    Shrek.

  • 22. Data: 2014-10-01 11:04:28
    Od: Kapibara <x...@y...zzz>

    Dnia Wed, 01 Oct 2014 10:55:08 +0200, Shrek napisał(a):

    > A jak myślisz, co oni z tym zrobią?

    "Stasiu, mieliśmy jakąś skargę na was, że źle jeździcie opelkiem. Żeby mi
    to było ostatni raz! (ironiczny uśmieszek)"

    ;-)

  • 23. Data: 2014-10-01 11:17:00
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kapibara" napisał w wiadomości
    > A jak myślisz, co oni z tym zrobią?
    >
    >"Stasiu, mieliśmy jakąś skargę na was, że źle jeździcie opelkiem.
    >Żeby mi
    >to było ostatni raz! (ironiczny uśmieszek)"
    >;-)

    Dac sie wyprzedzic, pojechac za nimi, sfilmowac co wyprawiaja, i na
    youtuba :-)

    J.

  • 24. Data: 2014-10-01 11:30:11
    Od: "zhbick" <k...@s...de>

    Użytkownik "megrimsES" napisał w wiadomości grup

    > Wytrzymać aby nie przyśpieszyć ciężko.

    Ale można zwolnić na chwilę do 30/70

  • 25. Data: 2014-10-01 11:33:50
    Od: "zhbick" <k...@s...de>

    Użytkownik "zhbick" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > Ale można zwolnić na chwilę do 30/70

    i użyć spryskiwaczy, żeby był powód tak wolnej jazdy (dostosowanie prędkości
    do warunków, tj zmniejszonej widoczności wynikającej z konieczności użycia
    spryskiwaczy)

  • 26. Data: 2014-10-01 12:09:37
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-10-01 11:04, Kapibara wrote:

    > "Stasiu, mieliśmy jakąś skargę na was, że źle jeździcie opelkiem. Żeby mi
    > to było ostatni raz! (ironiczny uśmieszek)"

    Dodałbym, że pewnie by mu po tym gaśnicę sprawdzili. I parę innych
    rzeczy. Nawet jak nic nie znajdą jesteś 20 minut w plecy.

    Shrek.

  • 27. Data: 2014-10-01 15:18:51
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 2014-10-01 o 11:33, zhbick pisze:
    > i użyć spryskiwaczy, żeby był powód tak wolnej jazdy (dostosowanie
    > prędkości do warunków, tj zmniejszonej widoczności wynikającej z
    > konieczności użycia spryskiwaczy)
    To jest dobry patent na jadących na zderzaku. Skuteczny zwłaszcza latem
    przy dobrej pogodzie. Przez chwilę miałem nawet pomysł zabudowania
    dodatkowego spryskiwacza specjalnie do tego celu ;-) ale aż tak złośliwy
    nie jestem.
    Jacek

  • 28. Data: 2014-10-04 12:33:40
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-09-30 21:56, megrimsES pisze:
    > Między Tarnowem a Rzeszowem dojeżdżam do jakiegoś ronda.
    > Na pierwszym zjeździe wizę, że stoi prawymi kołami na chodniku
    > Insignia. Jak byłem na rondzie, to widzę, że insignia ruszyła,
    > Co chwilę ograniczenie do 50, 70 jakieś przejścia dla pieszych.
    > Insignia dosłownie siedzi na zderzaku. Dosłownie jeden metr!
    > I nie pomyliłem się - 2 km dalej wyprzedzili i pojechali
    > w chuj. Nieoznakowani. Wytrzymać aby nie przyśpieszyć ciężko.
    > Kto im kurwa każe tak robić? Dotknął bym hebla i miałbym
    > skasowany tył.

    W ogóle ten kto to wymyślił tych nieoznakowanych 'stróżów prawa"
    powinien dostać porządnego kopa w d*ę, ci co to zatwierdzili po dwa
    kopniaki. Musisz stanąć pod groźbą kary bo byle chłystek w cywilnych
    machnie lizakiem.

  • 29. Data: 2014-10-04 17:04:28
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 4 Oct 2014, Trybun wrote:

    > W ogóle ten kto to wymyślił tych nieoznakowanych 'stróżów prawa" powinien
    > dostać porządnego kopa w d*ę, ci co to zatwierdzili po dwa kopniaki.

    Skądinąd trudno zaprzeczyć.
    Ale to pewnie "zostało z PRLu", więc nie znajdziesz winnego który
    WPROWADZIŁ, a tego kto NIE COFNĄŁ, to musiałbyś się namachać, kopiąc
    po kolei w każdej większości sejmowej komplet obecnych, kontuzja
    pewna :(

    pzdr, Gotfryd

  • 30. Data: 2014-10-04 21:42:28
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Sat, 4 Oct 2014 17:04:28 +0200, Gotfryd Smolik news
    <s...@s...com.pl> wrote:

> [...]
    >WPROWADZIŁ, a tego kto NIE COFNĄŁ, to musiałbyś się namachać, kopiąc
    >po kolei w każdej większości sejmowej komplet obecnych, kontuzja

    Z PRLu videorejestratory? Hmm...

    W Niemczech autami z videorejestratorami jeżdżą policjanci w cywilu.
    Pewnie też im to z PRLu zostało :)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280