  • 11. Data: 2019-09-02 12:56:21
    Temat: Re: odkurzacze autonomiczne -- roboty sprzątające, co wybrać?
    Od: Adam Górski <gorskiamalpawpkropkapeel_@xx>

    Super sprawa. Odkurzacz XIAOMI Mi Robot Vacuum Cleaner

    https://www.mediaexpert.pl/odkurzacze-automatyczne/o
    dkurzacz-xiaomi-mi-robot-vacuum-cleaner,id-1240178?g
    clid=CjwKCAjw-7LrBRB6EiwAhh1yX6-QhO8hXe-7ZRB0CV-6Yzc
    0lgOanbXZCLuv5bcrZnKNqqBFAzKIYBoCRDcQAvD_BwE&gclsrc=
    aw.ds

    Baardzo polecam.

    Działa już drugi rok a mam dwa koty.

    Pozdrawiam
    Adam Górski

  • 12. Data: 2019-09-02 13:06:40
    Od: JaNus <bez@adresu>

    W dniu 2019-09-01 o 23:22, Mateusz Viste pisze:

    > Tylko z zakrętami wtedy jest spory problem. Okrągły stwór jak wjedzie
    > w narożnik czy inny "trudny" zakamarek, to odwraca się o x stopni i
    > jedzie dalej. Jakikolwiek inny kształt musiałby wykonywać
    > nieoczywiste manewry.

    To kwestia dosypania maszynie większej inteligencji. No cóż, to są
    koszty, jasne. Ale robi się to raz, a potem liczy już tylko zyski. Jeśli
    rynek to łyknie (a sądzę, że przy odpowiednim marketingu rzecz chwycić
    *musi*!), to konkurencja dostanie po dupie.

  • 13. Data: 2019-09-02 13:10:05
    Od: JaNus <bez@adresu>

    W dniu 2019-09-01 o 23:08, Zbych pisze:
    > 3. czy ma klawiaturę pojemnościową na górze

    Czytam, i przychodzi mi na myśl, że mnie wkręcasz :)

    > pojemnościowa klawiatura łapie naciśnięcia jak odkurzacz przejeżdża
    > pod wiszącym kablem i ten kabel dotknie przycisku, wkurzające jak tym
    > przyciskiem jest akurat "stop".

    Aaa, to o to chodzi!

  • 14. Data: 2019-09-02 13:26:37
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Mon, 02 Sep 2019 13:06:40 +0200, JaNus wrote:

    > To kwestia dosypania maszynie większej inteligencji.

    Jasne. Tylko po co? Rozwiązanie z okrągłym kształtem działa znakomicie,
    dlaczego ktoś miałby kombinować pod górę? Keep It Stupid, Simple.

    > koszty, jasne. Ale robi się to raz, a potem liczy już tylko zyski. Jeśli
    > rynek to łyknie (a sądzę, że przy odpowiednim marketingu rzecz chwycić
    > *musi*!)

    Tiaa... "nasz odkurzacz wcale lepiej nie odkurza od innych, ale za to ma
    fikuśny kształt. tylko $999!"

    Jako użytkownik urządzenia wolę, aby producent inwestował R&D w rzeczy
    które na codzień przyniosą mi jakiś zysk: planowanie tras, rozwój UI,
    wykrywanie poruszających się przeszkód itp (i Xiaomi dokładnie to robi).

    Mateusz

  • 15. Data: 2019-09-02 14:13:59
    Od: JaNus <bez@adresu>

    > Tiaa... "nasz odkurzacz wcale lepiej nie odkurza od innych, ale za to ma
    > fikuśny kształt. tylko $999!"

    To mi przypomina dowcip z czasów słusznie upadłego ZSRR:
    "Zegarki radziecki chodzą tak samo, jak szwajcarskie.
    - A nawet szybciej!"

  • 16. Data: 2019-09-02 14:25:19
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 01.09.2019 o 21:59, JaNus pisze:
> [...]
    > Pewnie różnią się tym-i-owym. No ale czy taki najtańszy sprząta, czy
    > tylko kręci się w kółko? Co jest istotne, co brać pod uwagę przy wyborze?

    ja bym Ci polecił najtańszy znanej firmy, do którego możesz po paru
    latach kupić nowe szczotki. na serio. co że mapuje, wysyła przez wifi,
    jak możesz puścić go dwa razy? niech sobie jeździ nawet8 godzin na dobę.
    prądu zużyje przez całe swoje życie za 100zł, a sam widzisz że różńica w
    cenie może być nawet parę tysięcy. ja mam LG bo wtedy był najcichszy.
    ToMasz

    PS
    i nastaw się na to że nie będziesz myslał :łał ale mamy czysto. raczej
    jak go będziesz otwierał to pomyślisz - skąd on tyle syfu nazbierał?

  • 17. Data: 2019-09-02 14:31:03
    Od: yabba <...@...pl>

    W dniu 02-09-2019 o 00:06, sundayman pisze:

    > Mam jeden (bez mopa) , na pewno dokupię kolejny.
    >
    > PS: jedna wada : gada po chińsku. Ale żona nawet nie narzeka na to
    > bardzo...

    Też mam jedynkę Xiaomi i była opcja gadania English. Gdzieś czytałem, że
    ktoś już przygotował i wrzucił głos polski.

    yabba

  • 18. Data: 2019-09-02 14:43:05
    Od: yabba <...@...pl>

> [...]
    > Pewnie różnią się tym-i-owym. No ale czy taki najtańszy sprząta, czy
    > tylko kręci się w kółko? Co jest istotne, co brać pod uwagę przy wyborze?

    Mam Xiaomi model pierwszy, bez mopa. Ma obrotowy laserowy czujnik
    odległości, robi sobie mapę pomieszczenia, duże obszary dzieli na
    mniejsze części i systematycznie czyści każdą część.
    Niestety ma trochę za dużą średnicę i nie wjeżdża pod krzesła. Z powodu
    dużej średnicy, szczotka boczna nie doczyszcza też podłogi w kątach
    pomieszczenia.

    yabba

  • 19. Data: 2019-09-02 15:40:54
    Od: JaNus <bez@adresu>

    W dniu 2019-09-02 o 14:13, JaNus pisze:
> [...]
    A tak poza tym, Mateuszu, chrzanicie. Łezka wcale nie jest "fikuśna",
    jest naprawdę *optymalna*. Jestem pewien, że po prostu producenci
    (szczególnie tych modeli, co i tak mają mnóstwo wbudowanej inteligencji)
    jedynie na to nie wpadli. Założę się, że nie zajmie im to *zbyt* dużo
    czasu...

  • 20. Data: 2019-09-02 16:05:03
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Mon, 02 Sep 2019 15:40:54 +0200, JaNus wrote:

> [...]
    > (szczególnie tych modeli, co i tak mają mnóstwo wbudowanej inteligencji)
    > jedynie na to nie wpadli. Założę się, że nie zajmie im to *zbyt* dużo

    Czy dobrze rozumiem, że kolega w życiu nie trzymał takiego ustrojstwa w
    ręku, wczoraj dowiedział się że to w ogóle istnieje, a JUŻ wie lepiej od
    wszystkich producentów na rynku?

    Znamienne. :)

    Mateusz