    From: Mirek <m...@n...dev>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: orange pi zero zawieszanie sie
    Date: Sat, 7 Apr 2018 19:19:26 +0200

    Czy ktoś spotkał się z tym problemem?
    Nieregularnie mi się zawiesza, tzn w okresach godzina - parę dni.
    Po prostu zamiera. Interfejs sieciowy przyjmuje pakiety (mruga diodka)
    natomiast nic nie wysyła. System się po prostu zamraża. Logi nie
    wykazują nic złego przed tym momentem.
    Nie jest to problem systemu, bo już trzeci mam wgrany (ostatni Armbian).
    Nie jest winna karta, bo próbowałem już na innej. Konkretny egzemplarz
    też nie, bo mam dwa aktualnie i obydwa się zawieszają.
    Najciekawsze jest to, że tak z pół roku temu uruchomiłem jeden projekt
    na tej platformie i działa dotąd bezawaryjnie.
    Logicznie rzecz biorąc najbardziej prawdopodobne jest to, że mam te dwie
    z wadliwej serii / wersji, ale to przecież byłby dym na forach już dawno.

    --
    Mirek.