  • 21. Data: 2014-04-19 16:22:06
    Temat: Re: podstawka plcc32 dip
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "tusk, donald tusk" <N...@g...pl> wrote in message
    news:litsou$37t$1@node1.news.atman.pl...
    > dzięki za wyjaśnienie, ale gdybyście jeszcze mieli jakiegoś PDFa z
    > obrazkami, to by było zupełnie fajnie.

    Mam dla Ciebie pdf'a takiego jak potrzebujesz.
    Wyceniam go na 5zł. Zaproponuj formę zapłaty, dogadamy się.

  • 22. Data: 2014-04-19 16:34:28
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    W dniu 2014-04-19 16:22, Pszemol pisze:
    > "tusk, donald tusk" <N...@g...pl> wrote in message
    >
    > Mam dla Ciebie pdf'a takiego jak potrzebujesz.
    > Wyceniam go na 5zł. Zaproponuj formę zapłaty, dogadamy się.

    paypal?

  • 23. Data: 2014-04-19 16:51:10
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > paypal?

    OK.
    Wyślij mi na e-mail 5zł paypalem, dostaniesz pdf'a w załączniku.
    Mój paypalowski e-mail: pszemol małpa interia kropka pl.

  • 24. Data: 2014-04-19 17:03:30
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    > OK.
    > Wyślij mi na e-mail 5zł paypalem, dostaniesz pdf'a w załączniku.
    > Mój paypalowski e-mail: pszemol małpa interia kropka pl.

    pod jednym warunkiem, nie będziesz jak ten chuj donek69bronek
    upubliczniał moich danych osobowych?

  • 25. Data: 2014-04-19 17:12:43
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > pod jednym warunkiem, nie będziesz jak ten chuj donek69bronek upubliczniał
    > moich danych osobowych?

    Nie mam takiego zamiaru. Zresztą mamy chyba podobną opinię
    na temat upubliczniania danych osobowych w internecie...

  • 26. Data: 2014-04-19 19:04:20
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    W dniu 2014-04-19 17:12, Pszemol pisze:
    > "tusk, donald tusk" <N...@g...pl> wrote in message

    > Nie mam takiego zamiaru. Zresztą mamy chyba podobną opinię
    > na temat upubliczniania danych osobowych w internecie...

    dostałeś?

  • 27. Data: 2014-04-19 19:55:10
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > dostałeś?

    Tak, już odpisałem na maila z załącznikiem.

  • 28. Data: 2014-04-19 19:56:13
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    W dniu 2014-04-19 19:55, Pszemol pisze:
    > "tusk, donald tusk" <N...@g...pl> wrote in message

    > Tak, już odpisałem na maila z załącznikiem.

    jakoś nic nie dostałem :o(

  • 29. Data: 2014-04-19 19:59:40
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    W dniu 2014-04-19 19:56, tusk, donald tusk pisze:

    > jakoś nic nie dostałem :o(

    ok, jest dzięki

  • 30. Data: 2014-04-19 20:00:03
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>