  • 11. Data: 2014-04-19 00:18:42
    Temat: Re: podstawka plcc32 dip
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "butek" <email.is@invalid> wrote in message
    news:53517e09$0$2236$65785112@news.neostrada.pl...
> [...]
    h=728_730&products_id=11029

    1029

    > Ekhm, to jest po prostu podstawka PLCC32 THT, takie jak najbardziej się
    > robi, do kupienia wszędzie. Z DIP (Dual In-line Package) to ma niewiele
    > wspólnego :P

    Myślę że nasz kolega myli sobie terminologię branżową i uważa
    że DIP to "przewlekane" bo innych typów przewlekanych nie zna :-)
    W temacie dał DIP potem w treści było o przewlekanych...
    Ale na upartego nawet DIP znajdziesz, nazywa się to adapter
    do programatora pamięci - ale to drogie cholerstwo jak diabli...
    Są takie z klapką na PLCC za około $100 - jemu to niepotrzbne
    bo ten za złótówkę do którego linka mu podałem napewno sobie
    zalutuje do płytki bez większych problemów...

  • 12. Data: 2014-04-19 00:25:50
    Od: butek <email.is@invalid>

    W dniu 19.04.2014 00:18, Pszemol pisze:

> [...]
    > bo ten za złótówkę do którego linka mu podałem napewno sobie
    > zalutuje do płytki bez większych problemów...

    Ano właśnie, ja to wiem, Ty to wiesz. Myślę, że 99,9(9)% elektroników,
    nawet hobbystów widzi różnicę między THT a DIP/SIP i podstawką a
    adapterem. Spokojnie, just teasing him. Tak świątecznie. :)

    --
    butek
    bucket. Use at least two or three buckets and keep them in separate

  • 13. Data: 2014-04-19 01:42:15
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Ano właśnie, ja to wiem, Ty to wiesz. Myślę, że 99,9(9)% elektroników,
    > nawet hobbystów widzi różnicę między THT a DIP/SIP i podstawką a
    > adapterem. Spokojnie, just teasing him. Tak świątecznie. :)

    Nie tylko on myli te pojęcia:
    http://www.ebay.com/itm/Rectangular-Through-Hole-PLC
    C32-PLCC-DIP-IC-Socket-/230919074998

  • 14. Data: 2014-04-19 10:29:09
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    muszę kupić bo inaczej się nie dowiem jak są wysokie...

    a może Ktoś ma PDFa z wymiarowaniem podstawek PLCC32 przewlekanych?
    co nieco jest ale nie ma na przykład numeracji pinów do płytki...
    pomożecie? może Ktoś ma jakiegoś PDFa z opisem różnych podstawek?

  • 15. Data: 2014-04-19 14:27:09
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "tusk, donald tusk" <N...@g...pl> wrote in message
> [...]
    > co nieco jest ale nie ma na przykład numeracji pinów do płytki...
    > pomożecie? może Ktoś ma jakiegoś PDFa z opisem różnych podstawek?

    Chętnie pomogę jak tylko poczuję, że moja dotychczasowa pomoc
    została doceniona... Jakieś publiczne "dziękuję" albo coś w tym stylu.

  • 16. Data: 2014-04-19 15:12:56
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    dzięki za wyjaśnienie, ale gdybyście jeszcze mieli jakiegoś PDFa z
    obrazkami, to by było zupełnie fajnie.

  • 17. Data: 2014-04-19 15:41:13
    Od: butek <email.is@invalid>

    W dniu 19.04.2014 10:29, tusk, donald tusk pisze:
    > co nieco jest ale nie ma na przykład numeracji pinów do płytki...

    Numeracja pinów jest opisana przez standard. Znalezienie przez Google
    pin-outu dla tych podstawek (32/44/68) zajęło mi ok. 15 sekund.

  • 18. Data: 2014-04-19 15:51:48
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    W dniu 2014-04-19 15:41, butek pisze:

    > Numeracja pinów jest opisana przez standard. Znalezienie przez Google
    > pin-outu dla tych podstawek (32/44/68) zajęło mi ok. 15 sekund.

    no widzisz, ja do tej pory nie znalazłem...
    może zapodasz?

  • 19. Data: 2014-04-19 15:54:10
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2014-04-19 15:12, tusk, donald tusk pisze:
    > dzięki za wyjaśnienie, ale gdybyście jeszcze mieli jakiegoś PDFa z
    > obrazkami, to by było zupełnie fajnie.

    o ja pierdole, "plcc32 pinout" daje w moment obrazki
    ale nie, wy macie szukać a ja se w tym czasie herbatkę wypiję, dajcie
    znać jak położycie na stolik

    nie no... poniżej pasa to było.

  • 20. Data: 2014-04-19 15:57:37
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>