  • 11. Data: 2018-12-13 12:00:00
    Temat: Re: rzad walczy ze smogiem
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik yabba g...@g...com ...

    > Wystarczy tankować stale za 50 zł i podwyżki nie mają wtedy znaczenia.

    Zenkowa logika :))))
    Tylko co z prądem - prepaida w domu zainstalowac?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Windows 95 - 32bit extensions and a graphical shell for a 16bit patch

  • 12. Data: 2018-12-13 12:48:28
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Kiedy Budzik te dziesiatki tysiecy kilometrow przez niecaly rok robisz jak cale dni
    na grupach sie udzielasz?

  • 13. Data: 2018-12-13 14:22:58
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    7.0.0.1...
    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    >Ja mowie własnie o uprawie dedykowanej pod liny wiec chyba wiedza co
    >robia :)

    To sie nazywa chyba konopie przemyslowe czy włókniste.

    Ale ja mowie o zastepniku papierosow, to sie takie siano nie nadaje,
    trzeba wyselekcjonowac odwrotnie :)

    J.

  • 14. Data: 2018-12-13 14:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Kiedy Budzik te dziesiatki tysiecy kilometrow przez niecaly rok
    > robisz jak cale dni na grupach sie udzielasz?

    Mysl, mysl, kombinuj ale jak bys czasami merytorycznie starał sie
    odpowiadac, zamiast przypierdalac sie personalnie to tez byłoby spoko.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Obdarowany mówi dziękuję,

  • 15. Data: 2018-12-13 16:48:25
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Niedawno bez powodu sie przypierdoliles i jeszcze naklamales. Nie nadstawiam drugiego
    policzka tylko napierdalam kijem w odwecie. Jak bys nie sklamal to by byla inna
    rozmowa.

  • 16. Data: 2018-12-13 17:58:24
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-12-12 o 21:04, J.F. pisze:

    > "Wydana przez Unię Europejską dyrektywa zakłada, że do 20 maja 2019 roku
    > wszystkie kraje członkowskie UE muszą wdrożyć system śledzenia ruchu i
    > pochodzenia wyrobów tytoniowych "Track & Trace" oraz zarejestrować 100
    > 000 punktów sprzedaży detalicznej wyrobów tytoniowych.

    Ciach. Wy tu kruszycie kopie o jakieś tam sądy, wolności obywatelskie,
    demokracje...

    A tu proszę. Zamordyzm żeby nie powiedzieć faszystowskie metody w rekach
    unijnych biurw.

    Jak najszybciej te wybory do parlamentu europejskiego bo ta zgnilizna
    już szczypie w oczy

  • 17. Data: 2018-12-13 17:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Niedawno bez powodu sie przypierdoliles i jeszcze naklamales. Nie
    > nadstawiam drugiego policzka tylko napierdalam kijem w odwecie. Jak
    > bys nie sklamal to by byla inna rozmowa.

    uuuu, to ciekawostka... Gdzie nakłamałem?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Demokracja prowadzi do dyktatury"

  • 18. Data: 2018-12-13 19:22:12
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-12-12 o 23:19, Janusz pisze:

    > No i dobrze, kopciuchów będzie mniej, ja nie palę więc nie grzeje mnie
    > to ni ziębi.

    Też nie palę ale takie metody faszystowskie mi się nie podobają.
    Biurwy brukselskie sobie gęby wycierają demokracją, wolnością i prawami
    człowieka a potajemnie wprowadzają sankcje utrudniające handel legalnym
    towarem na który już są olbrzymie podatki nałożone.
    Jeśli byłaby zgoda że zakazujemy palenia papierosów to trzeba mieć jaja
    i powiedzieć to wprost

    Tchórze!

    A po za tym wiadomo że jest to bezskuteczne i kolejne nasze podatki
    wywalone w błoto

  • 19. Data: 2018-12-13 20:15:48
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

> [...]
    >handel legalnym towarem na który już są olbrzymie podatki nałożone.
    >Jeśli byłaby zgoda że zakazujemy palenia papierosów to trzeba mieć

    Ale tu chyba chodzi o to, zeby ten podatek sciagac, a nie, zeby
    zakazywac :-)

    Papierosy sa problemem calej Unii ... tzn ich przemyt i nieplacenie
    podatkow :-)

    J.

  • 20. Data: 2018-12-13 23:44:44

    W dniu 2018-12-13 o 20:15, J.F. pisze:

    > Papierosy sa problemem calej Unii ... tzn ich przemyt i nieplacenie
    > podatkow :-)

    Czyli UE proponuje uszczelnienie przez biurokratyczną dodatkową czapę
    instytucję, dodatkowy system komputerowy, nowych urzędników.

    O dodatkowych obowiązkach narzuconych handlowi nie wspominając.

    W mordę... To krok dalej niż PiS przy uszczelnianiu Vatu

    Ciekawe kto ma prawa autorskie? ;-)