  • 21. Data: 2018-12-14 11:26:27
    Temat: Re: rzad walczy ze smogiem
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2018-12-13 14:22, J.F. wrote:
    [...]
    > Ale ja mowie o zastepniku papierosow, to sie takie siano nie nadaje,
    > trzeba wyselekcjonowac odwrotnie :)
    W sam raz w papierosach, nawet nie najtańszych, to jest coś w rodzaju
    siana. Przez ostatnie kilka lat mojego palenia robiłem sobie skręty
    (mniam, orzechowy Mac Baren, polecam, jeśli ktoś nie planuje rzucania) i
    gdy ktoś mnie poczęstował jakimś Camelem czy Marlboro, to moje wrażenie
    było takie samo jak wtedy, gdy jako kilkuletnie szczawie próbowaliśmy
    palić siano właśnie. :-) W sam raz do papierosów producenci dają
    najgorsze gówno, tak jak i np. do kawy mielonej czy rozpuszczalnej.

  • 22. Data: 2018-12-16 15:38:13
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2018-12-12 o 23:26, J.F. pisze:
> [...]
    oku-nie-kupimy-w-polsce-papierosów-to-nie-żart-wszys
    tko-zależy-od-rządu/ar-BBQQ5Up

    > Jak ci podniosa benzyne, bo w budzecie zabraklo pieniedzy, to inaczej
    > bedziesz mowil :-)
    Mniej mnie to boli bo jeżdżę na gazie.

    Słyszałeś o akcyzie na elektronarzędzia? bo podobno taka u nas jest,
    temat w związku z aferą w lidlu gdzie wkrętarka u nas kosztuje 100zł
    drożej niż w niemczech, tam 250 u nas 350.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 23. Data: 2018-12-16 15:42:12
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2018-12-13 o 17:58, z pisze:

    > Ciach. Wy tu kruszycie kopie o jakieś tam sądy, wolności obywatelskie,
    > demokracje...
    >
    > A tu proszę. Zamordyzm żeby nie powiedzieć faszystowskie metody w rekach
    > unijnych biurw.
    >
    > Jak najszybciej te wybory do parlamentu europejskiego bo ta zgnilizna
    > już szczypie w oczy
    I sądzisz że one coś zmienią?
    Dobiję cię jeszcze jedną wiadomością, Broszka sie tam wybiera :( znaczy
    chce być
    wybrana :)

    --
    Pozdr