  • 31. Data: 2017-08-22 15:59:56
    Temat: Re: toyota auris hybrid
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik cef c...@i...pl ...

    > Myślałeś kiedyś w takich kategoriach jak kupowałeś bilet na tramwaj?

    Jakby był w takeij cenie ze po 10 latach płaciłbys za cały tramwaj to
    szybko zaczałbys tak myslec.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    A świstak siedzi i wyrabia nadgodziny.

  • 32. Data: 2017-08-22 15:59:57
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik quent x...@x...com ...

    > ...bierzesz nowy i dalej płacisz raty

    Ale gdzie tu sens? (finansowy)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jeżeli wydaje się, że wszystko działa dobrze,

  • 33. Data: 2017-08-22 16:46:09
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2017-08-22 o 15:59, Budzik pisze:
    > U?ytkownik quent x...@x...com ...

    > Ale gdzie tu sens? (finansowy)

    No jeśli Ty chcesz kupić auto, to takie oferty nie są
    dla Ciebie i tyle. Jak byś potrzebował tylko jeździć, to wtedy tak.

  • 34. Data: 2017-08-22 16:47:48
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2017-08-22 o 15:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik cef c...@i...pl ...

    > Jakby był w takeij cenie ze po 10 latach płaciłbys za cały tramwaj to
    > szybko zaczałbys tak myslec.

    Czyli gdyby wynajem auta był bardziej zbliżony
    do ceny biletu tramwajowego, to już nie myślałbyś
    w kategoraich, żeby kupić auto, a tylko używać, nieprawdaż?

  • 35. Data: 2017-08-22 16:52:09
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2017-08-22 15:59, Budzik wrote:
    > Użytkownik quent x...@x...com ...

    > Ale gdzie tu sens? (finansowy)

    Kwestia oferty.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 36. Data: 2017-08-22 17:38:44
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .08.2017 o 15:59 Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    pisze:

    > Ale gdzie tu sens? (finansowy)

    Zależy od oferty - jeśli w cenie czynszu jest też coś dodatkowego (serwis,
    ubezpieczenie, opony zimowe) sens finansowy zależy od konkretnej oferty.
    Mnie nie zniechęca schemat typu płacę i nie mam po x latach auta na
    własność.
    Auto, nawet mało jeżdżone to zawsze koszt.

    TG

  • 37. Data: 2017-08-22 17:46:01
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .08.2017 o 17:38 Tomasz Gorbaczuk <g...@a...pl> pisze:

    > Auto, nawet mało jeżdżone to zawsze koszt.
    >
    > TG

    Lepiej oddaje to co chciałem przekazać zdanie:
    "Auto na własność, nawet mało jeżdżone to zawsze spory stały koszt".

    TG

  • 38. Data: 2017-08-22 19:19:11
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 22-08-2017 o 09:06, p...@g...com pisze:

    > Bzdura,

    Możesz swoją niewiedzę nazywać jak chcesz.

    >pokaż mi taką ofertę.

    Peugeot, FCA - dalej sobie sam szukaj, bo innymi się nie interesowałem,
    ale zakładam, że mają podobnie.

  • 39. Data: 2017-08-22 19:23:56
    Od: j...@i...pl

    On Tue, 22 Aug 2017 16:46:09 +0200, cef <c...@i...pl> wrote:

    >No jeśli Ty chcesz kupić auto, to takie oferty nie są
    >dla Ciebie i tyle. Jak byś potrzebował tylko jeździć, to wtedy tak.

    To już wolę leasing. Chociaż mi coś po nim zostanie ;)
    Na YT jest człowieczek, co miał w leasingu BMW 3 GT. Chyba coś za
    drogo mu wychodziło, bo auto sprzedał z leasingiem, a wziął w wynajmie
    gługoterminowym Talisamana. I teraz wszystkich dookoła chce przekonać,
    a pewnie siebie najbardziej, że to najbardziej opłacalna opcja
    posiadania auta.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 40. Data: 2017-08-22 19:59:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Tomasz Gorbaczuk g...@a...pl ...

> [...]
    > x latach auta na własność.
    > Auto, nawet mało jeżdżone to zawsze koszt.

    No toz własnie o sens tych ofert pytam, bo na razie padła informacja ze
    jest bardzo drogo a nikt nie pokazywał innych plusów dodatnich.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "No bo jest tak: ludzie dzielą się na trzy grupy: tych, którzy umieją