  • 21. Data: 2017-08-21 16:35:23
    Temat: Re: toyota auris hybrid
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 20-08-2017 o 22:56, cef pisze:

    > Nie do końca. Abonament jest jak ktoś potrzebuje jeździć
    > i z kalkulacji mu wychodzi, że za używanie może zapłacić tyle i tyle.
    > I nie potrzebuje potem żadnego wykupu.
    > Nie ma rynku, to i nie ma odpowiednich ofert.
    > Pisałem już tu kiedyś, że szukałem kilka lat temu oferty
    > takiego najmu długoterminowego w Polsce,
    > to oferty były takie, że chcieli w trzy lata 130% wartości auta.

    Jeśli chodzi o nowe auta, to zdecydowanie się to poprawiło, koszt
    takiego wynajmu jest zbliżony do utraty wartości.
    Ok. 1% miesięcznie + vat.

  • 22. Data: 2017-08-22 09:06:45
    Od: p...@g...com

    > Jeśli chodzi o nowe auta, to zdecydowanie się to poprawiło, koszt
    > takiego wynajmu jest zbliżony do utraty wartości.
    > Ok. 1% miesięcznie + vat.

    Bzdura, pokaż mi taką ofertę.
    Min. to ok 2%.

  • 23. Data: 2017-08-22 11:59:57
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik p...@g...com ...

    > Bzdura, pokaż mi taką ofertę.
    > Min. to ok 2%.

    2%?
    I wszelkie koszty serwisowe po stronie wynajmujacego?
    To sie chyba i tak nie opłaca no chyba ze ktos multiplikuje koszty obsługi
    bo zapierdala i mu klocki co 10 tysiecy padaja...

    Przy 1% moznaby sie zastanowic.

    Rozumiem ze sa limity kilometrów?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Tomasz Waszczynski: "Ja się zastanawia, czy czekoladki z alkoholem

  • 24. Data: 2017-08-22 12:33:19
    Od: p...@g...com

> [...]
    > To sie chyba i tak nie opłaca no chyba ze ktos multiplikuje koszty obsługi
    > bo zapierdala i mu klocki co 10 tysiecy padaja...

    2% to bardzoooo optymistyczny wariant, realnie pewnie bliżej 2,5%

    Policzmy, nawet przy 2% abonamentu miesięcznie to daje 24% wartości rocznie!
    Czyli w skrócie kupujemy nowy samochód "na raty", a po 4 latach oddajemy go za darmo.
    Czysty biznes dla wynajmującego.

  • 25. Data: 2017-08-22 13:49:03
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2017-08-22 o 12:33, p...@g...com pisze:

> [...]
    > Czyli w skrócie kupujemy nowy samochód "na raty", a po 4 latach oddajemy go za

    Myślałeś kiedyś w takich kategoriach jak kupowałeś bilet na tramwaj?

  • 26. Data: 2017-08-22 13:50:39
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik p...@g...com ...

> [...]
    > rocznie! Czyli w skrócie kupujemy nowy samochód "na raty", a po 4
    > latach oddajemy go za darmo. Czysty biznes dla wynajmującego.

    I ludki to łykają?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Cytaty znanych ludzi tylko w ustach znanych ludzi są pouczajace.

  • 27. Data: 2017-08-22 13:57:24
    Od: p...@g...com

    > I ludki to łykają?

    Polska to biedny kraj bogatych ludzi.

    A tak na serio to chyba tylko "firmy szukające kosztów".

  • 28. Data: 2017-08-22 14:30:17
    Od: p...@g...com

    w Niemczech dosc popularne ale oferta musi byc naprawde dobra:

    [Privatleasing] Renault Twingo SCe 70 Life mit R&Go-Paket für 59EUR / Monat bei 36
    Monaten

    [Renault König Berlin] Leasing CLIO 4Limited Deluxe 1.2 LEV 16V 75 5-Türer
    99,-EUR/Monat

    Peugeot 208 Privatkundenleasing 89EUR/Monat - 24Monate Laufzeit bei 10tkm/Monat EDIT:
    Händlerunabhängig

    najlepiej wypadaja maluchy 250 pln miesiecznie jest jak najbardziej do przelkniecia,
    jak ktos potrzebuje auta do miasta idealne

  • 29. Data: 2017-08-22 15:13:30
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2017-08-22 12:33, p...@g...com wrote:
    > Czyli w skrócie kupujemy nowy samochód "na raty", a po 4 latach...

    ...bierzesz nowy i dalej płacisz raty

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 30. Data: 2017-08-22 15:59:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik p...@g...com ...

    > Polska to biedny kraj bogatych ludzi.
    >
    > A tak na serio to chyba tylko "firmy szukające kosztów".

    Szukajace kosztów?
    To ja moge im sprzedac swoje usługi za 10x wartosc rynkowa.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "TPSA - to ludzka rzecz okradać"