  • 11. Data: 2016-08-28 20:43:51
    Temat: Re: warszawskie pojeby
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "platformowe głupki" <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:npf4oj$moa$1@node1.news.atman.pl...
    > wszyscy wiemy, że warszawscy kierowcy to ludzie ciężko chorzy umysłowo i
    > psychicznie...

    > ja chłopak ze wsi pomyślałem, że będę jak i oni...

    > no i pomyślałem, że kupię sobie parę lekcji jazdy pomiędzy chujami...

    > czy to jest dobry pomysł?

    > ile taka jazdka może kosztować, co jak rozwalę auto na tramwaju?

    Niestety. Najgorsi są z WE (rekord Polski w kategorii 'debil' nie do
    odebrania), ale WA, WJ zaraz za nimi. PoRD dla nich nie istnieje.
    Kompromitacja. Na to co robią mimo upływu lat nadal oczy wyłażą mnie jak
    żabie rozjechanej przez walec. Kiedyś zapytałem panią z Mokotowa dlaczego
    Warszawiacy właśnie z Mokotowa jeżdżą jak debile to powiedziała, że w tej
    dzielnicy nie ma już Warszawiaków tylko same słoiki. No ale przecież wszyscy
    Warszawiacy z całej stolicy nie wyjechali na wieś. Ktoś kiedyś powiedział,
    że Warszawiacy zginęli w powstaniu. Szkoda kasy na stykanie się z patologią.

    neelix

  • 12. Data: 2016-08-28 21:58:41
    Od: masti <g...@t...hell>

    neelix wrote:

> [...]
    > że Warszawiacy zginęli w powstaniu. Szkoda kasy na stykanie się z patologią.

    i jak zwykle neelix pieprzy głupoty.
    WE to jest rejestracja dużej części firm leasingowych. Więc słoikowość
    Mokotowa nie ma tu nic dorzeczy.

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 13. Data: 2016-08-29 09:49:19
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2016-08-28 o 20:43, neelix pisze:

> [...]
    > wyjechali na wieś. Ktoś kiedyś powiedział, że Warszawiacy zginęli w
    > powstaniu. Szkoda kasy na stykanie się z patologią.

    90% Warszawiaków już nie żyje albo wyjechała, reszta to słoiki z
    lemingradu i to ci super biznesmeni w swoich stalowych mustangach (TDI
    albo BMW) muszą się pokazać jak to szybko rusza się ze świateł albo jak
    pięknie jeździ slalomem między samochodami, najlepiej z tylnym napędem w
    czasie zimy.

    Żeby nie było pochodzę z Warszawy i Mokotowa i mam WE, teraz możesz po
    mnie jechać :) a żeby było to faktycznie połowa mojej rodziny została
    wymordowana po powstaniu.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 14. Data: 2016-08-29 11:57:40
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 29.08.2016 09:49, Chris wrote:

    > 90% Warszawiaków już nie żyje albo wyjechała, reszta to słoiki z
    > lemingradu

    Większośc słoików ma "zagraniczne" blachy, żeby zaoszczędzić na
    ubezpieczeniu. Tak czy inaczej po Warszawie się jeździ ok.

    Shrek

  • 15. Data: 2016-08-29 12:01:45
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2016-08-29 o 11:57, Shrek pisze:

    > Większość słoików ma "zagraniczne" blachy, żeby zaoszczędzić na
    > ubezpieczeniu.

    Jak patrzę to coraz mniej, chyba źle patrzę :)

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 16. Data: 2016-08-29 12:18:38
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 29.08.2016 12:01, Chris wrote:

    > Jak patrzę to coraz mniej, chyba źle patrzę :)

    Może rzeczywiście się dorobili i teraz jest "look at me, I am Warszawiak
    now!";) W sumie może i masz rację - miałem "wspólzatrudnionego", bo nie
    współpracownika (nic nie robił;) i jego głównym zmartwieniem było czy
    przyszłe mieszkanie będzie "w granicach administracyjnych Warszawy". Co
    i raz przybiegał z jakimś ogłoszeniem i pytał czy to jeszcze Warszawa;)
    Więc podejrzewam, że rzeczywiście mógł blachy zmienić;)

    Żeby nie było do "słoików" nic specjalnie nie mam. Przekrój
    społeczeństwa, choć w sumie ci z którymi mam kontakty to nawet lepsza
    część;)

    Shrek

  • 17. Data: 2016-08-29 12:26:25
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    > i jak zwykle neelix pieprzy głupoty.
    > WE to jest rejestracja dużej części firm leasingowych. Więc słoikowość
    > Mokotowa nie ma tu nic dorzeczy.

    Nie pieprz głupot. WE to jest dzielnica - MOKOTÓW. Nie wiem jaki wpływ na
    debilizm owych ma słoikowość. Być może ściągnęli najgorsi.

    neelix

  • 18. Data: 2016-08-29 12:29:42
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Chris" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > albo BMW) muszą się pokazać jak to szybko rusza się ze świateł albo jak
    > pięknie jeździ slalomem między samochodami, najlepiej z tylnym napędem w

    Już nie chciałem pisać o BMW z rej WE. :-) Ci nie mieszczą się w żadnych
    ramach.

    > Żeby nie było pochodzę z Warszawy i Mokotowa i mam WE, teraz możesz po
    > mnie jechać :) a żeby było to faktycznie połowa mojej rodziny została
    > wymordowana po powstaniu.

    Nie będę jechał, bo zawsze w stadzie znajdzie się normalna owca, a nie
    czarna. Wyjątki tylko potwierdzają regułę.

    neelix

  • 19. Data: 2016-08-29 12:33:27
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    > Większośc słoików ma "zagraniczne" blachy, żeby zaoszczędzić na
    > ubezpieczeniu. Tak czy inaczej po Warszawie się jeździ ok.
    > Shrek

    OK to za stanowczo za dużo powiedziane. Gruba przesada. Nie ma zachwytu.
    PoRD bardzo często jest tu fikcją. Jak się nie ma co się lubi to się lubi co
    się ma.

    neelix

  • 20. Data: 2016-08-29 12:50:11
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 29.08.2016 12:33, neelix wrote:

    > OK to za stanowczo za dużo powiedziane. Gruba przesada. Nie ma zachwytu.
    > PoRD bardzo często jest tu fikcją.

    Tak jak i gdzie indziej. Przejeżdza się przez pojedyncze ciągłe, jezdzi
    jakby ograniczenia były w milach, nie zatrzymuje na zielonych strzałkach
    i nie hamuje na żóltym. Wszystko prawda. Ale cieżko to nazwać
    pojebaniem. Ot lokalny (w zasadzie ogólnokrajowy) koloryt.

    Ale - nie ma problemu ze zmianą pasa, nie ma problemu z wyjazdem z
    podporządkowanej czy parkingu w godzinach szczytu, jak jedziesz
    motocyklem to jak mogą to cię przepuszczą (wbrew toczącej się świętej
    wojnie na internetach), ba, nawet rowerem jak jedziesz to cię puszczą w
    korku. Ogólnie chamstwa nie ma.

    Jeśli go doświadczasz, to może coś nie tak z twoim stylem jazdy? Może
    jesteś z tych co migają a potem się boją i w końcu wpuszczający
    "odpuszcza". Albo jak mój kumpel, co narzekał, że w Warszawie z
    rozbiegówki go w połowie nie chcą wpuścić. Mówię "wrzuć kierunek, dojedź
    do końca będzie ok". "no chyba cię pojebało - wtedy to już na pewno mnie
    nie wpuszczą";)

    Jak się jeszcze nauczą nie wyprzedzać na przejściach to będzie cacy.

    > Jak się nie ma co się lubi to się
    > lubi co się ma.

    Ale mi się zdecydowanie najlepiej w Polsce jeżdzi właśnie w Warszawie;)
    Więc to nie jest kwestia czego się ma albo nie ma:P

    Shrek