  • 11. Data: 2014-01-06 19:26:31
    Temat: Re: zmiaina przepisów o VAT - takie-tam
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 06 Jan 2014 19:19:22 +0100 osobnik zwany J.F. napisał:

    > Po godzinach pracy pracownikow. Tu nie o samotnych biznesmenow chodzi,
    > tylko o firmy z flota.

    a co zrobisz, z tymi, którzy tak jak ja nie mają regulowanego czasu i
    jeżdżę do pracy czy klientów o róznych dziwnych porach? tak samo jak
    serwisanci, którzy maja dyżury?

    > Odstawiasz firmowe auto na firmowy parking i jedziesz do domu wlasnym.
    > Glowy nie dam jak to wyglada przy delegacji.

    też

    > To ich skarz, zycze powodzenia :-)
    > Ale to dotyczy osob, nie przedmiotow.

    > tobie zaden, pracownik jest podejrzany.

    właśnie miałem telefon i o mały włos nie musiałbym jechać do pracy ze
    wzgledu na awarię. Nie dajmy się zwariować bo inaczej więcej czasu
    spędzimy wypełniając ewidencje i je kontrolując niz wykonując
    merytoryczną pracę. Zresztą już niewiele brakuje.

    --
    Jeep Grand Cherokee 4.0
    mst <at> gazeta <.> pl

  • 12. Data: 2014-01-06 19:51:55
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 6 Jan 2014 18:26:31 +0000 (UTC), masti napisał(a):

    > a co zrobisz, z tymi, którzy tak jak ja nie mają regulowanego czasu i
    > jeżdżę do pracy czy klientów o róznych dziwnych porach?

    Do pracy pracownik jezdzi na wlasny koszt :-)

    A jest klient, jest protokol, nie ma problemu.

    >tak samo jak serwisanci, którzy maja dyżury?

    I dostaja sluzbowe auto do zaparkowania pod domem na wypadek awarii ?
    No to nie wiem, moze sie urzad ucieszy - ma wlasnie udokumentowany
    przypadek gdy pracownik odwiozl swoja d* z pracy do domu sluzbowym
    autem :-)

    Jest tez jakis grafik dyzurow itp.

    > też

    W sensie ?
    delegowany mozesz zostac z domu, ale wtedy delegacja zaczyna sie tez w
    domu :-)

> [...]
    > spędzimy wypełniając ewidencje i je kontrolując niz wykonując
    > merytoryczną pracę. Zresztą już niewiele brakuje.

    To bedziecie musieli zatrudnic kolejnego pracownika i rzad to popiera
    :-)

    J.

  • 13. Data: 2014-01-06 20:04:47
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 06 Jan 2014 19:51:55 +0100 osobnik zwany J.F. napisał:

    > Do pracy pracownik jezdzi na wlasny koszt :-)
    >
    > A jest klient, jest protokol, nie ma problemu.

    a jak obsługuję własne rzeczy? Tak wiem jest system monitorowania
    incydentów i zmian.

> [...]
    > to nie wiem, moze sie urzad ucieszy - ma wlasnie udokumentowany
    > przypadek gdy pracownik odwiozl swoja d* z pracy do domu sluzbowym autem

    grafik to mało. Ale OK jest system j.w.

> [...]
    > domu :-)

    > To bedziecie musieli zatrudnic kolejnego pracownika i rzad to popiera

    a potem wszyscy jęczą, żę drogo. bo to Panie się da w 5 minut zrobić!, a
    potem 2h kwity sie wypełnia :(

  • 14. Data: 2014-01-06 20:13:02
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Mon, 6 Jan 2014 19:51:55 +0100, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Do pracy pracownik jezdzi na wlasny koszt :-)

    Ale ja pracę zaczynam na parkingu pod domem. Nie wolno mi?

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 15. Data: 2014-01-06 20:33:37
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    > Po godzinach pracy pracownikow.

    Pracownicy mogę nie mieć regulowanego czasu pracy od-do. Moga miec dyżury na
    wypadek awarii. Mogą mieć miejsce pracy w domu....

    > Tu nie o samotnych biznesmenow chodzi,
    > tylko o firmy z flota.

    Czyli samotni biznesmeni będą mniej napastowani przez US?

    > Odstawiasz firmowe auto na firmowy parking i jedziesz do domu wlasnym.
    > Glowy nie dam jak to wyglada przy delegacji.

    Firma nie ma obowiązku posiadania parkingu.

    > To ich skarz, zycze powodzenia :-)
    > Ale to dotyczy osob, nie przedmiotow.

    Mój służbowy samochód może byc dziełem sztuki z uwagi na napis "BRUDAS"
    wykonany przez bardzo utalentowanego artystę.

    > tobie zaden, pracownik jest podejrzany.

    Tu się zgadzam. Też bym wolał, żeby pracownicy nawet w dni powszednie
    tankowali za swoje pieniądze. :)
    Tak na poważnie, to niektórzy pracują też w dni wolne od pracy.

    > Moze. Nakaza prowadzic rejestr, po paru miesiacach wpisywania celu
    > podrozy sam oddasz ten vat :-)

    Prowadzę taki rejestr na bieżąco. Na wszystkie wyjazdy mam papiery albo
    zeznania świadków.

    > Co by nie mowic samochod jest czesto wykorzystywany prywatnie. Bez
    > naleznych podatkow. I nie tylko u nas rzad szuka pieniedzy.

    Co by nie mówić, to często miejsce pracy w rządzie jest wykorzystywane do
    osiągnięcia prywatnych korzyści. Bez naleznego angażowania się w pełnioną
    funkcję. Może niech rząd zacznie szukanie oszczędności od siebie.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 16. Data: 2014-01-06 20:44:56
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-01-06, yabba <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> wrote:

    > Mój służbowy samochód może byc dziełem sztuki z uwagi na napis "BRUDAS"
    > wykonany przez bardzo utalentowanego artystę.

    Tudziez mobilna reklama firmy ;-)

    > Co by nie mówić, to często miejsce pracy w rządzie jest wykorzystywane do
    > osiągnięcia prywatnych korzyści. Bez naleznego angażowania się w pełnioną
    > funkcję. Może niech rząd zacznie szukanie oszczędności od siebie.

    Juz dawno zaczal: <http://natemat.pl/84329,podatnicy-placa-za-paliwo-m
    inistrow>

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 17. Data: 2014-01-06 20:55:19
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    > Tudziez mobilna reklama firmy ;-)

    > Juz dawno zaczal:
    > http://natemat.pl/84329,podatnicy-placa-za-paliwo-mi
    nistrow

    Jak widać można jeździć na koszt Państwa Polskiego: w niedzielę, po
    godzinach, spod swojego domu, bez udokumentowanego celu, bez kratki, a nawet
    nie posiadając samochodu.

    Cytując Georga Orwella: "Wszystkie zwierzęta są sobie równe, ale niektóre są
    równiejsze od innych."

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 18. Data: 2014-01-06 20:58:30
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    > To bedziecie musieli zatrudnic kolejnego pracownika i rzad to popiera
    > :-)

    Czyli jeden człowiek do pracy nad zwiększaniem PKB, a dwóch od przekładania
    papierków?
    A potem w TV, jeden cwaniaczek z drugim mówią, że u nas jest gorzej niz na
    Zachodzie bo mamy za małą wydajnośc pracy.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 19. Data: 2014-01-06 21:37:14
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 6 Jan 2014 20:58:30 +0100, yabba napisał(a):

    > Czyli jeden człowiek do pracy nad zwiększaniem PKB, a dwóch od przekładania
    > papierków?

    Nie wiem jak sie liczy PKB, ale mozliwe ze sie zwiekszy :-)

    > A potem w TV, jeden cwaniaczek z drugim mówią, że u nas jest gorzej niz na
    > Zachodzie bo mamy za małą wydajnośc pracy.

    Ale to nie jest nasz wymysl.
    http://www.hmrc.gov.uk/cars/

    I VAT, i oplata za CO2, i skladka zdrowotna ..

    J.

  • 20. Data: 2014-01-06 21:53:13
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 6 Jan 2014 20:33:37 +0100, yabba napisał(a):

    > Pracownicy mogę nie mieć regulowanego czasu pracy od-do. Moga miec dyżury na
    > wypadek awarii. Mogą mieć miejsce pracy w domu....

    W domu ... to po co im sluzbowe auto ?

    > Czyli samotni biznesmeni będą mniej napastowani przez US?

    nie martw sie, tez beda :-)

    > Firma nie ma obowiązku posiadania parkingu.

    Gdzies jednak pracownicy po pracy musza odstawic te auta.
    Na publiczny parking pood firma ? Prosze bardzo, to juz przeciez
    trenowano, fotka, tlumaczenie, kara i podatek :-)

    >>> Ad. 2 Jak chcą robić zdjęcia mojego samochodu, w celu osiągnięcia
    >>
    > Mój służbowy samochód może byc dziełem sztuki z uwagi na napis "BRUDAS"
    > wykonany przez bardzo utalentowanego artystę.

    Zakazu fotografowania obiektow na ulicy nie ma ...

    > Tu się zgadzam. Też bym wolał, żeby pracownicy nawet w dni powszednie
    > tankowali za swoje pieniądze. :)
    > Tak na poważnie, to niektórzy pracują też w dni wolne od pracy.

    wezwie sie pipe, sprawdzi poprawnosc naliczenia godzin nadliczbowych
    :-)

    > Prowadzę taki rejestr na bieżąco. Na wszystkie wyjazdy mam papiery albo
    > zeznania świadków.

    No to sie nie masz czego bac, kupuj smialo :-)

    J.