  • 101. Data: 2023-03-09 18:24:49
    Temat: Re: 3/4 hejterów
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 9 Mar 2023 18:15:43 +0100, Shrek

    > Nie z dokładnością do majka ale mniej więcej tak.

    A konkretnie to ile tych twoich majków różnicy jest?

    > A powiedziałeś już żonie że jesteś za zakazem swojego smochodu?

    Od dawna o tym wie. A ty powiedziałeś już żonie że jesteś
    manipulantem i bzdury wypisujesz w internetach?

    > Natomiast na pewno poparcie tam będzie większe - raz że go nie dotyczy,
    > dwa, że skoro kupił elektryka to widać mu on pasował (albo nie
    > przemyślał sprawy).

    Jeszcze chwilę temu twierdziłeś, że za zakazem głosowali wszyscy którzy nie
    mają samochodów, a teraz twierdzisz że ci co mają samochody... aaaa, no
    tak, samochód elektryczny to przecież nie samochód.

    > Dalej było coś o polszy i dzbanach.
    > Więc wyciąłem, bo nic warościowego tam nie było.

    Odpowiedź na twoje pytanie była wcześniej, dzbanie. :>

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 102. Data: 2023-03-09 18:40:42
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 09.03.2023 o 18:24, Myjk pisze:

    > A konkretnie to ile tych twoich majków różnicy jest?

    Tak konkretnie to na tyle mało, że nie widać tego w statystyce i liczba
    osób przeciw zakazowi spalinek jest mniej więcej równa ilości osób
    korzystających aktywnie z motoryzacji.

    > Od dawna o tym wie.

    Ale czy się zgodziła, bo elektryka też miałeś kupować bo przecież dobry
    dla każdego, ale żona stwierdziła że ty jesteś akurat wyjątkowy i dla
    ciebie niedobry:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 103. Data: 2023-03-09 18:54:23
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 9 Mar 2023 18:40:42 +0100, Shrek

    > Tak konkretnie to na tyle mało,

    Tak konkretnie to gówno wiesz, tylko sobie jak zwkle dorabiasz.

    No i tym samym gratki, bo trafiasz spowrotem do kibla jako pierwszy
    po jego czyszczeniu, a tuż przed bluzgiem. Niesamowity zaszczyt
    cię nieniejszym kopnął.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 104. Data: 2023-03-09 19:54:30
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 09.03.2023 o 18:54, Myjk pisze:

    > Tak konkretnie to gówno wiesz, tylko sobie jak zwkle dorabiasz.

    Ty za to wiesz najlepiej:P

    > No i tym samym gratki, bo trafiasz spowrotem do kibla jako pierwszy
    > po jego czyszczeniu, a tuż przed bluzgiem. Niesamowity zaszczyt
    > cię nieniejszym kopnął.

    Jestem wzruszony:P Uczucia religine elektrokucy ci obraziłem? :P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 105. Data: 2023-03-09 20:11:48
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2023-03-09 o 17:38, Myjk pisze:
    > Thu, 9 Mar 2023 17:17:46 +0100, cef

    > Co jakiś czas czyszczę kibel, także nie schlebiaj sobie. ;)

    No dobra. Jestem gównem lepszego sortu :-)

    > U mnie ciotka też poszła po rozum do głowy, zmieniła kaflaka na gaz (dzięki
    > dotacji warszawskiej pokrywającej AFAIR 70% kosztów). Ale ponieważ zakupiła
    > wungiel i nazbierała drewna

    Tam niestety gazowy piec zamontowano zanim jeszcze
    ktokolwiek pomyślał o dotacjach i ojciec mój czuł się ograbiony
    przez wczesną decyzję :-). Ale też nie było to chodzenie po rozum,
    tylko wygoda. Żeby wypalić ten wungiel zasypywany do piwnicy
    jeszcze w latach 80. to musiałem się nieźle napracować.

  • 106. Data: 2023-03-09 20:25:05
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 9 Mar 2023 20:11:48 +0100, cef

    > No dobra. Jestem gównem lepszego sortu :-)

    To się z czasem okaże. ;)
    Zielony już pobrudził po wymianie zaledwie paru postów.

> [...]
    > tylko wygoda. Żeby wypalić ten wungiel zasypywany do piwnicy
    > jeszcze w latach 80. to musiałem się nieźle napracować.

    Moi rodzice zamontowali klimatyzatory zamiast kominka, niecały rok przed
    dotacjami. Matka nawet naiwnie pisała do urzędóf, ale na marne. Niestety
    rzadko kto docenia tych którzy robią coś z własnej nieprzymuszonej woli,
    nawet jeśli głównym elementem jest wygoda, a pośrednio tylko wpływa na
    jakość życia innych. Ja też PHEVem jeżdżę głównie dla komfortu (podobnie
    jak większość użytkowników BEV) i niskiej ceny eksploatacji, dodatkowym
    argumentem tylko jest czystsze powietrze w wyniku braku niskiej emisji --
    metkę ekooszołomów to przyklejają zazwyczaj trolle spalinowe tak
    zafiksowane na spalinowych samochodach że aż żyć innym nie dają.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 107. Data: 2023-03-09 20:34:37
    Od: io <i...@o...pl.invlid>

    W dniu 09.03.2023 o 16:41, Myjk pisze:
    > Thu, 9 Mar 2023 16:31:09 +0100, cef

    > Zaraz pewnie zacznie pytać w jaki sposób zebrano dane o wirusach (co to ich
    > przecież nie widać), o gwiazdach, układach planetarnych, w końcu
    > galaktykach czy wielkości wszechświata... Czyli na chuj komu nauka
    > potrzebna skoro każdy byle romek z newsów może ją podważać. Tymczasem
    > przepaść w postępie nauki, nawet na przełomie wieku, jest kolosalna.

    ...a pogody na kilka dni w przód i tak nie umiemy przewidywać.

  • 108. Data: 2023-03-09 20:38:21
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2023-03-09 o 20:25, Myjk pisze:
    > Thu, 9 Mar 2023 20:11:48 +0100, cef

    > To się z czasem okaże. ;)
    > Zielony już pobrudził po wymianie zaledwie paru postów.

    To pewnie dłiugo nie wytrwam.
    Chyba, że zignoruję te śmieszności, które wypisują
    słodzący rzeczywistość fani elektryków.

    Tak. Tak. Oczywiście :-)

  • 109. Data: 2023-03-10 00:18:09
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello cef,

    Thursday, March 9, 2023, 4:31:09 PM, you wrote:

    [...]

    > Nie słyszałem, żeby wieszczący zalanie podnosili ten problem.

    Bo uważają, że to będzie koniec cywilizacji - tak, jakby zalewanie
    miało nastąpić z dnia na dzień i ludzie w żaden sposób by nie
    przeciwdziałali skutkom.

    [...]

    > Ja też się na tym na tym nie znam. Czasem przeczytam jakiś
    > artykuł o tej tematyce ale zapamiętuję gównie takie tezy,
    > że niewiadomo co będzie, bo za mało danych
    > oraz, że sa tacy, którzy budują z tych strzępków hipotezy
    > i chcą zbawiać świat.

    Dla mnie jest to jeden wielki bullshit. A ponieważ organizacje dają
    granty tylko na badania z wnioskami potwierdzającymi tezę - mamy tzw.
    konsensus klimatyczny. Szkoda, że nie dożyję czasów, gdy te ich
    wnioski okażą się prawdą/nieprawdą. Jednego jednak dożyłem - zamiast
    metra wzrost poziomu mórz wyniósł niewiele ponad centymetr.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 110. Data: 2023-03-10 00:23:38
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    > Jednego jednak dożyłem - zamiast
    > metra wzrost poziomu mórz wyniósł niewiele ponad centymetr.

    Sprawdź pod koniec roku i zrób sobie algorytm (tak wiem, trudne słowo).

    Zapisz do kalendarza i odpowiedz po roku :]
    Będę czekał :)
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>