  • 21. Data: 2023-03-06 15:05:25
    Temat: Re: 3/4 hejterów
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2023-03-06 o 13:08, r...@k...pl pisze:
    > Tak, matole, to przez Unię, a przez sadzenie świerków :D

    Napisz to jeszcze raz, ale po polsku jeśli potrafisz.

  • 22. Data: 2023-03-06 15:11:49
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2023-03-06 o 14:07, T. pisze:
    > Nie, ale po faszystowsku zmusiłbym do obowiązkowej służby wojskowej.

    DOBRA.

    Czy jesteś za wyższymi podatkami na zawodową armię która ma być czymś
    więcej niż niemiecka bundeswera? ;-)

    NIE. Nie jestem za zwiększaniem podatków ale akurat na wojsko w naszym
    kraju trzeba wydawać pieniądze.

    Na dotowanie żuli czy matek z dziećmi ;-) już niekoniecznie.

  • 23. Data: 2023-03-06 15:17:07
    Od: Jacek <j...@g...pl>

    W dniu Mon, 6 Mar 2023 13:15:50 +0100, użytkownik cef napisał:

    > Szkoda, że nie rozwinąłeś odpowiedzi, bo w sumie to ciekawe jest
    > dlaczego gdzieś ubyło wody a gdzie indziej przybywa.
    > I jaki to ma związek z zakazami motoryzacyjnymi.

    Twoje pytanie zawierało sugestię że gdzieś tej wody przybywa. W rzeczy
    samej, gdzieś przybywa a gdzieś ubywa i nie jest to kierunek pożądany. A
    jaki to ma związek z zakazami moto - pozostawiam jego wykrycie twojej
    inteligencji :)

    --
    Jacek

  • 24. Data: 2023-03-06 15:19:24
    Od: io <i...@o...pl.invlid>

    W dniu 06.03.2023 o 07:11, Shrek pisze:
    > https://energetyka24.com/klimat/wiadomosci/co-polacy
    -sadza-o-zakazie-rejestracji-aut-spalinowych-odpowie
    dz-jest-jasna

    > 76% polaków przeciw zakazowi spalinek. 15% za. Innymi słowy praktycznie
    > wszyscy korzystający z motoryzacji są przeciw, za są ci, co samochodu
    > nie posiadają. Coś jak z obowiązkową służbą wojskową - za są ci co ich
    > nie dotyczy (i to nie wszyscy).

    Coś pokręciłeś. Nic nie pisali o posiadaczach samochodów. Ani też nie ma
    to sensu ponieważ nieposiadacz też korzysta z motoryzacji będąc wożonym
    albo korzystając z dowożonych mu towarów no chyba, że jest jakimś
    pustelnikiem albo amiszem, z twardymi zasadami. Pisali trochę o
    przekonaniach politycznych ankietowanych znaczy czy z obozu rządzącego
    czy opozycji. Nie wiem co by to miało do czegokolwiek wnosić. Przede
    wszystkim to czy w ogóle jesteśmy za czy przeciw. Sprawa jest raczej
    oczywista, samochody spalinowe trują. Gdyby nie truły to by wydechy nie
    były kierowane na zewnątrz.

    Kilka dni temu rozmawiałem przy garażu z gościem, który pytał się "ale
    co on będzie miał z tego, że jak będzie kupował samochód to wybierze
    elektryka zamiast spalinówki". To mówię, że "nie będzie zatruwał siebie
    i innych". Na to on ... "ale co on będzie miał z tego, że kupi
    elektryka. Coś musi go zachęcić do tego zakupu" ...

  • 25. Data: 2023-03-06 15:21:23
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2023-03-06 o 12:22, LordBluzg(R)?? pisze:
    > To tak jak o zakazie aborcji, gdzie wszyscy ci, co nie mogą mieć dzieci
    > są w 99% za zakazem, łacznie z KK i staruchami.

    Albo inaczej...

    To tak jak biurwy brukselskie co nigdy w Polsce nie były mają decydować
    co Kowalskiemu do życia jest potrzebne i jak ma uprawiać swoje roślinki
    aby mieć czyste powietrze ;-)

    Ano ma tak uprawiać żeby nie robić konkurencji dla niemieckich firm
    meblarskich.

  • 26. Data: 2023-03-06 15:34:22
    Od: io <i...@o...pl.invlid>

    W dniu 06.03.2023 o 09:26, T. pisze:
    -sadza-o-zakazie-rejestracji-aut-spalinowych-odpowie
    dz-jest-jasna

    > To, kto czym jeździ, mnie mało interesuje. Natomiast czy będzie kto miał
    > bronić granic to intersuje (lub powinno) wszystkich. Słabe porównanie...

    Przed kim albo czym? Chyba nie najeźdzcą. My już dawno zostaliśmy
    najechani mentalnie. Każda rozmowa o pracę odbywa się w chociaż części
    po angielsku. Nie to, że mamy tutaj uniwersalny język, którym się
    wszędzie posługujemy. Wręcz przeciwnie, na ulicach ciągle jest język
    lokalny. Ale jesteśmy zależni od innych narodów z którymi porozumiewamy
    się w uniwersalnym języku. Granice których nieprzekraczanie może nas
    interesować to nasze zdrowie. I np to by nie było pasożytów na drodze.

  • 27. Data: 2023-03-06 15:35:47
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2023-03-06 o 13:11, r...@k...pl pisze:
    > Poza tym nie widziałem, aby penitancjariusze zakładów karnych lobbowali za
    > zgodą na kradzież, ale może wiesz lepiej.

    Podobno z lubością głosują na Tuska ;-)

  • 28. Data: 2023-03-06 15:39:48
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2023-03-06 o 13:08, K pisze:

    > Mysle, ze Polacy sa bardziej przeciwni wciskania im elektrykow na sile.
    > Szczegolnie, ze te na dzien dzisiejszy dla wielu sa zbyt ograniczone
    > jesli chodzi o zasieg, czas ladowania, a przedewszystkim o mozliwosc
    > taniego czy samodzielnego ladowania w przypadku tych ktorzy mieszkaja na
    > w blokach albo zwyczajnie nie stac ich na instalacje foto.

    Bo Polacy myślą i widzą jak niedorzecznym pomysłem jest walka z
    ociepleniem takimi metodami. To utopia nie do zrealizowania którą
    najbardziej mają odczuć ci biedniejsi albo niepoprawni politycznie
    prawicowi wyborcy ;-)

    Tak PRZERĄBAŁ wybory Tusk. Miał taki stosunek do obywateli.

  • 29. Data: 2023-03-06 17:12:33
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2023-03-06 o 15:17, Jacek pisze:

> [...]
    > samej, gdzieś przybywa a gdzieś ubywa i nie jest to kierunek pożądany. A
    > jaki to ma związek z zakazami moto - pozostawiam jego wykrycie twojej

    To niestety będę musiał zawieść Twoje oczekiwania, gdyż uważam,
    że nie ma szczególnie związku. Dlatego się interesowałem innym punktem
    widzenia-
    tak czysto poznawczo i dyskusyjnie. Natura dawała już historycznie
    większe i mniejsze
    odchylenia, emisje i pływy, więc w perspektywie 10 lat, to obserwacja, którą
    proponujesz komuś zrealizować ma wartość zerową.

  • 30. Data: 2023-03-06 17:22:09
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 06.03.2023 o 08:11, Jacek pisze:

    > Shreku, zadam ci pytanie. Odpowiedź wymaga pewnej inteligencji więc się
    > skup. Masz w pobliżu nieprzepływowy zbiornik wody w rodzaju jeziorka,
    > glinianki, żwirowni? O ile m spadł w nim poziom wody w ciągu ostatnich 10
    > lat?

    U mnie akurat się nie zmienił. Co to ma do tego, że podnoszenie że nie
    mam gdzie naładować samochodu przed blokiem jest niby hejtem?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!