  • 81. Data: 2022-11-27 18:25:26
    Temat: Re: 3600W - co kupić
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    niedziela, 27 listopada 2022 o 13:46:29 UTC+1 Marek napisał(a):

    > Ale dla ubezpieczyciela wystarczą te chińskie, mają "odpowiednie"
    > atesty bo są dostępne na rynku. Tak to ma działać, nabywca nie może
    > się znać czy kupuje markowy czy nie, skoro jest w sprzedaży to jest
    > OK. Nikt nie będzie prowadził w sądzie dyskusji "a mógł pan kupić
    > bardziej markowe - winny".
    > Oczywiście w przypadku samoróbki to może być problem, jeśli takowa
    > zostanie wykryta.
    >
    > --
    > Marek
    Wszystko co możesz kupić do przedluzacza ma stosowne oznaczenia umożliwiające
    sprzedaż detaliczna. Inaczej nie wolno było by sprzedawać takich rzeczy w sklepie.

  • 82. Data: 2022-11-27 18:27:17
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    niedziela, 27 listopada 2022 o 15:09:55 UTC+1 heby napisał(a):
> [...]
    > absurdów z okolicy "jak wiem lepiej, jak inni powinni żyć".
    >
    > Numer buta już podawałem Jarkowi, możesz poszukać. Nie wiem w jaki
    > sposób miało by to warunkować wybór przedłużacza, ale najpewniej w jakiś
    > musi, skoro tak strasznie naciskasz na więcej detali w rzeczach
    > nieistotnych dla problemu.
    >
    > Rozmawiamy tu o czyichś obawach. Oceniasz je, że są głupie. Przyjmuje do
    > wiadomości. Nic to nie zmienia. Ktoś chce solidny kawałek druta,
    > najlepiej markowy. To czy wynika to z fobii, złych doświadczeń lub
    > głupoty nie ma nic do rzeczy i prawdę mówiąc nikomu nic do tego.
    Jak zwykle znowu kłamiesz starając się wymyślona historyjka uwiarygodnić siebie.

  • 83. Data: 2022-11-27 18:39:06
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    niedziela, 27 listopada 2022 o 12:19:46 UTC+1 heby napisał(a):
> [...]
    > skupiasz się na jakiejś anegdotce z życia, zwyczajowo nie powiązanej z
    > czymkolwiek i stawiającej Cie na odpowiedniej wysokości względem plebsu
    > z którym rozmawiasz, nie odnosząc się do zarzutów, tylko klepiąc jakiś
    > żałosny monolog nie na temat.
    >
    > Najzwyczajniej, pompujesz Ego, nic więcej nie potrafisz, czasy kiedy
    > ktoś uważał ludzi wrzuczjących nitkę do spłuczki za sprytnych dawno
    > mineły. Zauważyłeś zapewne, że poprzeczka bycia sprytnym mocno
    > podskoczyła i trzeba nadrabiać obelgami pluciem jadem, skoro wiedzą
    Zdaje sobie sprawę że będziesz sral żarem i rzucał gownem. Ale tylko sam się ogównisz
    bo na mnie to żadnego wrażenia nie robi. Byle kto nie może mnie zniechęcić albo
    obrazić. Wymyślane przez ciebie kolejne historyjki tylko cie pogrążają jako kłamce.

  • 84. Data: 2022-11-27 19:35:30
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 27/11/2022 18:39, Zenek Kapelinder wrote:
    > Zdaje sobie sprawę że będziesz sral żarem i rzucał gownem.

    Tylko w odpowiedzi na tępe zaczepki. Nigdy nie zaczepiam ludzi rzucając
    gównem, ale odrzucać jak najbardziej można, a nawet trzeba.

    U Ciebie jest odwrotnie: zaczepiasz ludzi rzucając w twarz gównem po
    czym pieprdolisz od rzeczy, jak to Ci na opini nie zależy.

    > Ale tylko sam się ogównisz bo na mnie to żadnego wrażenia nie robi.

    Ależ nie wiem czy wiesz, ale to działa w obie strony. To że jakiś
    miernota Zenek kogoś nazywa pierdolniętym, to tylko podziękować trzeba,
    bo to w zasadzie komplement. I podziękowałem.

    > Byle kto nie może mnie zniechęcić albo obrazić.

    Dokładnie tak, byle plebs wielkiego Zenka nie może. Zenek natomiast
    może. Nawet nie pojmujesz jakim hipokrytą jesteś. Srasz na ludzi a potem
    mówiesz, że na tobie nie robi wrażenia jak dostajesz rykoszetem z
    własnych odchodów. To po co srasz, skoro to nie dość, że na nikogo nie
    działa to jeszcze jest w zasadzie kompelentem być nazwanym pierdolnietym
    przez dupka? Wyjaśnienie jest tylko jedno: nie masz nic innego do
    wydzielania endorfiny jak tylko stranie po ludziach, w tym zapomnianym
    przez ludzkość miejscu w interetach.

    Widzisz, to jest własnie nadmuchane ego. Niby Ci nie zależy, bo jesteś
    najlepszy i największy myśliciel w historii świata, ale jednak ciągniesz
    dysputę na poziomie rynsztoku bo nic innego nie jesteś w stanie już
    zrobić. Wydaje się że jednak coś w życiu osiągnąłeś: wiek emerytalny i
    to chyba wszystko.

    Bardzo smutne, Zenek. Gdyby nie ta nienawiść i zjełczała żółć, byłby z
    ciebie świetny człowiek do rozmowy bo widać że wiele w życiu zrobiłeś.
    Niestety wszystko tonie w szambie nienawiści do całej reszty świata,
    zerowej kultury osobistej, patomegalomani z wnętrza zagrzybionej
    kamiennicy, niespełnionych przepowiedni na tematy o których nie masz
    pojęcia i zaskakujących aluzji seksualnych związanych z odbytnicą.

    Zostań taki do końca, poziomu Experta nie osiągniesz, ale może w
    panteonie gwiazd usenetu znajdziesz miejsce po jego prawicy, miał wiele
    cech wspólnych z Tobą.

  • 85. Data: 2022-11-27 19:40:18
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Ziewwww.

  • 86. Data: 2022-11-27 21:24:44
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sun, 27 Nov 2022 19:35:30 +0100, heby <h...@p...onet.pl> wrote:
    > Tylko w odpowiedzi na tępe zaczepki. Nigdy nie zaczepiam ludzi
    > rzucając
    > gównem,

    To nie jest prawda. W ostatnich 20 latach wielokrotnie obrzucales
    gównem pierwszy, a teraz zgrywasz się na grzeczne niewiniątko.

    --
    Marek

  • 87. Data: 2022-11-27 21:43:47
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 27/11/2022 21:24, Marek wrote:
    > To nie jest prawda. W ostatnich 20 latach wielokrotnie obrzucales gównem
    > pierwszy, a teraz zgrywasz się na grzeczne niewiniątko.

    O zapewne masz rację. Porówna jedna statystyki z Zenkiem. Niewiniątkiem
    nie jestem. Łupię po łbie schizofreników z pl.sci.fizyka dość często.

  • 88. Data: 2022-11-28 20:44:30
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 23.11.2022 o 13:15, Krystek pisze:

    > Od siebie polecę listwy zasilające firmy Lestar. Używam od wielu lat i
    > nie ma(m) z nimi problemów. Tylko jest tak, że dla mocy 3600W (16A) to u
    > każdego producenta jest mały wybór. Ale na szczęście są (według szukajki) -
    > <http://www.lestar.pl/pl/produkty/listwy_zasilajacof
    iltrujace?flf1556162627c=1&f656605835c_3=5%252C0%252
    0m&flf317505987c=1&f1962712409c_2=16A>

    > biała:
    > <http://www.lestar.pl/pl/produkty/listwy_zasilajacof
    iltrujace/listwy_zasilajaco_filtrujace/listwy_przeci
    wprzepieciowe_3l/lxa_816_16a_ga_ksz_50m,p1746666200>

    > czarna:
    > <http://www.lestar.pl/pl/produkty/listwy_zasilajacof
    iltrujace/listwy_zasilajaco_filtrujace/listwy_przeci
    wprzepieciowe_3l/lxa_816_16a_ga_kcz_50m,p320455148>

    "Obciążalność jednego gniazda 460W". Jak rozumiem, pytający ma
    pojedyncze urządzenie 2kW, a nie 5 sztuk po 400W.

    > Te są jeszcze godne polecenia -
    >
    > <https://eta.com.pl/produkty/listwy-przeciwzakloceni
    owe/82-listwa-liza-10>
    > <https://eta.com.pl/produkty/listwy-przeciwzakloceni
    owe/83-listwa-piatka>

    > Ale raczej nie tanie. I nie są bezobsługowe, bo te Lestara - w przypadku
    > spięcia - wywalają automatyczny, resetowalny bezpiecznik. W listwach ETA
    > musiałbyś wymienić szklane bezpieczniki rurkowe 10A.

    10A to w ogóle odpada.

    > Dobre (ale nie tanie), są listwy firmy Brennenstuhl, ale 5-metrowych nie
    > znajdziesz -
    > <https://www.brennenstuhl.com/pl-PL/produkty/listwy-
    zasilajace>

    Wszystko na 1.5, to są niskoprądowe...

    Jeśli ma być 2-3 kW pojedynczego odbiornika, to przewód z żyłami 2.5 i
    JEDNYM gniazdkiem powinien działać, jest tego trochę, ale niestety
    raczej "budowlane" niż "domowe".

    Ale czy to tak źle wygląda?

    https://plastrol.pl/przedluzacze-specjalistyczne/prz
    edluzacze-specjalistyczne-heavy-duty/ps-x1-44s-5m-3x
    25-h05rr-f/

    MJ

  • 89. Data: 2022-11-28 21:36:43
    Od: DaNsOuNd <d...@t...pl>

    W dniu 2022-11-26 o 18:33, heby pisze:

    > Nigdy nie miałeś do czynienia z PZU/ubezpieczycielem po zdarzeniu, prawda?

    miałem.

    > No wiec ch.. kogo obchodzi czy zrobiłś dobrze czy źle. Pytanie będzie o
    > pieczątkę.

    jeżeli zrobisz porządny przedłużacz to wyeliminujesz możliwość zdarzenia
    (czytaj pożaru spowodowanego przez ten przedłużacz).
    Skąd Twoje założenie że nie da się zrobić porządnego przedłużacza, który
    wytrzyma zakładane obciążenie i nie wywoła pożaru? Przecież to jest
    możliwe do wykonania.
    A skoro nie wywoła pożaru to i PZU nie będzie miało co likwidować.
    Problem rozwiązany.

  • 90. Data: 2022-11-28 21:37:25
    Od: DaNsOuNd <d...@t...pl>

    W dniu 2022-11-26 o 17:53, alojzy nieborak pisze:

    > Chyba że piorun pizdnie, a w okolicy brak zabezpieczeń.

    A co ma "piorun" do przedłużacza? Słyszałeś że kiedyś "piorun" walnął w
    przedłużacz?