  • 21. Data: 2020-07-13 22:35:31
    Temat: Re: Covid Covid
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Oczywiście ze wszystkiego tak jak mojego kolana nie wyleczysz czy zaleczysz. Ja nie
    mam wyleczonego kolana. Niemniej jednak spotykana forma leczenia jest wykonywanie dla
    kasy zbędnych zabiegów.

  • 22. Data: 2020-07-13 23:06:14
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2020-07-13 o 18:33, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Zenek Kapelinder"  napisał w wiadomości grup
    ooglegroups.com...

    > Hm, sporo z tych zabiegow to powinno byc "ratujace zycie".
    > Czyli jak sie ich nie zrobi ... to pacjent umiera ?
    Okazuje się że jednak nie, duża część nie była ratująca tylko
    poprawiająca życie,
    te ratujące pewnie przesuną sie na jesień.
    A zgonów wynikłych chociażby ze smogu, grypy czy zawałów okazuje sie
    jest tak dużo że lockdown znacznie poprawił te statystyki.

    --
    Janusz

  • 23. Data: 2020-07-13 23:48:53
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Że smogiem jest ciekawostka. W Łodzi powietrze całkiem dobre. Przekroczenia ponad 50
    jednostek rzadkie. Jak wprowadzili ograniczenia w poruszaniu to samochodów zrobiło
    się w Śródmieściu jak na lekarstwo. Powietrze zrobiło się jeszcze lepsze. I zonk.
    Jako ochrony używam masek do szlifowania. One jak są nowe to są śnieżnobiałe. Po
    kilku wyjściach maska robi się szara. Woda po praniu jak po praniu noszonych w
    ciężkich warunkach skarpetkach. Przed wirusem parę razy widziałem na ulicy ludzi w
    maskach. Wydawało mi się to dziwno śmieszne. I sam się przekonałem jak brudne jest
    według normy czyste powietrze. Wychodzi że w masce trzeba tak jak w butach chodzić po
    ulicach.

  • 24. Data: 2020-07-14 11:27:04
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    ooglegroups.com...
> [...]
    >na lekarstwo. Powietrze zrobiło się jeszcze lepsze. I zonk.
    >Jako ochrony używam masek do szlifowania.

    A chronia przed wirusem ?

> [...]
    >I sam się przekonałem jak brudne jest według normy czyste powietrze.
    >Wychodzi że w masce trzeba tak jak w butach chodzić po ulicach.

    Zenku, ale ... miales jakies problemy oddechowe wczesniej ?
    Moze przesada z tym smogiem, a powietrze ... takie samo jak u rolnika
    przed 100 laty w czasie orki czy młócki.

    A jakie jest powietrze, to najlepiej widac na samochodach.
    Brudne i zakurzone niestety :-(

    I skad sie to bierze?
    Mam wrazenie, ze wiekszosc to piasek i glina z ulic.
    Ale skad tam to bloto?
    Czesc to wiem - miastu sie nie chce brukowac nowych drog, i mieszkancy
    musza troche po tych wertepach przejechac.

    Albo taki descz.
    Dawniej sie pisalo, ze deszczowka to jakby woda destylowana.

    A jak patrze na samochod po deszczu, to chyba jednak daleko jej od
    tego :-)

    J.

  • 25. Data: 2020-07-14 11:53:47
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    ooglegroups.com...
    >Przede wszystkim w polskiej służbie zdrowia bez względu na to kto
    >płaci jest zasada że pacjent w ciemno godzin się na to że lekarz za
    >nic nie odpowiada.
    >Wszystkie zabiegi o ile to możliwe są robione za zgodą pacjenta i na
    >pacjenta odpowiedzialność. Zawsze dają kartkę z taką zgoda do
    >podpisania.

    Tez w ciemno, bo nie powiedzą co i jak.
    Mimo, ze to pacjenta prawo.

    >W zakresie odpowiedzialności za to co robią są zrównani z politykami
    >i adwokatami.

    No nie, za błedy lekarskie teoretycznie odpowiedzialnosc jest.
    Praktycznie - czasem sie zdarza.
    Zero cos o tym wie.

    >Mówisz że gdzieś robią taśmowo.

    jedna-dwie dziennie.

    >Czy jakiś pacjent zna innych pacjentów żeby wiedział jak często się
    >nie udaje?

    Niby nie, ale pare dni tam sie jednak lezy, i nie widac, zeby wynosili
    zwloki.
    Ale jak sie ma 80 lat ... no wiadomo - ryzyko jest.

    Organizacja pracy to temat inna grupe.

    >W ramach próby okradzenia mnie lekarz zaproponował, odpłatne
    >oczywiście, leczenie komórkami macierzystymi.
    >Jak spytałem o możliwość kontaktu z tymi co ch wyleczył to się
    >okazało że to niemożliwe bo są przepisy o danych osobowych.

    ale takie przepisy faktycznie sa.

    >Moja propozycja że zdeponuje pieniądze u notariusza żeby wypłacił po
    >roku od zabiegu jeśli badania potwierdza że był skuteczny tez nie
    >spotkała się ze zrozumieniem.

    Coz chcesz - tak sie robi postep w medycynie.

    >Powiedziałem mu że w takiej sytuacji dla mnie jest złodziejem,
    >pierdolnalem drzwiami i poszedłem szukać innego ortopedy. Miałem
    >szczęście bo znalazłem.
    >Twój ojciec jak by miał farta to też by trafił na takiego co potrafi
    >leczyć zniszczone stawy bez ich wymiany.

    Moze. Np komorkami macierzystymi :-)

    A jednak te protezy masowo wstawiaja nie tylko w Polsce - tez
    pomagaja.

    >30 złotych na miesiąc mnie to kosztuje. Preparat jest lekarstwem bo
    >dostępny tylko na receptę w aptece.
    >Mam w bliskiej rodzinie sporo lekarzy

    I tylko jednego dobrego ortopede znaja ?

    >i oni opowiadają takie historie ze ciarki po plecach chodzą.
    >Branie kasy za fikcyjne operacje to norma.

    Tu nie mam watpliwosc, ze byla prawdziwa.
    I pomogla. Choc mozesz miec racje, ze mozna bylo inaczej.

    >Jeden co ma przychodnie rejonowa, znaczy się lekarz rodzinny
    >opowiadał jak przyszła pacjentka z informacją że ma raka trzustki bo
    >tak jakiś docent co się zna powiedział.
    >Była prywatnie. Kazał przynieść wyniki badań. Mówi że patrzy na
    >zdjęcie i oczom nie wierzy bo poza kilkoma kamieniami w woreczku
    >żółciowym nic więcej nie widzi. Odesłał na onkologię. >Przyszła w
    >opisem że ma tylko kamienie. Powiedział jej a ona pyta co ma zrobić
    >bo już dała 4 tysiące tamtemu zaliczki za operację że jej raka
    >wytnie.

    Bywa. I to w miare niedawno bylo ?
    No coz, moze i oni wyznaja zasade, ze jak frajer, to musi placic.

    >Dentystę co mi chciał w zębie bez dziury plombę założyć osobiście
    >poznałem.
    >W takim świetle ginekolog co da pacjentce zastrzyk żeby godzinę
    >pospala i przytuli kasę jak za skrobankę jest bardziej niż realny.

    Jak najbardziej, ale przeciez ona musiala przyjsc przekonana, ze te
    ciaze ma.
    A teraz testy w aptekach, USG - przypadek 1 na 100 ze test zawiodl, a
    lekarz wyczul sprawe i powiedzial "widac na USG, to gdzies trzeci
    miesiac" ?

    >Na dodatek jaka ma dobrą reklamę bo pacjentka powie znajomym że nic
    >nie bolało.

    Tylko gdzie ona znajdzie chetne kolezanki ...

    >Jak ktoś ma milion to chce mieć dwa. A tak przy okazji mało to było
    >zdarzeń że jakiś ginekolog użył pacjentkę jak spala.

    a to inna sprawa ...

    J.

  • 26. Data: 2020-07-14 12:14:21
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Każda bariera będzie chroniła przed wirusem, jedna lepiej druga gorzej. Brak bariery
    nie chroni.

  • 27. Data: 2020-07-15 09:33:54
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:5f08c416$0$542$65785112@news.neostrada.pl>
    user z pisze tak:

    > No tak.
    > 8 lat żyłem wyimaginowaną wspólnotą. Przejadła mi się ;-)

    zawze dobrze mieć wroga ;)

    --
    Piter

    #ZawszeGratem
    strefa wolna od LPG TDI RWD AT DSG klimy
    smrodu kawy z Costa i Starbucks

  • 28. Data: 2020-07-15 10:05:48
    Od: z <...@...pl>

    Zawsze dobrze wiedzieć jak ktoś robię Cię w trąbę ;-)

  • 29. Data: 2020-07-15 11:20:13
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    A propos Przemku - nie trzeba arabskiego wesela

    https://wiadomosci.onet.pl/krakow/koronawirus-na-wes
    elu-151-osob-zakazonych/p5rqb10

    "Na weselu w Nawojowej bawiło się ponad 100 osób, w tym jedna zakażona
    koronawirusem.
    Wystarczyło to do tego, aby miejscowość stała się największym
    ogniskiem COVID-19 w Małopolsce.
    Zarażonych jest już 151 osób, a blisko tysiąc trafiło na kwarantannę.
    Wśród gości był senator PiS Wiktor Durlak, jednak politykowi udało się
    uniknąć zakażenia - informuje "Fakt".
    Do szpitala trafiło już 19 osób, 132 przebywa w domowej izolacji"

    Ciekawe jak to z ta domowa izolacja ... na wesela sie raczej chodzi
    parami, to moze nie ma sie co martwic o innych domownikow.

    Swoja droga - co oni na tym weselu wyprawiali, ze sie tak prawie
    wszyscy zarazili i to od jednej osoby?

    No i etanol jakos nie zdezynfekował ...

    J.

  • 30. Data: 2020-07-15 13:02:39
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nie wierz JF propagandystom. Nie można się zarazić w kościele bo to kościół. Nie
    można się zarazić od rodziny ani znajomych i przyjaciół. W sklepie i srodkach
    transportu zbiorowego tez nie można bo jakaś aktorka mówila ze wirusa nie ma i został
    wymyślony żeby zniewolić ludzi zmuszając ich do noszenia maseczek. Jakiś celebryta
    mówił że pod maseczkami jest dużo dwutlenku węgla i ci co noszą będą mieli uszkodzone
    mózgi.