  • 31. Data: 2020-07-16 08:13:46
    Temat: Re: Covid Covid
    Od: cyklista <c...@k...pl>

    Zenek Kapelinder pisze:
    > Nie wierz JF propagandystom. Nie można się zarazić w kościele bo to kościół. Nie
    można się zarazić od rodziny ani znajomych i przyjaciół. W sklepie i srodkach
    transportu zbiorowego tez nie można bo jakaś aktorka mówila ze wirusa nie ma i został
    wymyślony żeby zniewolić ludzi zmuszając ich do noszenia maseczek. Jakiś celebryta
    mówił że pod maseczkami jest dużo dwutlenku węgla i ci co noszą będą mieli uszkodzone
    mózgi.

    odpowiedz jest prosta, kto się nie bratał z senatorem pis ten za karę
    dostał wirusa

    --
    Sprawdzone przez Kaspersky Anti-Virus

    Avast.

  • 32. Data: 2020-07-16 09:40:29
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    ooglegroups.com...
    >Niemniej jednak spotykana forma leczenia jest wykonywanie dla kasy
    >zbędnych zabiegów.

    No i wlasnie mam mieszane uczucia a przykladzie wlasnym
    Lekarz zaleca tak jak mu sie wydaje najlepiej i zgodnie z regulami
    sztuki,
    czy usiluje mnie naciagnac na zbedne zabiegi.

    Lekarz prywatny, z ubezpieczenia prywatnego, ale "tego pana pakiet nie
    obejmuje".

    J.

  • 33. Data: 2020-07-17 06:59:50
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik K n...@e...com ...

    > Na szczepionke bym nie
    > liczyl, a juz na pewno nie na taka w 100% skuteczna.

    A propos szczepionki: politycy sie brandzlowali czy bedzie obowiazkowa
    czy nie, nie wiedzac nawet czy bedzie dawała bliska 100% skutecznosc
    czy nie.
    Jak bedzie dawała to własciwie nie widze przeciwwskazan zeby kazdy sam
    decydował...
    Ale jak bedzie tak jak np. z odra ze szczepisz sie i masz 50% szansy ze
    jestes odporny?

    Ale coś innego mnie rozbawiło - sluchałem kilku wywiadów z naukowcami i
    oni twierdza (w sumie logicznie) ze przez najblizsze minimum 5 lat nie
    pojawi sie problem masowosci szczepien.
    Bo nawet jak juz beda mieli szczepionke to na pewno nie od razu takie
    ilosci zeby szczepic kazdego.
    Wiec raczej na poczatku beda szczepienia celowane a problem
    obowizkowosci zostanie raczej odwrocony w proplem podazy i szczepionka
    bedzie luksusem a nie nieprzyjemna koniecznoscia...

    Oczywiście ci naukowcy wskazywali rowniez ze masowosc szczepien (co do
    zasady) to nie tylko kwestia odpowiedzialnosci za siebie ale rowniez za
    innych, słabszych, bardziej podatnych. Ale to własciwie zart. Trzebaby
    chyba jakąs ideologię wymyslic która by nakazywała dbac o bliźniego
    swego jak siebie samego...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Za górami za lasami żył Bin Laden z Talibami, aż pewnego dnia we wtorek gdy

  • 34. Data: 2020-07-17 12:54:29
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Ideologia o jakiej napisałeś jest od dawna wymyślona. Nazywa się dobrowolność
    przymusowa.

  • 35. Data: 2020-07-17 13:01:15
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    Nie ma skutecznej szczepionki na sars i mers więc te bzdety można olać. Tak samo z
    grypą milionowe nakłady i efekt znikomy. Tu do przytulenia są miliardy więc covid
    będzie medialnie pompowany do ostatniego centa.
    Uwaga !
    Dziś kolejne szokujące liczby z Niemiec czyli +4 na virusa i 2996 (statystycznie) z
    innych przyczyn ;-)

    https://experience.arcgis.com/experience/478220a4c45
    4480e823b17327b2bf1d4

    Aby dorównać ciężkiej grypie sprzed 2 lat (25k ofiar) w tym roku covid już nie ma
    szans marne 9k tendencja malejąca.

  • 36. Data: 2020-07-17 16:59:44
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    .0.0.1...
    Użytkownik K n...@e...com ...

    >A propos szczepionki: politycy sie brandzlowali czy bedzie
    >obowiazkowa
    >czy nie, nie wiedzac nawet czy bedzie dawała bliska 100% skutecznosc
    >czy nie.

    Nie szlyszales pana prezydęta ? On sie nawet na grype nie szczepi.

> [...]
    >sam
    >decydował...
    >Ale jak bedzie tak jak np. z odra ze szczepisz sie i masz 50% szansy

    50% tez dobra ochrona ... tylko ze u nas odry dawno nie bylo, wiec
    chyba procent jest wiekszy.

    Ale w zasadzie dlaczego mialaby obowiazkowa, niezaleznie od
    skutecznosci ?
    Jak ktos chce zdusic epidemie ... to niech sie zaszczepia ci, co sie
    boja zachorowac.

    No i jak bedzie obowiazkowa, to panstwo bedzie musialo za nia zaplacic
    ... no, dobra, dajmy kredyt zaufania temu rzadowi - w kasie pustka,
    ale rzad chetnie zaplaci za szczepionki.
    Przeciez to naszymi pieniedzmi.

    Natomiast na pewno powinna byc dostepna dla niektorych zawodow -
    chocby lekarzy i pielegniarek.

    A potem wyjda takie normalne dywagacje:
    -czy NFZ/ZUS powinien podniesc stawke tym, co odmawiaja szczepienia ?
    -czy przedszkole/szkola/dom seniora/sanatorium moze odmowic przyjecia
    niezaszczepionym ?

> [...]
    >nie
    >pojawi sie problem masowosci szczepien.
    >Bo nawet jak juz beda mieli szczepionke to na pewno nie od razu takie

    Jakos produkuja te szczepionki rozne, to moze szybko pojdzie.
    Wirus sam sie namnaza :-)

    Bardziej bym sie bal o to, ze ona bedzie niesprawdzona, wiec mamy
    ryzyko skutkow ubocznych ... i wprowadz tu obowiazek.

> [...]
    >Trzebaby
    >chyba jakąs ideologię wymyslic która by nakazywała dbac o bliźniego

    To wcale nie jest takie glupie, tylko kto powinien byc zaszczepiony -
    pracownicy domow seniora, czy mieszkancy ?

    Ale przy niepelnej skutecznosci ... moze jednak obowiazkowe dla
    pracownikow.
    Nawet jak staruszek nie bedzie chroniony, to moze go nie zaraza.

    J.

  • 37. Data: 2020-07-17 18:59:52
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Ideologia o jakiej napisałeś jest od dawna wymyślona. Nazywa się
    > dobrowolność przymusowa.

    Nie złapałes ironii?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jesli ty po kilka razy dziennie mozesz klamac jak stara pomarszczona cyganka

  • 39. Data: 2020-07-17 18:59:53
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Przemek Jedrzejczak p...@g...com ...

    > Aby dorównać ciężkiej grypie sprzed 2 lat (25k ofiar) w tym roku
    > covid już nie ma szans marne 9k tendencja malejąca.

    Chyba jednak pomijasz troche zmiennych (patrz lockdown)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kobiety mogą uczynić milionerem tylko takiego mężczyznę, który jest

  • 38. Data: 2020-07-17 18:59:53
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Nie szlyszales pana prezydęta ? On sie nawet na grype nie szczepi.

    Słyszałem powalaajaca argumentacje trafiajacą do milionów: BO NIE!

    > 50% tez dobra ochrona ... tylko ze u nas odry dawno nie bylo, wiec
    > chyba procent jest wiekszy.

    Nie, nie jest.
    Taka szczepionka.
    Ale dzieki temu ze wyszczepialnosc była na poziomie ponad 99% to odry
    praktycznie nie było.
    Zmniejszyła sie wyszczepialnosc, znowu odra sie pojawiła.

    > Ale w zasadzie dlaczego mialaby obowiazkowa, niezaleznie od
    > skutecznosci ?
    > Jak ktos chce zdusic epidemie ... to niech sie zaszczepia ci, co
    > sie boja zachorowac.

    No ale jak sie zaszczepia a i tak nie beda odporni bo szczepionka
    bedzie dawała np 40% szans na uodpornienie?

    > No i jak bedzie obowiazkowa, to panstwo bedzie musialo za nia
    > zaplacic ... no, dobra, dajmy kredyt zaufania temu rzadowi - w
    > kasie pustka, ale rzad chetnie zaplaci za szczepionki.
    > Przeciez to naszymi pieniedzmi.

    Na razie pomijam bo skoro nie wiadomo jaka szczepionka, kiedy i czy
    bedzie to nie wiadomo tez ile bedzie kosztowac.

    > Natomiast na pewno powinna byc dostepna dla niektorych zawodow -
    > chocby lekarzy i pielegniarek.

    Aptekarzy? Kurierów? Sklepikarzy? Sprzedawców?
    Tylko ze wszystko zalezy od skutecznosci szczepionki.

> [...]
    > odmowic przyjecia niezaszczepionym ?

    > Jakos produkuja te szczepionki rozne, to moze szybko pojdzie.

    Produkuja ale nawet na grype nie szczepia sie wszyscy.
    Ciekawe ile grypowych produkuje sie rocznie.

> [...]
    >
    > To wcale nie jest takie glupie, tylko kto powinien byc
    > zaszczepiony - pracownicy domow seniora, czy mieszkancy ?

    Jezeli skutecznosci bedzie duzo ponizej 100% to wszyscy.

    > Ale przy niepelnej skutecznosci ... moze jednak obowiazkowe dla
    > pracownikow.
    > Nawet jak staruszek nie bedzie chroniony, to moze go nie zaraza.

    Bedziesz miał taka pewnosc jak skutecznosc szczepionki.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Czas to pieniądz, pieniądz to kobiety, kobiety to strata czasu"

  • 40. Data: 2020-07-17 19:27:14
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Raczej Twoja lotność umysłu zbliżona do lotności płyty chodnikowej spowodowała że nie
    zrozumiałeś. Przy okazji. Jak będę miał kaprys to mogę stworzyć jakiś tekst o Tobie i
    wklejać. Wyobraźnię mam sporą to i teksty mogą być ciekawe. Możesz wierzyć albo nie
    wierzyć że nikt nie będzie sprawdzał czy napisałem prawdę.