  • 21. Data: 2020-09-16 11:42:39
    Temat: Re: Części elektroniczne - sklep [offtop]
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:rjskmu$2ponj$...@p...wsisiz.edu.pl.
    ..
    J.F. wrote:

    >Ale to już nie jest sklep z częściami, tylko sklep z modułami.

    Wazne, ze zarobic mozna :-)

    Czesci tez mozesz sprzedawac, i nie musza to byc od razu oporniki na
    10kV :-)

    J.

  • 22. Data: 2020-09-16 11:44:11
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    ..
    SW3 wrote:

    >Ja nie wiem, czy są -- pamiętam, że 20 lat temu były. Potem
    >przestałem korzystać. Zdaję się na Wasze relacje.

    >Tyle, że w małych polskich sklepach wysyłkowych też przestałem
    >kupować.
    >Ostatni byl bodaj Piekarz, który mi sprzedał jakieś opampy, a potem
    >dzwonił z przeprosinami, że "mielim wczoraj". Wyjątkiem jest TME, ale
    >też nie jakimś wielkim: sprawdziłem historię zamówień, ostatnie
    >poszło w grudniu ubiegłego roku. Wolę, jak facio z FedExu przychodzi
    >raz na tydzień albo dwa, że i dolar obecnie tani...

    TME ma zadziwiajaco sporą oferte ... widac nie jest jeszcze tak zle z
    produkcja elektroniki w kraju ...

    J.

  • 23. Data: 2020-09-16 11:49:03
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    ..

    >W dobrych sklepach internetowych powyżej 200 zł. (Mouser, DigiKey,
    >Farnell) lub 250 zł. (RS) też nie płaci się za dostawę porządnym
    >kurierem, a nie jakąś wszawą Pocztą Polską.

    Zdziwilem sie niedawno. Kupuje cos na allegro, dostawa smart ...
    i wyskakuje nie do Inpostu, ale do Żabki, a sledzenie przesylki na
    stronie Poczty-Polskiej.
    Ki czort ?

    >W Farnellu będzie jutro, a do sklepu trzeba się wybrać, odstać swoje
    >w kolejce, wytłumaczyć sprzedawcy, co się chce kupić, usłyszeć, że
    >nie ma,

    Ale czasem potrafi doradzic cos zastepczego, co ma.

    >wysłuchać grzecznie porad gostków stojących w kolejce za Tobą, którzy
    >mają mnóstwo świetnych pomysłów, tylko zerową wiedzę o specyfice
    >zastosowania i wrócić z pustymi rękami.

    No, ale to akurat by znaczylo, ze klienci do sklepu przychodzą :-)

    J.

  • 24. Data: 2020-09-16 12:53:27
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 16 Sep 2020 11:44:11 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > TME ma zadziwiajaco sporą oferte ... widac nie jest jeszcze tak zle
    > produkcja elektroniki w kraju ...

    Jak będziesz w Łodzi odwiedź Wekton.pl, 40tys pozycji dostępnych od
    ręki, jest taki drugi sklep w Polsce z taką ofertą od ręki?

    --
    Marek

  • 25. Data: 2020-09-16 12:54:05
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 16 Sep 2020 11:49:03 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > i wyskakuje nie do Inpostu, ale do Żabki, a sledzenie przesylki na
    > stronie Poczty-Polskiej.
    > Ki czort ?

    Listonosz zostawia w Żabce, standard.

    --
    Marek

  • 26. Data: 2020-09-16 13:11:31
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    trada.pl...
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Listonosz zostawia w Żabce, standard.

    Moze i standard, ale wczesniej nie slyszalem. I pewnie nadal bym nie
    slyszal, gdyby nie to sledzenie przesylki.

    I nie tyle "zostawia", skoro maja jakis specjalny program do obslugi
    paczek, a adres dostawy od poczatku moglem wybrac tylko wybrane
    punkty.

    https://odbiorwpunkcie.poczta-polska.pl/

    Takie modne slowo "outsourcing" ?

    J.

  • 27. Data: 2020-09-16 13:32:40
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Ale to już nie jest sklep z częściami, tylko sklep z modułami.

    części też, ale te podstawowe do zabawy z popularnymi platformami.

  • 28. Data: 2020-09-16 13:39:25
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Zdziwilem sie niedawno. Kupuje cos na allegro, dostawa smart ...
    > i wyskakuje nie do Inpostu, ale do Żabki, a sledzenie przesylki na
    > stronie Poczty-Polskiej.
    > Ki czort ?

    Może domyślnie wybrało żabkę, ale dało się też na paczkomat? Miałem tak.
    Jeszcze nie widziałem oferty ze smartem, która nie miałaby paczkomatu
    (chyba że smart od 100 zł kurierem).

    --
    - Czy to prawda, że będzie mnie operował pan ordynator?
    - Tak, lubię sprawdzić przynajmniej raz na rok, czy coś jeszcze pamiętam.

  • 29. Data: 2020-09-16 13:44:14
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    Marek <f...@f...com> wrote:

    > Jeśli to mała miejscowość to ze sprzedażą elektroniki możesz mieć
    > problem. Wtedy rozszerz asortyment o osprzęt elektryczny, przewody
    > itp który jest bardziej hodliwy, sprzymierz się z lokalnymi
    > instalatorami.

    Jest chodliwy, ale zajmuje dużo więcej miejsca, niż elektronika.

    --
    Profesor przerywa wyklad i zwraca się do studentow siedzacy w ostatnim
    rzedzie:

  • 30. Data: 2020-09-16 13:45:41
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Queequeg" napisał w wiadomości grup
    ust.no1...
    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Może domyślnie wybrało żabkę, ale dało się też na paczkomat? Miałem
    >tak.
    >Jeszcze nie widziałem oferty ze smartem, która nie miałaby paczkomatu
    >(chyba że smart od 100 zł kurierem).

    Nie pamietam - czy sie dalo, ale drozej, czy nie ... moze to tez
    zalezy od nadawcy - niektorzy np maja do Inpostu daleko, albo sie
    obrazili ...

    J.