  • 11. Data: 2023-02-08 11:20:24
    Temat: Re: Czy codzienne potrząsanie milionami sm artfonów przez Biedrone uszkadza elektronikę, aku, wyświetlacz, połaczenia >?
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    wtorek, 7 lutego 2023 o 21:23:17 UTC+1 pueblo napisał(a):
> [...]
    Cel jest zależny od instytucji(np. szkoły), która organizuje zbiórkę.

    > Zaczepiłem ostatnio gościa co wygarniał te nakrętki z pojemnika w
    > kształcie serca. Powiedział, że to po prostu na tyle cenny surowiec, że
    > im się opłaca - robią z tego pojemniki na śmieci. Pomijam fakt, że
    > jeszcze to muszą segregować na tworzywa.

    A ten koleś wygarniał je z tego pojemnika "legalnie" czy jumał?
    Bo widziałem jakiś czas temu taką ekipę, co wyciągała różne ciekawostki
    z tych czerwonych pojemników na elektrośmieci - wajcha nie przeszkadzała
    uzbrojeni byli w różne przyrządy do wyciągania, bardzo kreatywnie wykonane ze śmieci,
    koszty trzeba redukować.
    A biznes zapewne się opłacał, bo podjeżdżali pod te kosze samochodem.

    Z segregacją na tworzywa to bym nie demonizował, skoro robią z tego pojemniki na
    śmieci.
    Jakby mieli robić nakrętki, to może by to miało znaczenie.
    Widać nakrętki robią ze "świeżego" surowca.

  • 12. Data: 2023-02-08 11:30:12
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Zmowa producentów, napędza sprzedaż.

    -----

  • 13. Data: 2023-02-08 11:32:39
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Jak widać kutwą trzeba się urodzić.
    Kraków, Poznań, Szkocja (niewłaściwe skreślić)?

    -----
    > Szło dość wolno, bo finanse miałem na 1 gumę tygodniowo, ale jak zebrałem 12 a
    kolega miał chyba 8 to zrobiliśmy tak, że najpierw

  • 14. Data: 2023-02-08 11:36:00
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    To do innego dowcipu:
    "Żabo, z której strony mam Ci włożyć te słomkę?"

    -----

  • 15. Data: 2023-02-08 15:57:19
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    środa, 8 lutego 2023 o 11:30:15 UTC+1 ąćęłńóśźż napisał(a):
    > Zmowa producentów, napędza sprzedaż.
    Więc to ci producenci fundują wózki, protezy itp.?

  • 16. Data: 2023-02-08 16:00:08
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    środa, 8 lutego 2023 o 11:32:42 UTC+1 ąćęłńóśźż napisał(a):
    kolega miał chyba 8 to zrobiliśmy tak, że najpierw
    > Jak widać kutwą trzeba się urodzić.
    > Kraków, Poznań, Szkocja (niewłaściwe skreślić)?

    To było na Tarchominie - też niezła dżungla.
    A tu nie chodzi o skąpstwo - bo w końcu przecież całą mapkę uzbierałem - tylko o
    "byle plajciarz robi w Łodzi ogromne interesy kredytem - a mi nie chcą dać!"
    Poczytaj jak Steve Jobs załatwił fundusze na produkcję partii 500 Apple I.

  • 17. Data: 2023-02-08 16:03:57
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    ąćęłńóśźż <...@...pl> wrote:

    > To do innego dowcipu:
    > "Żabo, z której strony mam Ci włożyć te słomkę?"

    Ze słomką mi się inny kojarzy.

    Przychodzi facet do baru i mówi do barmanki:
    - Proszę whisky z colą
    - Z lodem?
    - Bez loda, hehehe
    - A podać ze słomką, czy szanowny pan sobie z buta wyciągnie?

    --
    Leci mucha, aż tu nagle wpada na drzewo i spada na ziemię. Po chwili
    wstaje, otrzepuje się i mówi:

  • 18. Data: 2023-02-08 20:18:53
    Od: a a <m...@g...com>

    On Tuesday, 7 February 2023 at 09:55:01 UTC+1, Dawid Rutkowski wrote:
> [...]
    > Ale może to był już sprytny plan jabłka na skrócenie trwałości?
    > Tak jak akcja plusa - przynieś ajfon, to nowy dostaniesz z upustem i to takim dużym
    - tylko
    > taki duży to jest za 12-tkę z 256GB.
    >
    > Ale trzeba te telefony niszczyć, inaczej nie kupują nowych.
    > Mój nexus 7 2013 już 10 lat działa, jedynie trochę bateria osłabła.
    > A synek dostał od sąsiadki galaxy S4 - i gra na nim jak szalony (dzięki temu
    postarzanie
    > mojego nexusa zostało znacznie spowolnione).
    >
    > A czy coś wiadomo o celu zbierania nakrętek od butelek?
    Zbieranie nakrętek z petów wymyślił Chinczyk

    On skupuje same pety bo z nich robi kołdry ekologiczne dla Biedrony
    a nakrętki są kolorowe i psują wsad miękkim polietylenem, który się nie nadaje do
    produkcji kołder i poduszek

    Kolega zbierał butelki pet dla Chinczyka i przerabiał na łuskę.
    A do seperacji używał wanien z wodą, bo to kolorowe pływało, a przezroczyste tonęło

    Ale był problem z suszeniem, bo woda to zanieczyszczenie i nikt za nia nie zapłaci

    Był też problem z etykietami, papierowymi i plastikowymi, aby je odseparować
    automatycznie.

    Jak idę do Biedrony i tam stos kolder poduszek a wszystkie opisane jako ekologiczne,
    medyczne, zdrowotne
    a na etykiecie, że to produkt z recyclingu, to mi się chce wymiotować, że Polska taki
    syf sprzedaje.

    Jak plastikowa koldra z recyclingu butelek może byc ekologiczna, antyalergiczna,
    medyczna, zdrowotna, gdy spanie pod plastikiem to szybko droga do raka.

    Były zdrowe koldry z pierza, ale handlarze zastapili jego aleregicznym syfem
    plastikowym z Chin
    i tak cala Europa została zasyfiona śmieciami.