  • 11. Data: 2021-11-18 17:26:23
    Temat: Re: Green Lantern :)
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 17/11/2021 23:46, LordBluzg(R) wrote:
    > free energy [...]
    > Proszę napierać, dlaczego miałoby to nie działać?

    Bo nie ma "free energy", więc nie ma o czym dyskutować. Jeśli zaś chodzi
    o energię ze środowiska, to jest ona znikoma i nieistotna z punktu
    widzenia jakichkolwiek zastosowań domowych.

    > Zasada działania? Jest w opisach.

    Przedstaw ją tutaj.

  • 12. Data: 2021-11-18 17:32:37
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    > Człowieku, dałbyś spokój. Gość nie pokazał schematu więc nie ma nad czym
    > dyskutować.

    Przecież podałem link do schematu :>

    Wolisz w *.jpg? Ok:
    https://2.bp.blogspot.com/-cxeuYychYqA/VqASgKNgSmI/A
    AAAAAAAALY/7Ln_h_6PGGw/s1600/en6m4geEO0o.jpg

    > A poza tym, w normalnym ludzkim otoczeniu nie występują pola
    > niosące energię o takiej gęstości energii na jednostkę objętości by dało
    > się zaświecić choćby malutką diodę.

    Dlatego takie pole należy sobie skupić i ukierunkować :)

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>

  • 13. Data: 2021-11-18 17:49:26
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 18.11.2021 o 17:26, heby pisze:

    > Bo nie ma "free energy", więc nie ma o czym dyskutować.

    Tak raczej to znamy kilka źródeł energii i niektóre z nich potrafimy
    wykorzystać/przekształcić.

    > Jeśli zaś chodzi
    > o energię ze środowiska, to jest ona znikoma i nieistotna z punktu
    > widzenia jakichkolwiek zastosowań domowych.

    Jak dotąd, to nawet nie potrafimy jeszcze przekształcać energii
    grawitacji. Niby wszechobecna a prądu z niej nie ma nie mówiąc już o
    antygrawitacji :D

    > Przedstaw ją tutaj.

    Mam kopiować z podanych linków bo komuś nie chce się kliknąć w link a w
    posta już się chce kliknąć? Zaiste ciekawe podejście do tematu. Jest
    tego sporo więc jeśli kogoś to zaciekawi, to zapewne sobie poklika i
    poczyta.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>

  • 14. Data: 2021-11-18 17:58:35
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 18/11/2021 17:49, LordBluzg(R) wrote:
    > Tak raczej to znamy kilka źródeł energii i niektóre z nich potrafimy
    > wykorzystać/przekształcić.

    Nie. Potrafimy przekształcać wszystkie źródła energii istniejące "w
    domu". Nie ma jakiś tajemniczych "free energy". Jeśli są - wymień.

    > Jak dotąd, to nawet nie potrafimy jeszcze przekształcać energii
    > grawitacji.

    Potrafimy. Pozwól że wyjaśnie Ci jak. Podnieś spory kamień na wysokośc
    około 1 metra i wsuń pod niego stopę. I puść. Zauważysz ze zdumieniem,
    że potrafię przekształcić energię zgromadzoną w polu grawitacyjnym na
    odkształcenie plastyczne.

    Słowo klucz: "zgromadzoną".

    > Niby wszechobecna a prądu z niej nie ma nie

    Trudno się dziwić, nie pojmujesz czym jest grawitacja, skoro szukasz w
    niej jakiejś energii. Umieśc w tym polu mase, to będziesz sobie mógł
    energię przechowywać.

    > mówiąc już o
    > antygrawitacji :D

    Której nie ma.

    > Mam kopiować z podanych linków bo komuś nie chce się kliknąć w link

    Nie. Chcę abyś ją przedstawił, aby wyjaśnić gdzie popełniasz bład w
    rozumieniu, i czy to Twoj błąd, czy autora.

    > więc jeśli kogoś to zaciekawi

    Nikogo, poza niekuami z fizyki, nie zaciekawi. No może też poza kilkoma
    entuzjastami zagadek z okolic "gdzie schowali kable/cewki" które, na YT,
    z roku na rok stają się coraz trudniejsze ale i ciekawsze.

  • 15. Data: 2021-11-18 18:34:01
    Od: Astralny Rębajło <a...@g...com>

    LordBluzg(R) napisał(a):

    > Wolisz w *.jpg? Ok:
    > https://2.bp.blogspot.com/-cxeuYychYqA/VqASgKNgSmI/A
    AAAAAAAALY/7Ln_h_6PGGw/s1600/en6m4geEO0o.jpg

    Oj Jankosiu.
    https://www.symbole.pl/wp-content/uploads/2020/07/ba
    teria.png

  • 16. Data: 2021-11-18 18:54:58
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 17 Nov 2021 23:46:27 +0100, LordBluzg(R) wrote:
    > Jakiś czas temu, poruszałem na grupie temat free energy. Generalnie zero
    > odzewu było i pokazywanie alternatora który zasila silnik a ten zasila
    > alternator :D
    >
    > Ciekawi mnie Wasze zdanie na temat tego projektu:
    >
    > https://youtu.be/ZmP_Y0Le6Wg (są napisy dla rusofobów)
    >
    > Projekt + linki do replik i forum:
    >
    > https://96kw.blogspot.com/2015/07/akula0083-30w.html (można
    > przetłumaczyć bez problemu)
    >
    > Zbieram klamoty i w wolnej chwili chcę dokonać... w zimowe wieczory.
    >
    > Proszę napierać, dlaczego miałoby to nie działać?
> [...]

    Skoro to takie proste, to czemu jeszcze nie sprzedaja wiecznych
    latarek i lamp ogrodowych :-)

    J.

  • 17. Data: 2021-11-18 19:00:42
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan J.F napisał:

    > Skoro to takie proste, to czemu jeszcze nie sprzedaja
    > wiecznych latarek i lamp ogrodowych :-)

    Już jeden tu kiedyś wyjaśniał: Spisek Żarówkowy.

    --
    Jarek

  • 18. Data: 2021-11-18 19:08:19
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 18/11/2021 19:00, Jarosław Sokołowski wrote:
    > Już jeden tu kiedyś wyjaśniał: Spisek Żarówkowy.

    Akuratnie taki istniał.

    https://en.wikipedia.org/wiki/Phoebus_cartel

    https://www.youtube.com/watch?v=j5v8D-alAKE

  • 19. Data: 2021-11-18 19:18:35
    Od: Paweł Pawłowicz <pawel.pawlowicz13@gmailDOTcom>

    W dniu 18.11.2021 o 17:58, heby pisze:
    > On 18/11/2021 17:49, LordBluzg(R) wrote:
    [...]
    > Której nie ma.

    A ciemna energia ;-)

    P.P.

  • 20. Data: 2021-11-18 19:21:20
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 18/11/2021 19:18, Paweł Pawłowicz wrote:
    > A ciemna energia ;-)

    Ciemna energia nie ma nic wspólnego z antygrawitacją. Fizycy do tej pory
    maj ąwątpliwośc, czy w ogóle istnieje, jaką ma postać i czy mamy
    prawidłowe modele.

    I tutaj wchodzi jakiś słowianin, z kilku drutami, robiący lampkę nocną
    na ciemną energię. Współczuję wyobraźni.