  • 21. Data: 2021-11-18 19:31:31
    Temat: Re: Green Lantern :)
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 18 Nov 2021 17:32:37 +0100, LordBluzg(R) napisał(a):

    > Przecież podałem link do schematu :>

    To trzeba było napisać. Na filmie schematu nie było.
    Co do schematu: Stabilizator 7812 zasila przetwornicę z kontrolerem
    TL494. Z wyjścia tej przetwornicy jest zasilany stalilizator :). To
    całkiem jak koło na osi; zakręcisz to prawa część ciągnie lewą a lewa
    prawą. Musi się kręcić wiecznie :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 22. Data: 2021-11-18 19:33:48
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

> [...]

    To trzeba było napisać. Na filmie schematu nie było.
    Co do schematu: Stabilizator 7812 zasila przetwornicę z kontrolerem
    TL494. Z wyjścia tej przetwornicy jest zasilany stabilizator :). To
    całkiem jak koło na osi; zakręcisz to prawa część ciągnie lewą a lewa
    prawą. Albo silnik sprzęgnięty z prądnicą wałami i zasilany z niej.
    Musi się kręcić wiecznie :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 23. Data: 2021-11-18 20:04:13
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 18 Nov 2021 19:08:19 +0100, heby wrote:

    > Akuratnie taki istniał.
    > https://en.wikipedia.org/wiki/Phoebus_cartel
    > https://www.youtube.com/watch?v=j5v8D-alAKE

    Przy czym jak kiedys liczylem - to te 1000h trwalosci zarowki to az za
    duzo - lepsza krotsza i bardziej efektywna - oszczednosci na pradzie
    wieksze.

    Przy czym to bylo przy pewnych zalozeniach co do trwalosci,
    oraz niedawnej cenie pradu i zarowek - w 1935 moglo wygladac inaczej.

    No i jak widac
    "Economic and legal threats by Phoebus did not achieve the desired
    effect, and in 1931 the Scandinavians produced and sold lamps at a
    considerably lower price than Phoebus."

    J.

  • 24. Data: 2021-11-18 21:41:56
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 18 Nov 2021 19:33:48 +0100, Jacek Maciejewski wrote:

> [...]
    > całkiem jak koło na osi; zakręcisz to prawa część ciągnie lewą a lewa
    > prawą. Albo silnik sprzęgnięty z prądnicą wałami i zasilany z niej.

    Ale na filmie podlacza zasilanie do startu, a potem odlacza, a lampa
    sie nadal swieci ...

    J.

  • 25. Data: 2021-11-18 22:08:22
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 18/11/2021 21:41, J.F wrote:
    > Ale na filmie podlacza zasilanie do startu, a potem odlacza, a lampa
    > sie nadal swieci ...

    Chciałem tylko zauważyć, że w środku schematu są dwa kondensatory, po
    2mF każdy...

  • 26. Data: 2021-11-18 22:16:50
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    > To trzeba było napisać. Na filmie schematu nie było.

    Przecież napisałem. Powtórzę, znaczy skopiuję Tobie z posta
    otwierającego, bo pewnie zniknął z grupy i już go nie ma. Uwaga powtarzam:

    "Projekt + linki do replik i forum:
    https://96kw.blogspot.com/2015/07/akula0083-30w.html "

    Jest tam więcej schematów więc nie linkowałem do poszczególnych *.jpg
    licząc na inteligencję czytających lub że może ktoś wykona tą nanosekunę
    kliku, zamiast pisać przez parę minut posta, że nie napisałem gdzie jest
    schemat :)

    > Co do schematu: Stabilizator 7812 zasila przetwornicę z kontrolerem
    > TL494. Z wyjścia tej przetwornicy jest zasilany stabilizator :).

    Noi? Co w tym dziwnego?

    > całkiem jak koło na osi; zakręcisz to prawa część ciągnie lewą a lewa
    > prawą. Albo silnik sprzęgnięty z prądnicą wałami i zasilany z niej.
    > Musi się kręcić wiecznie :)

    Widać że nie łapiesz co to jest rezonans :>

    Tutaj masz inną, działającą replikę i UWAGA! Są napisy a w tych napisach
    jest wyjaśnione jak to działa.

    https://youtu.be/S-EmSMOYXVc?t=719

    OK, zgodzę się że autor opisuje, że to "czasem zdycha" i trzeba wzbudzać
    na nowo ale to jakiś tam prototyp. Tutaj następne, działające repliki,
    opisy, wykresy
    https://www.aboveunity.com/thread/akula-s-30-w-lante
    rn/ inni ludzie,
    którzy wykonali to w różnych wersjach i im działa.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>

  • 27. Data: 2021-11-18 22:19:54
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 18.11.2021 o 18:54, J.F pisze:

    > Skoro to takie proste, to czemu jeszcze nie sprzedaja wiecznych
    > latarek i lamp ogrodowych :-)

    Nie wiem, ogrodówki też miały swoje życie i nie zaczęło się OCH i ACH :)

    Przypomnę:
    https://youtu.be/UA8u3avKtzE

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>

  • 28. Data: 2021-11-18 22:25:28
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 18.11.2021 o 17:58, heby pisze:

    > Nie. Chcę abyś ją przedstawił, aby wyjaśnić gdzie popełniasz bład w
    > rozumieniu, i czy to Twoj błąd, czy autora.

    Proszę:
    https://youtu.be/U7dNdQc1NL4

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>

  • 29. Data: 2021-11-18 22:28:25
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 18 Nov 2021 22:16:50 +0100, LordBluzg(R) napisał(a):

    > Noi? Co w tym dziwnego?
    LOL! Ty tak serio? Nic dziwnego nie widzisz w tym ze silnik napędza
    prądnicę która zasila silnik?

    >Widać że nie łapiesz co to jest rezonans :>
    Jaki rezonans? Gdzie ty go widzisz? I co rezonans ma do free energy?
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 30. Data: 2021-11-18 22:47:39
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    > LOL! Ty tak serio? Nic dziwnego nie widzisz w tym ze silnik napędza
    > prądnicę która zasila silnik?

    > Jaki rezonans? Gdzie ty go widzisz? I co rezonans ma do free energy?

    No piszę właśnie, że jeszcze nie załapałeś, dlaczego to działa :)

    Rezonans ferromagnetyczny :)
    https://en.wikipedia.org/wiki/Ferromagnetic_resonanc

    https://home.agh.edu.pl/~paja/pliki/wmn/wL-10.pdf

    --