  • 281. Data: 2020-10-30 09:24:25
    Temat: Re: Martwię się
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, Budzik.
    On 29.10.2020 22:59 you wrote:

    > Użytkownik Pete n...@n...com ...
    > Mozesz dac linka?
    > --
    > Pozdrawia... Budzik b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl
    > (adres antyspamowy, usu take "_") "Moe wariaci to tacy ludzie,
    > ktrzy wszystko widz tak, jak jest, tylko udao im si znale
    > sposb, eby z tym y." William Wharton
    http://www.senat.gov.
    pl/download/gfx/senat/pl/senatoswiadczenia/385/09_01
    9_390_1_odp.pdf
    --
    Pete

  • 282. Data: 2020-10-30 09:29:06
    Od: K <n...@e...com>

    On 29/10/2020 22:49, r...@k...pl wrote:

    > Ach, niech urzędnik ma WAŻNE zajęcie - rozpatrywanie skarg i zażaleń.
    > Po chuj?
    >
    > PS. Socjalista z umiłowania czy od urodzenia?

    Jakie rozpatrywanie skarg? Wjezdzasz na kanal, pan ci bada auto, idzie
    do swojego kantorka i mowi, ze bedzie dodatkowa oplata bo sie spozniles,
    a ty mu wyciagasz kwit ze szpitala i koniec. Nic nie trzeba rozpatrywac.

  • 283. Data: 2020-10-30 09:33:56
    Od: K <n...@e...com>

    On 29/10/2020 18:03, kk wrote:

    > Na razie mogę nie mieć badań a OC muszę mieć.

    Tak samo OC jak i badania miec musisz. OC masz tylko dlatego, ze kara
    jest duzo wyzsza i nikt ci go nie odmowi ze wzgledu na stan twojego
    bolidu. Nie ukrywajmy, ze caly ten problem z badaniami wynika ze strachu
    przed ich wynikiem ze wzgledu na stan.

  • 284. Data: 2020-10-30 09:36:03
    Od: K <n...@e...com>

    On 29/10/2020 18:21, kk wrote:

    > To się je3szce okaże. Poza tym Ty nie postulujesz protestów w całej
    > Polsce z okazji zawyżania opłat za przeglądy.

    a kara od UFG za brak OC ci nie przeszkadza? Przeciez powinna byc
    mozliwosc nieplacenia OC gdy auto stoi w garazu.

  • 285. Data: 2020-10-30 09:43:33
    Od: K <n...@e...com>

    On 29/10/2020 17:48, yabba wrote:

    > Klikamy w spis potrzebnych dokumentów do wyrejestrowania a tam mamy:
    >
    > wycofanie samochodu z obiegu - w tym wypadku wystarczy JEDEN z
    > poniższych dokumentów
    >
    >     dokument, który potwierdza, że pojazd został wycofany z obiegu -
    > takim dokumentem może być na przykład oświadczenie producenta samochodu,
    >     dokument, który potwierdza, że wycofany pojazd został odkupiony -
    > pamiętaj, że wycofany pojazd może odkupić jedynie firma, która
    > wprowadziła go do obiegu,
    >     poświadczona kopia decyzji administracyjnej o wycofaniu pojazdu z
> [...]

    Faktycznie, nie da sie tego zrobic, bzdura totalna. Myslalem, ze idzie
    lepsze, a tu pozostaje ci rejestracja na Ukrainie.

  • 286. Data: 2020-10-30 09:44:06
    Od: K <n...@e...com>

    On 29/10/2020 19:02, kk wrote:

    > Jesteś idiotą, masz innych za idiotów albo jedno i drugie.

    Jedno i drugie, pozostaje ci rejestracja na Ukrainie albo w jakims innym
    kraju trzeciego swiata.

  • 287. Data: 2020-10-30 09:45:42
    Od: K <n...@e...com>

    On 29/10/2020 18:04, yabba wrote:

    > Nie chodzi o opłatę za badanie techniczne, tylko dlaczego jego cena ma
    > zależeć od tego czy jest ciągłość badań czy nie.
    > Jaka to różnica dla urzędnika czy mój samochód ma ciągłość przeglądu czy
    > nie, jeśli nie bierze udziału w ruchu drogowym?
    >
    > yabba

    A dlaczego nie oprotestujesz ciaglosci w oplatach za OC tylko jak ten
    baran placisz gdy nie jezdziesz?

    A tak przy okazji to wyrejestrowac sie jednak nie da, ale w dalszym
    ciagu mozesz pokombinowac z rejestracja na Ukrainie.

  • 288. Data: 2020-10-30 09:46:09
    Od: K <n...@e...com>

    On 29/10/2020 19:04, kk wrote:

    > Przecież to Ty nie chcesz zrobić tego badania.

    Ja z tym nigdy problemu nie mialem.

  • 289. Data: 2020-10-30 09:48:45
    Od: K <n...@e...com>

    On 29/10/2020 17:51, WS wrote:

    > UFG sciga wlascicieli pojazdow bez waznego OC, nie interesuje ich gdzie jezdza...
    moga nawet stac rozmontowane w garazu. Pojazd zarejestrowany musi miec OC...
    > Biorac pod uwage, ze mam CEPIK jest to dosc proste... na grupie niedawno ktos sie
    przyznal, ze go namierzyli...

    To bym w takim ukladzie kupil za granica i nie rejestrowal w PL.

  • 290. Data: 2020-10-30 09:49:55
    Od: K <n...@e...com>

    On 29/10/2020 19:10, kk wrote:

    > Przegląd to nie ubezpieczenie. Doucz się.

    Ale w przypadku OC tez musi byc zachowana ciaglosc bo inaczej czeka cie
    dosyc kosztowna kara i jakos nie protestujesz.