  • 51. Data: 2021-05-01 15:54:31
    Temat: Re: Miejscowa konkurencja dla chińskich prototypów pcb
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 01/05/2021 15:46, Piotrek wrote:
    > Konkretnie takich metalowych "cusi" z tego projektu
    > https://grabcad.com/library/z-axis-upgrade-for-cnc-3
    040z-dq-fits-65mm-spindel-motor-1
    > Wyszło 58$ za sztukę + koszty transportu.

    Rozglądałeś się ile za to weźmie ktoś z frezarką w PL?

  • 52. Data: 2021-05-01 16:16:01
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 01-May-21 15:54, heby wrote:
    040z-dq-fits-65mm-spindel-motor-1

    > Rozglądałeś się ile za to weźmie ktoś z frezarką w PL?

    Internety mówią, że ceny są na poziomie 5-10 złotych za metr cięcia +
    koszty przygotowania projektu na poziomie 30-50 złotych.

    Piotrek

  • 53. Data: 2021-05-01 20:44:03
    Od: Kaczin <j...@p...interia.pl>

    W dniu 01.05.2021 o 16:16, Piotrek pisze:
    040z-dq-fits-65mm-spindel-motor-1

    > Internety mówią, że ceny są na poziomie 5-10 złotych za metr cięcia +
    > koszty przygotowania projektu na poziomie 30-50 złotych.
    >
    > Piotrek

    :))))))) aż się zakrztusiłem.
    Ty tak na poważnie?

    --
    Kaczin

  • 54. Data: 2021-05-01 21:07:57
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 01-May-21 20:44, Kaczin wrote:
    > :))))))) aż się zakrztusiłem.
    > Ty tak na poważnie?

    Aleoszochodzi?

    Pierwszy lepszy cennik
    http://tniemycnc.pl/cennik_frezowania.pdf

    Znaczy się łżą jak bure suki czy nie wiedzą co piszą?

    Piotrek

  • 55. Data: 2021-05-01 22:12:13
    Od: Kaczin <j...@p...interia.pl>

    W dniu 01.05.2021 o 21:07, Piotrek pisze:

    > Aleoszochodzi?
    >
    > Pierwszy lepszy cennik
    > http://tniemycnc.pl/cennik_frezowania.pdf
    >
    > Znaczy się łżą jak bure suki czy nie wiedzą co piszą?
    >
    > Piotrek

    Wyślij im projekt do wyceny. I koniecznie daj znać jak to wycenili.
    Jak będzie taniej niż u Chińczyka, to wirtualnie wejdę pod stół i
    odszczekam swoje wątpliwości.

    --
    Kaczin

  • 56. Data: 2021-05-02 00:10:15
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2021-03-16 15:22, J.F. wrote:

    > -owszem, rownomierne ... tylko zobacz ile nam sie stawek namnozylo,
    > -w wersji podstawowej wymaga troche wiecej roboty w ksiegowosci, ale
    > tylko troche,

    Podatek VAT powiniuen mieć jedną stawkę,
    jedną i tylko jedną (zwroty są tylko wtedy gdy wszystkie środki
    władujesz w gnijace banany i musisz je sprzedać ze stratą).
    Przed wprowadzeniem VAT robiono symulacje, średnia ważona
    podatku obrotowego wyniosła około 8%, zatem wprowadzenie 10%
    VAT załatwiło by sprawę!

    Żadnych durnych ulg, zwolnień, limitów, i chwc

    ALE w takiej sytuacji nie da się "wspierać", "ułatwiać",
    a także okradać!

    Niestety każdy rolnik musi w proponowanym systemie mózg posiadać
    (obecnie niekoniecznie).

    W.

  • 57. Data: 2021-05-02 00:52:20
    Od: "Rutkowski, Jacek" <j...@w...pl>

    W dniu 5/1/2021 o 4:16 PM, Piotrek pisze:
    040z-dq-fits-65mm-spindel-motor-1

    > Internety mówią, że ceny są na poziomie 5-10 złotych za metr cięcia +
    > koszty przygotowania projektu na poziomie 30-50 złotych.

    Z jaką tolerancją wymiarów mają być wykonane te elementy?
    Cennik, który podałeś dotyczy obróbki na maszynie CNC do obróbki
    płyt meblowych z dokładnością bezwzględną ok 1-0,2mmm.

    --
    pzdr, j.r.

  • 58. Data: 2021-05-02 14:52:55
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 02-May-21 00:52, Rutkowski, Jacek wrote:
    > Z jaką tolerancją wymiarów mają być wykonane te elementy?
    > Cennik, który podałeś dotyczy obróbki na maszynie CNC do obróbki
    > płyt meblowych z dokładnością bezwzględną ok 1-0,2mmm.

    To proste detale i niewymagające, jednostkowe zastosowanie.
    Tak więc 0.2mm spokojnie wystarczy.

    Piotrek

  • 59. Data: 2021-05-09 10:35:32
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 01-May-21 22:12, Kaczin wrote:

    > Wyślij im projekt do wyceny. I koniecznie daj znać jak to wycenili.
    > Jak będzie taniej niż u Chińczyka, to wirtualnie wejdę pod stół i
    > odszczekam swoje wątpliwości.

    Na 5 zapytań dostałem trzy odpowiedzi. Dwie zakończyły się wyceną.
    Proponowana cena z materiałem 150 i 250 złotych za komplet + koszty
    wysyłki. Tniemycnc akurat nie odpowiedziało a i ja nie miałem specjalnie
    ciśnienia, żeby akurat do nich się dobijać.

    P.

  • 60. Data: 2021-05-09 20:01:09
    Od: Kaczin <j...@p...interia.pl>

    W dniu 09.05.2021 o 10:35, Piotrek pisze:

> [...]
    > wysyłki. Tniemycnc akurat nie odpowiedziało a i ja nie miałem specjalnie
    > ciśnienia, żeby akurat do nich się dobijać.

    Dobra, odszczekuję. Hau, hau, hau...

    Ale ciekaw jak jestem jak dalszych twoich wrażeń. Jak z jakością, etc.

    --
    Kaczin