  • 61. Data: 2021-05-10 01:32:14
    Temat: Re: Miejscowa konkurencja dla chińskich prototypów pcb
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 09-May-21 20:01, Kaczin wrote:
    > Dobra, odszczekuję. Hau, hau, hau...
    >
    > Ale ciekaw jak jestem jak dalszych twoich wrażeń. Jak z jakością, etc.

    Zamówiłem tańsze wykonanie. Pod koniec tygodnia albo na początku
    następnego mają się za to zabrać bo na razie są zarobieni.
    Jak do mnie dotrze to się zobaczy.

    Piotrek

  • 62. Data: 2021-06-08 21:12:27
    Od: Kaczin <j...@p...interia.pl>

    W dniu 10.05.2021 o 01:32, Piotrek pisze:

    > Zamówiłem tańsze wykonanie. Pod koniec tygodnia albo na początku
    > następnego mają się za to zabrać bo na razie są zarobieni.
    > Jak do mnie dotrze to się zobaczy.
    >
    > Piotrek

    Minął miesiąc. Dostałeś to co zmówiłeś? Jak twoja ocena?

    --
    Kaczin

  • 63. Data: 2021-06-08 22:20:43
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    Piotrek wrote:

    > Wyszło 58$ za sztukę + koszty transportu.
    >
    > Tak więc przy pojedynczych prostych detalach szału nie ma.

    Jak kiedyś potrzebowałem mieć zrobione kształtki z mosiądzu (customowe
    złacza do zastosowań dziwnych, ale kształt prosty), to się znów poczułem
    jak kosmita w Niedasięlandzie. Jest szał.

    Pozdrawiam, Piotr

  • 64. Data: 2021-06-08 22:24:32
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    heby wrote:

    > Rozglądałeś się ile za to weźmie ktoś z frezarką w PL?

    Taki z frezarką w PL musiałby jeszcze umieć obsłużyć e-mail, a moje
    doświadczenia dowodzą, że to w tym światku odpowiednik habilitacji.
    Szkoda tracić życie na poszukiwania w PL, skoro pan Yao zrobi to bez
    zbędnego gadania. I to nawet nie chodzi o cenę.

    Pozdrawiam, Piotr

  • 65. Data: 2021-06-09 13:37:36
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 08-Jun-21 21:12, Kaczin wrote:

    > Minął miesiąc. Dostałeś to co zmówiłeś? Jak twoja ocena?

    Przyszło co było zamówione. Nie mam zastrzeżeń do wykonania/jakości.

    Musiałem wprawdzie nieco porzeźbić detal ale to dlatego, że (moje)
    wrzeciono miało minimalnie większą średnicę i wchodziło moooocno na wcisk.

    Piotrek

  • 66. Data: 2021-06-09 13:54:50
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > PITo-logia zajmuje mi co roku bite 2 dni. Ile to jest zmarnowanych
    > roboczogodzin w skali kraju...
    > P.G.

    Pozazdrościć.

    "Polski przedsiębiorca poświęca aż 336 godzin na rozliczenia podatkowe w
    ciągu roku - tak wynika z raportu Banku Światowego. Przykładowo, w
    Wielkiej Brytanii jedynie 105 godzin"

    https://ksiegowosc.infor.pl/obrot-gospodarczy/dziala
    lnosc-gospodarcza/2807084,Ile-czasu-na-rozliczenia-p
    odatkowe-poswieca-polski-przedsiebiorca.html

    To jest ponad 40 dni pracy po 8h. Jako przedsiębiorca mogę to tylko
    potwierdzić.

  • 67. Data: 2021-06-09 15:30:38
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 2021-06-09 o 13:54, sundayman pisze:

> [...]
    odatkowe-poswieca-polski-przedsiebiorca.html

    > To jest ponad 40 dni pracy po 8h. Jako przedsiębiorca mogę to tylko

    Masz rację. Nie pomyślałem globalnie.

    Podałem tylko mój osobisty czas. Ja mogę poświęcić tak mało, bo inny
    wspólnik zajmuje się tym cały rok i na koniec przygotowuje dane do
    rocznego rozliczenia (włącznie np. z listą wszystkich zaliczek, które
    wpłaciłem a nic o tym nie wiem).

    Z kolei on nie marnuje czasu na to na co ja muszę marnować - np. jakieś
    wczytywanie się w dyrektywy i normy.

    Moje wrażenie jest takie, że jak rozpoczynaliśmy działalność (88) to
    poświęcałem 90% czasu na faktyczną pracę a 10% na papierologię.
    Obecnie mam wrażenie, że papierologia to nawet 50% czasu, z tym, że
    akurat w moim przypadku PIT-ologia stanowi w tym niewielką część.
    P.G.

  • 68. Data: 2021-06-09 17:13:37
    Od: Astralny Rębajło <a...@g...com>

    sundayman napisał(a):
    > Pozazdrościć.
    >
    > "Polski przedsiębiorca poświęca aż 336 godzin na rozliczenia podatkowe w
    > ciągu roku - tak wynika z raportu Banku Światowego. Przykładowo, w
    > Wielkiej Brytanii jedynie 105 godzin"

    Właśnie pytali Morawieckiego o jakie uproszczenie przepisów i powiedział
    "nie da się", początkowo myślałem że UE nie pozwala, no ale
    UK była w UE, więc się da, tylko trza chcieć.

    300h? Nie lepiej to to zlecić na zewnątrz i zająć się czymś bardziej
    produktywnym?

  • 69. Data: 2021-06-09 17:27:52
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 9 Jun 2021 13:54:50 +0200, sundayman wrote:

> [...]
    odatkowe-poswieca-polski-przedsiebiorca.html

    > To jest ponad 40 dni pracy po 8h. Jako przedsiębiorca mogę to tylko

    Moment - a jak to liczone?
    Bo "polski przedsiebiorca" to moze byc programista na DG, z kilkoma
    fakturami w miesiacu i biurem podatkowym, a moze miec fabryke czy inna
    firme z tysiacami pracownikow i calym dzialem ksiegowosci ...

    J.

  • 70. Data: 2021-06-09 18:20:53
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 2021-06-09 o 17:13, Astralny Rębajło pisze:

    > 300h? Nie lepiej to to zlecić na zewnątrz i zająć się czymś bardziej
    > produktywnym?

    Jak zlecisz na zewnątrz to już Ciebie nic nie obchodzi i na to czasu nie
    tracisz?
    P.G.