  • 21. Data: 2020-10-18 15:28:23
    Temat: Re: Opony na zimę
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 18 Oct 2020 15:03:22 +0200, w <5f8c3d1a$0$618$65785112@news.neostrada.pl>,
    Shrek <...@w...pl> napisał(-a):

    > No właśnie - na suchym gorsze, na mokrym też gorsze od całorocznych, a
    > śniegu to nie będą specjalnie widziały. Dlatego zastananawiam się nad
    > niekonwencjonalnym połączeniem letnie i całoroczne;)

    Przejmowałbym się tym, gdyby nie fakt, że i tak zazwyczaj ciągnę się za kimś...

  • 22. Data: 2020-10-18 15:30:32
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Czy Dębica Navigator to opony tzw. całoroczne?

  • 23. Data: 2020-10-19 09:13:12
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid>

    2020-10-18 o 10:59 +0200, cef napisał:
    > A jak to realizujesz w praktyce?
    > Komputer Ci pokazuje?

    Nie mam komputera.

    > Notujesz stany licznika i litry przy tankowaniu?

    Dokładnie tak.

    > A jeśli notujesz, to dlaczego to robisz?

    Hobby.

    Mateusz

  • 24. Data: 2020-10-19 13:13:50
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Saturday, October 17, 2020 at 10:40:19 PM UTC+2, Janusz wrote:

    > Bo całoroczne tak mają:) mi też się poślizgały jak na mokrym puściłem
    > sprzęgło za szybko
    > ale ogólnie dają radę.

    byle nie chinszczyzna...
    https://auto.dziennik.pl/aktualnosci/artykuly/784944
    4,opony-caloroczne-wielosezonowe-chinskie-opony-test
    -hamowanie-opony-zimowe-letnie.html

  • 25. Data: 2020-10-19 13:32:10
    Od: collie <c...@v...pl>

    W poniedziałek, 19.10.2020 o 13:13, WS napisał:

    > byle nie chinszczyzna...
    > https://auto.dziennik.pl/aktualnosci/artykuly/784944
    4,opony-caloroczne-wielosezonowe-chinskie-opony-test
    -hamowanie-opony-zimowe-letnie.html

    No pewnie - kto jest sponsorem, ten występuje w artykule jako producent
    "opon wzorcowych".

    --
    Koń jaki jest, każdy widzi.

  • 26. Data: 2020-10-19 13:58:29
    Od: collie <c...@v...pl>

    W sobotę, 17.10.2020 o 11:07, Shrek napisał:

    > I teraz pytanie - frigo 2, czy może lepiej na zimę zakładać całoroczne.

    Całoroczne. Kama, rosyjskie - "gniotsja, nie łamiotsja". Tanie i dobre.

    --
    Koń jaki jest, każdy widzi.

  • 27. Data: 2020-10-19 15:59:45
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ąćęłńóśźż" napisał w wiadomości grup
    pl...
    >Czy Dębica Navigator to opony tzw. całoroczne?

    Tak jest.

    Przy czym ... cos ostatnio slyszalem, ze oznaczenie "M+S" nic nie
    znaczy.

    https://autokult.pl/24769,opony-caloroczne-czym-sie-
    roznia-od-opon-sezonowych

    J.

  • 28. Data: 2020-10-19 16:04:57
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    >Do miasta - śniegu pewnie nie zobaczą, a jak już to w końcu jak dobre
    >opony potrzebne do agresywnego stania w korku:)

    >Na lato mam, bo silnik mocny, samochód trochę jako zabawkę kupiłem
    >(na codzień ja moto, żona tym samochodem) i nie chciałem na
    >całorocznych jeździć. I teraz dylemat co na zimę - gdyby nie to że
    >tym żona jeździ, to bym przy letnich został, bo mam wrażenie, że
    >przez większość zimy letnie będą sprawować się lepiej od zimówek +5
    >stopni i deszcz:(

    Przez wiekszosc moze tak, ale spadnie kiedys snieg, a jak masz
    prawdziwie letnie opony ... przeciez nie pojedziesz w tym dniu
    tramwajem :-)

    >I teraz pytanie - frigo 2, czy może lepiej na zimę zakładać
    >całoroczne. W końcu w pluchę przy dodatniej temperaturze pewnie będą
    >lepsze, a jak

    Debice Navigator2 maja klase przyczepnosci od B do F, a to spory
    rozrzut na mokrym

    https://www.debica.com.pl/opony/_14?tt=102

    Ciekawe, o co tu chodzi ... zrobili jeden pomiar, jak wyszlo tak
    wyszlo, tyle zapisali ?

    J.

  • 29. Data: 2020-10-19 17:38:17
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 19.10.2020 o 16:04, J.F. pisze:

    > Przez wiekszosc moze tak, ale spadnie kiedys snieg, a jak masz
    > prawdziwie letnie opony ... przeciez nie pojedziesz w tym dniu tramwajem
    > :-)

    No toż chce całoroczne. Jak napisałem - gdyby chodziło o mnie to od
    biedy bym na letnich został - tak parę razy jak trzeba bym pojechał
    metrem (w sumie zawsze jak jest kataklizm pogodowy albo zima to jadę
    metrem). Ale to dla żony:P

    > Debice Navigator2 maja klase przyczepnosci od B do F, a to spory rozrzut
    > na mokrym

    Nawigatorów nie biorę pod uwagę - właśnie losowe przczepnościna moktym -
    niby mój rozmiar ma B, ale jakoś nie wierzę. Frigo HP2 albo jakieś tanie
    całoroczne.

    > https://www.debica.com.pl/opony/_14?tt=102
    >
    > Ciekawe, o co tu chodzi ... zrobili jeden pomiar, jak wyszlo tak wyszlo,
    > tyle zapisali ?

    No właśnie...

    --
    Shrek

  • 30. Data: 2020-10-19 17:59:20
    Od: cef <c...@i...pl>

    > Dokładnie tak.

    > Hobby.

    No chyba, że tak. Bo ja tez kiedyś musiałem
    zapisywać dokładnie jak auto było udostępnione.
    Teraz jak własne, to nie chce mi się tego pisać.