  • 241. Data: 2019-10-25 18:53:01
    Temat: Re: Przejście dla pieszych i BMW
    Od: 'TomN' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Shrek w
    <news:5db3264c$0$522$65785112@news.neostrada.pl>:

    > Masz mnie w kf

    Synu kretyna to mój kf i nie masz wpływu czy i kiedy kretyna lub syna tegoż
    tam wrzucam albo wyciągam.

    Podasz ten MID bo nie do mnie pisałeś, tylko do grupy.
    --
    'Tom N'

  • 242. Data: 2019-10-25 19:00:59
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 25.10.2019 o 18:53, 'TomN' pisze:

    > Synu kretyna to mój kf i nie masz wpływu czy i kiedy kretyna lub syna tegoż
    > tam wrzucam albo wyciągam.
    >
    > Podasz ten MID bo nie do mnie pisałeś, tylko do grupy.

    Kto będzie chciał to znajdzie. Twoj debilizm nie nie interesuje.

    --
    Shrek

  • 243. Data: 2019-10-25 19:42:41
    Od: 'TomN' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Shrek w

    > Kto będzie chciał to znajdzie.

    Syn kretyna okazał sie miętkim chujkiem niezdolnym do dyskusji erytorycznej.

    --
    'Tom N'

  • 244. Data: 2019-10-25 19:57:10
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 25.10.2019 o 19:42, 'TomN' pisze:

    > Syn kretyna okazał sie miętkim chujkiem niezdolnym do dyskusji erytorycznej.

    Kretyn okazał sie pizdą w necie i boi się założyć o swoje racje.

    Na ra

    --
    Shrek

  • 245. Data: 2019-10-25 20:03:14
    Od: 'TomN' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Shrek w

    > Kretyn okazał sie pizdą w necie i boi się założyć o swoje racje.

    Nie wiem czego boi sie twój ojciec i dlaczego uważasz, że kogokolwiek na
    usenecie to interesuje, że jest pizdą w necie.

    --
    'Tom N'

  • 246. Data: 2019-10-25 20:55:30
    Od: spider <"spajder[wytnij]"@wp.pl>

    W dniu 2019-10-24 o 21:55, ToMasz pisze:

    > nauczyć? A kiedy się tego oduczyłeś? Bo w przedszkolu tego uczą.

    Mnie to nie dotyczy :) do tej pory pamiętam właśnie nauki z przedszkola,
    szkoły i niełatwo mnie zabić na przejściu dla pieszych ;) Ale ja rocznik
    78. Z tymi młodszymi jest problem, bo czasem mam wrażenie że zanikł u
    nich instynkt samozachowawczy. Łażą ze słuchawkami na uszach jak święte
    krowy. Trochę w tym wina pewnie mediów, które wpoiły im że pieszy ma
    pierwszeństwo na przejściu, a że później to martwy pieszy...

  • 247. Data: 2019-10-25 22:43:20
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > Miales obowiązek zwolnić a jak zobaczyłeś ze moze wejsc miales obowiązek użycia
    sygnału dźwiękowego. Tamten żyje tylko dlatego że miał farta.

    Jakie ty pierdoły wypisujesz to ręce opadają. Wprost nie wierzę, że ktoś
    może być aż tak głupi jak ty. Jeżeli ci jeszcze nie odebrali prawa jazdy
    to już najwyższy czas, bo stwarzasz ogromne zagrożenie dla ludzi.

    Później się dziwić, że "góniażeria" czyta te pierdoły i później zabija
    pieszych na pasach. Tylko najgorsze jest to, że ty jako prowodyr nie
    poniesiesz konsekwencji za swoje, szkodliwe porady, a "miszcze" po
    prostu pójdą do pierdla.

  • 248. Data: 2019-10-25 22:59:43
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 25.10.2019 o 22:43, Uzytkownik pisze:

    > Jakie ty pierdoły wypisujesz to ręce opadają. Wprost nie wierzę, że ktoś
    > może być aż tak głupi jak ty.

    Czasem się zastanawiam czy on na poważnie, ale niestety chyba tak.

    --
    Shrek

  • 249. Data: 2019-10-25 23:01:46
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nie możesz mnie obrazic. Byle kto nie może. Wracaj do tego w czym się specjalizujesz
    czyli do wodnego chleba i szamb.

  • 250. Data: 2019-10-25 23:02:44
    Od: s...@g...com

    W dniu piątek, 25 października 2019 15:43:22 UTC-5 użytkownik Uzytkownik napisał:
> [...]
    > może być aż tak głupi jak ty. Jeżeli ci jeszcze nie odebrali prawa jazdy
    > to już najwyższy czas, bo stwarzasz ogromne zagrożenie dla ludzi.

    Mam podobne zdanie jak Zenek. Moze nie az tak stanowcze bo o obowiazku bym nie pisal
    ale nie raz i nie dwa sie zastanawialem ile winy bylo by mojej gdyby kurtuazyjnie
    przepuszczonego pieszego ktos inny przejechal.

    Dlatego zanim grzecznie przepuszcze takiego to patrze czy reszta ruchu sie dostosuje
    albo czy przynajmniej jest szansa ze go taki beemwiarz nie rozjedzie.

    I o ile ja jako pieszy wystawiam najpierw lepetyne zza samochodu ktory mnie na
    przejsciu przepuszcza o tyle widze ze zbyt czesto pojedyncze zatrzymujace sie auto
    stanowi pelna akceptacje dla pieszego wchodzacego na pasy i potem zdziwionego ze
    reszta sie nie zatrzymala...

    I tu nie chodzi o to kto jaki ma obowiazek czy prawo a o zwykly rozsadek skutkujacy
    ciagloscia procesow zyciowych takiego pieszego.