  • 231. Data: 2019-10-24 22:20:43
    Temat: Re: Przejście dla pieszych i BMW
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Miales obowiązek zwolnić a jak zobaczyłeś ze moze wejsc miales obowiązek użycia
    sygnału dźwiękowego. Tamten żyje tylko dlatego że miał farta.

  • 232. Data: 2019-10-24 22:28:22
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-10-24 20:34, Shrek wrote:

    > Omijanie pojazdu na psach jest powodem - bezpośrednim. Pośrednim jest
    > pustostan pod deklem kierowcy i niektórych komentujących.

    Bredzisz.

  • 233. Data: 2019-10-25 05:50:33
    Od: "BronkL" <l...@h...pl>

    Użytkownik "spider" <"spajder[wytnij]"@wp.pl> napisał w wiadomości

    > Wariat lecący bm-ką był widoczny z daleka. Szkoda że przechodzący facet
    > nie zachował czujności, pewnie by żył. W tym mieście niestety trzeba się
    > nauczyć takiego rozglądania nawet jak się przechodzi na zielonym świetle.

    Kobieta idąca z nim też szła jak święta krowa.
    Gdyby chociaż jedno z nich rozejrzało się przed wejściem na jezdnię
    to najprawdopodobnie nie było by wypadku.
    Oczywiście, winnym wypadku jest kierowca.

  • 234. Data: 2019-10-25 14:01:47
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2019-10-24 o 07:03, Shrek pisze:

    > Ja kumam/ Po prostu lubią zapierdalać i nawet ich rozumiem. Z tym, że to
    > żadne usprawiedliwienie.

    Ja też lubię. :)
    Tyle, że nie zdarzyło mi się wyprzedzanie na przejściu lub bezpośrednio
    przed przejściem. Nie mówiąc już o omijaniu. Choćbym grzał ponad 200
    km/godz.
    Powinna nastąpić zmiana w kodeksie drogowym - przejście dla pieszych
    powinno zmienić się w przejazd przez chodnik. Może wtedy sfrustrowane
    kutasy, które wskutek niespodziewanego skoku cywilizacyjnego przesiadły
    się z furmanek do samochodów, zostałyby zmuszone do zmiany swojego
    nastawienia wobec pieszych.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl

  • 235. Data: 2019-10-25 17:26:26
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest>

    Tak przy okazji.
    Jazda na najniższe spalanie za mną, teraz czas na jazdę w 100% zgodną z
    przepisami. Próbuję od 2 dni, jak na razie nie udało mi się. Ciężka
    sprawa. Przykładowo na 2 pasmówce ze zwężeniem napotkałem ograniczenie
    do 30km/h. Zwolnienie z 100 na 30 jest...uciążliwe dla wszystkich dookoła :(

    Miłego.
    Irek.N.

  • 236. Data: 2019-10-25 18:25:18
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 25.10.2019 o 14:01, Akarm pisze:

    > Ja też lubię. :)
    > Tyle, że nie zdarzyło mi się wyprzedzanie na przejściu lub bezpośrednio
    > przed przejściem. Nie mówiąc już o omijaniu. Choćbym grzał ponad 200
    > km/godz.

    No właśnie - Powiedziałbym że zapierdalać tgo trzeba umieć - niestety
    każdy zapierdalający jest o swoich umiejętnościach przekonany, zwłaszcza
    w kraju gdzie 99% samców jeżdzi znacznie lepiej niż średnia o
    supersamcach nie wspominająć;). Ja próbuje w związku z tym nie zapierdalać.

> [...]
    > kutasy, które wskutek niespodziewanego skoku cywilizacyjnego przesiadły
    > się z furmanek do samochodów, zostałyby zmuszone do zmiany swojego

    Mają już swój wątek - niech sobie w nich porównują któremu lepiej staje
    za kierownicą. Ja wymiękam.

    --
    Shrek

  • 237. Data: 2019-10-25 18:31:07
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 23.10.2019 o 20:09, s...@g...com pisze:

    > No i sam widzisz ze jednak na te sama dyskusje sa roznie perspektywy. Bo ja raczej
    widze dyskusje ogolna a nie o tym jednym przypadku.

    Dalej jesteś pewny - jest już oddzielny wątek dla tych co im piesi
    wtargiwują - i nie da się ukryć że mówią o tym konkretnym przypadku i
    tym konkretnym pieszym co wlazł na jezdnię. wykazałeś się chyba
    nadmiernym optymizmem.

    --
    Shrek

  • 238. Data: 2019-10-25 18:38:09
    Od: 'TomN' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Shrek w

    widze dyskusje ogolna a nie o tym jednym przypadku.

    > Dalej jesteś pewny - jest już oddzielny wątek

    Podasz, synu kretyna, MID?

    --
    'Tom N'

  • 239. Data: 2019-10-25 18:40:45
    Od: 'TomN' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Shrek w

    > Mają już swój wątek - niech sobie w nich porównują któremu lepiej staje
    > za kierownicą. Ja wymiękam.

    Synu kretyna, stać cię na podkręcenie jasności i podanie MIDa?

    --
    'Tom N'

  • 240. Data: 2019-10-25 18:43:56
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 25.10.2019 o 18:38, 'TomN' pisze:

    > Podasz, synu kretyna, MID?

    Masz mnie w kf kretynie.

    --
    Shrek