  • 261. Data: 2021-04-07 01:26:18
    Temat: Re: Pytanie NTG niestety - Notebook wielosystemowy.
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 7 Apr 2021 00:03:56 +0200, Jarosław
    Sokołowski<j...@l...waw.pl> wrote:
    > Mamy rok 2021. Wujek coś tam próbuje tłumaczyć, ale zwykle bełkocze
    > tak,
    > jakby się schlał na imieninach u cioci.

    Nie jest już tak źle. Świetnie tłumaczy np. Rosyjski na Angielski
    (czemu akurat w tą stronę nie wiem).

    --
    Marek

  • 262. Data: 2021-04-09 00:01:42
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 6 Apr 2021 16:15:14 +0200, Michal napisał(a):

    > a czy guest additions przypadkiem nie są free tylko do użytku
    > niekomercyjnego?

    "The "VirtualBox Guest Additions" are a set of software drivers and
    utilities that are shipped as a subset of the VirtualBox base package and
    that are installed inside a virtual machine for better performance and
    usability. Like the VirtualBox base package, the VirtualBox Guest Additions
    are licensed under the GPLv2."

    https://www.virtualbox.org/wiki/Licensing_FAQ

    Z ciekawości: skąd wziąłeś pomysł o komercyjności dodatku?

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 263. Data: 2021-04-09 08:23:01
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 09/04/2021 00:01, Adam wrote:
    > [...]
    > Z ciekawości: skąd wziąłeś pomysł o komercyjności dodatku?

    Może pomylił z extension:

    https://www.virtualbox.org/wiki/Licensing_FAQ

    "[...] VirtualBox Extension Pack Personal Use and Evaluation License,
    which is a free license for personal, educational or evaluation use, or
    an Enterprise License, which is a for-fee license that allows most
    commercial, non-distribution uses restricted by the PUEL. [...]"

  • 264. Data: 2021-04-09 22:27:24
    Od: Michal <m...@g...ze.ta.pl>

    On 2021-04-09 08:23, heby wrote:

    > Może pomylił z extension:
    >
    > https://www.virtualbox.org/wiki/Licensing_FAQ

    tak, dokładnie tak..
    coś mi się gdzieś kołatało, że jakiś pack nie był darmowy do użytku
    komercyjnego

    --
    Pozdr.
    Michał

  • 265. Data: 2021-04-09 22:27:44
    Od: Michal <m...@g...ze.ta.pl>

  • 266. Data: 2021-04-10 16:37:45
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest>

    > Pisz, co dalej robimy.

    Jak tam kolego Silver Dream !, coś działamy dalej, czy "rzucasz ręcznik"?

    Miłego.
    Irek.N.

  • 267. Data: 2021-04-16 17:44:48
    Od: "Irek.N." <i...@t...jest>

    Ostatnia aktualizacja, kwietniowa, dla W10 właśnie pokazuje to o czym
    pisałem, nie zawsze warto aktualizować od razu.

    msn.com:
    "Zaledwie po dwóch dniach pojawiły się pierwsze problemy związane z
    kwietniową aktualizacją Windowsa. Wielu użytkowników zgłasza
    występowanie niestabilność systemu po instalacji poprawki KB5001330."

    Podoba mi się rozwiązanie - odinstalować :) Tylko czy da się tak
    permanentnie?

    Irek.N.