eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaAkumulator samochodowy - napiecia w niskich temperaturach? › Re: Akumulator samochodowy - napiecia w niskich temperaturach?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!fu-berlin.de!newsreader4.netcologne.de!
    news.netcologne.de!peer02.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer03.ams4!p
    eer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-
    exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTE
    D!not-for-mail
    Reply-To: m...@p...onet.pl
    Subject: Re: Akumulator samochodowy - napiecia w niskich temperaturach?
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    References: <0...@g...com>
    <60283150$0$520$65785112@news.neostrada.pl>
    <602bd593$0$541$65785112@news.neostrada.pl>
    <602be05a$0$509$65785112@news.neostrada.pl>
    <602be492$0$537$65785112@news.neostrada.pl>
    <s0iop1$3lm$1$PiotrGalka@news.chmurka.net>
    From: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>
    Organization: A.P.Z.
    Date: Wed, 17 Feb 2021 10:57:15 +0100
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:78.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/78.7.1 Hamster/2.1.0.11
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <s0iop1$3lm$1$PiotrGalka@news.chmurka.net>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Language: pl
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Antivirus: AVG (VPS 210216-2, 16.02.2021), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 26
    Message-ID: <602ce891$0$499$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 178.37.120.103
    X-Trace: 1613555857 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 499 178.37.120.103:50489
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2745
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:761919
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 17.02.2021 o 10:48, Piotr Gałka pisze:
    > W dniu 2021-02-16 o 16:27, LordBluzg(R) pisze:
    >> Ostatni akumulator, który wymieniłem ucierpiał od uszkodzenia
    >> regulatora. Regulator "wariował" i podawał czasem maxa. Objawem były
    >> pulsujące (rozbłyski) w światłach mijania/drogowych i nieraz migotanie
    >> wszystkich kontrolek (w zależności od posiadanego samochodu to różne
    >> dziwactwa) Te stany nie były długie (kilka minut) i w większości spokój.
    >> Akumulator się obraził i sobie spuchł :]...ale działał.
    >
    > Będąc młodym kierowcą zauważyszy, że połowa elektrolitu się wygotowała,
    > aby zapobiec dalszemu wygotowywaniu wpadłem na genialny pomysł aby po
    > odpaleniu odłączyć akumulator.
    > Efektem było przepalenie wszystkich żarówek, które zdarzyło mi się po
    > drodze włączyć.

    Wyobrażam sobie niezmierne zdziwienie regulatora alternatora, kiedy
    zabrałeś mu sprzed nosa odnośnik do ustalenia właściwego napięcia dla
    prądu wzbudzenia cewek alternatora :D Dobre regulatory raczej nie
    wychylają się ponad 13,9V a widocznie ten miał jakieś większe aspiracje :D


    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>
    PORTFELE POLAKÓW PĘKAJĄ W SZWACH
    (coraz więcej bezwartościowych pieniędzy)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: