eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaAkumulator samochodowy - napiecia w niskich temperaturach? › Re: Akumulator samochodowy - napiecia w niskich temperaturach?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!news2.arglkargh.de!news.mixmin.net!newsreader4.netcologne
    .de!news.netcologne.de!peer03.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer02.am
    s4!peer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!
    unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.P
    OSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    References: <0...@g...com>
    <60283150$0$520$65785112@news.neostrada.pl>
    <602bd593$0$541$65785112@news.neostrada.pl>
    <602be05a$0$509$65785112@news.neostrada.pl>
    <602be492$0$537$65785112@news.neostrada.pl>
    <s0iop1$3lm$1$PiotrGalka@news.chmurka.net>
    <gbzrh9q38b13$.1ul9219nnq7lb$.dlg@40tude.net>
    <602cf576$0$508$65785112@news.neostrada.pl>
    <s0j1pn$9hq$1$PiotrGalka@news.chmurka.net>
    <602d2b89$0$505$65785112@news.neostrada.pl>
    <s0m0il$cmo$1$PiotrGalka@news.chmurka.net>
    <602f729f$0$505$65785112@news.neostrada.pl>
    <s0oa4d$uj7$1$PiotrGalka@news.chmurka.net>
    In-Reply-To: <s0oa4d$uj7$1$PiotrGalka@news.chmurka.net>
    Subject: Re: Akumulator samochodowy - napiecia w niskich temperaturach?
    Date: Fri, 19 Feb 2021 13:25:32 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 35
    Message-ID: <602fae3b$0$513$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.30.139.162
    X-Trace: 1613737531 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 513 83.30.139.162:57102
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 3003
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:762078
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Piotr Gałka" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:s0oa4d$uj7$1$P...@n...chmurka.ne
    t...
    W dniu 2021-02-19 o 09:11, J.F. pisze:
    >> Nie trzeba - wlaczasz miedzy zacisk przerywacza lub cewki a mase.
    >> Choc faktycznie - to wymaga wlaczenia zasilania, wiec lepiej do
    >> +akumulatora ... a na alternatorze/pradnicy nie ma +
    >
    >>> Pamiętaj, że w maluchu w komorze silnika nie ma akumulatora.
    >
    >> Jakos tak pamietam, ze ustawianie zaplonu nie bylo problemem ...
    >> ale moze to w innym samochodzie.

    >Ja też nie twierdzę, że to był jakiś problem. Po prostu przypomniała
    >mi się ta procedura.

    Cala reszta ustawiala "na zaroweczke" z probnika i nie brakowalo im
    akumulatora :-)

    >Nie wiem czemu to się ustawiało więcej niż raz, fabrycznie,

    Styki sie wypalaly, popychacz (taki kawalek tekstolitu) zuzywal, bo
    krzywka to sie IMO bardzo malo zuzywala.

    > ale wiem, że parę razy ustawiałem. Przypuszczam, że za pierwszym
    > razem jak się zastanawiałem jak wykryć moment rozwarcia styków to
    > wpadłem na pomysł wykorzystania tego co i tak w samochodzie jest i
    > potem nie widziałem powodu, aby to zmieniać, skoro wszystko jest
    > zawsze pod ręką.

    Inni nauczeni przez starsze pokolenie od razu siegali po probnik z
    zarowka.
    Albo nowsze pokolenie, to po lampe stroboskopową :-)

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: